Loukkaantumistilanteet kaudella 2009-2010

  • 146 608
  • 574

Pekkis

Jäsen
Ilmeisesti Laaksosen vammoille ei sitten tehty mitään kesän lääketieteellisiä operaatioita kevään/kesän aikana, vaan levolla on taidettu yrittää pärjätä.

Olen jo aiemmin kertonut mielipiteeni Laaksosen puolen vuoden "etätyöjaksosta", joten siitä ei sen enempää. Olin kyllä varovaisen toiveikas sen suhteen, että mies sieltä täydessä iskussa rosteriin palaa.
Heti vemppaosastoon, ja seuraksi? toinen erittäin tärkeä lenkki eli Morrison.

Eihän tästä muuta puutu, kuin että Tukonen jää lahden taa ja Kurtisin pisteet tehtiin harkkapeleissä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olen jo aiemmin kertonut mielipiteeni Laaksosen puolen vuoden "etätyöjaksosta", joten siitä ei sen enempää. Olin kyllä varovaisen toiveikas sen suhteen, että mies sieltä täydessä iskussa rosteriin palaa.
Heti vemppaosastoon, ja seuraksi? toinen erittäin tärkeä lenkki eli Morrison.

Eihän tästä muuta puutu, kuin että Tukonen jää lahden taa ja Kurtisin pisteet tehtiin harkkapeleissä.

Onhan meillä vielä sitten Petru. Ehkäpä Ässät hommaavat jonkun uuden Ryssän joka teloisi Petrun?
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen jo aiemmin kertonut mielipiteeni Laaksosen puolen vuoden "etätyöjaksosta", joten siitä ei sen enempää. Olin kyllä varovaisen toiveikas sen suhteen, että mies sieltä täydessä iskussa rosteriin palaa.
Heti vemppaosastoon, ja seuraksi? toinen erittäin tärkeä lenkki eli Morrison.

Eihän tästä muuta puutu, kuin että Tukonen jää lahden taa ja Kurtisin pisteet tehtiin harkkapeleissä.

Oletko nyt aikuisten oikeasti sitä mieltä, että Laaksonen olisi pitänyt laittaa treenaamaan joukkueen mukana koko kesä? Eihän tuo ole montaa vuotta vielä itekseen treenannutkaan ja kohtuu hyvin aina löytänyt pelipaikan. Monta kertaa vieläpä tuolta änäristä. Viime kaudella en ainakaan minä pystynyt näkemään mitään viitteitä huonosta kunnosta, vaikka sopimuksen tekeminen Lukkoon meni aika myöhään syksyyn.
 

Pekkis

Jäsen
Oletko nyt aikuisten oikeasti sitä mieltä, että Laaksonen olisi pitänyt laittaa treenaamaan joukkueen mukana koko kesä? Eihän tuo ole montaa vuotta vielä itekseen treenannutkaan ja kohtuu hyvin aina löytänyt pelipaikan. Monta kertaa vieläpä tuolta änäristä. Viime kaudella en ainakaan minä pystynyt näkemään mitään viitteitä huonosta kunnosta, vaikka sopimuksen tekeminen Lukkoon meni aika myöhään syksyyn.

"Koko kesä" tarkoittaa tässä tapauksessa helmi-maaliskuun vaihteesta elokuulle. Laaksosen harjoittelumotivaatiosta olen saanut infoa, enkä sen suhteen ole ollut koskaan epäileväinen.

"Täydessä iskussa" tarkoittaa tässä tapauksessa vain ja ainoastaan vammattomuutta. Lähti lomille paikat klesana eikä kausi ole ehtinyt vielä edes alkamaan, kun vanha vamma? uusiutui.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Koko kesä" tarkoittaa tässä tapauksessa helmi-maaliskuun vaihteesta elokuulle. Laaksosen harjoittelumotivaatiosta olen saanut infoa, enkä sen suhteen ole ollut koskaan epäileväinen.

"Täydessä iskussa" tarkoittaa tässä tapauksessa vain ja ainoastaan vammattomuutta. Lähti lomille paikat klesana eikä kausi ole ehtinyt vielä edes alkamaan, kun vanha vamma? uusiutui.

Lukon kevät oli tunnetusti niin katastrofaalinen että olen voinut ketutukseltani missata jotain uutisia, mutta tosiaan tuosta Laaksosen vammasta/toipumisennusteista ei tuolloin annettu oikeastaan mitään infoa ulospäin?

Pelien ollessa kesken, näin tulee toimiakin, mutta kauden jälkeenkään ei kuulunut mitään. Moni oli lisäkseni siinä luulossa että vaivat hoidetaan kevään/kesän aikana kuntoon, puukkoa apuna käyttäen tai ilman. Tosin ei vieläkään taida seuralta olla virallista tietoa että kyseessä on juuri sama vamma.

Turha tässä on mitään vielä mitään salaliittoteorioita kehittelemään, mutta joku syy tähän niukkaan vammatiedoitteluun on. Niin tai näin, uskotaan että paikat on pelikunnossa kolmen viikon huilin jälkeen. Mutta epäileväinen olen, kun liki puoli vuottakaan ei näyttänyt riittävän.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Niin tai näin, uskotaan että paikat on pelikunnossa kolmen viikon huilin jälkeen.
Taitaa olla kuitenkin niin, että Laaksonen aloittaa harjoittelun aikaisintaan tuon kolmen viikon jälkeen siitä ilmoituksesta alkaen. Valitettavasti voi mennä pidempäänkin, kun nuo alaraajavammat ovat sellaisia hankalia tapauksia.

Ja mielemmin hieman pidempään pois nyt, kun sitten koko kevään. Jos siis näistä pitää valita.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Miltä harjoituksissa muuten näytti? Pystyykö sen perusteella tekemään valistuneita arvauksia huomisesta avauskokoonpanosta?

Eilen harjoiteltiin ylivoimaa ja ainakin ykkösyv näytti olevan Morrison-Mclean-Keränen, pakkeina Kovanen-Cook. Kakkosylivoimassa Petruzalek-Virtala-Nurmi, pakkeina Pettinen ja Tikkanen. Muita harjoitteita ei siinä minun lounaani aikana eilen tehty. Eli aika samoilla miehillä mitä näissä viimeisissä harkkapeleissä. Ja sinänsä näytti hyvältä, että välillä saatiin kiekko maaliinkin. Toivottavasti myös huomenna ylivoima tuottaa tulosta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli jo ennen ekaa peliä vituttaa peluutus, sillä kyllähän tuossa Keräsen paikalla ykkösyv:ssa pitäisi olla Juuso Rajala, jonka loistosyöttöjä harkkapeleissä nähtiin useita.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tomi Mustosen jalassa jälleen murtuma

Eli ilmeisesti ei ole tuo koipi missään vaiheessa kunnolla luutunutkaan ja saikkua on tiedossa määräämättömän ajan. Harmi, koska nyt alkukaudesta olisi ollut mahdollista antaa Tomille vielä se yksi mahdollisuus.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tomi Mustosen jalassa jälleen murtuma

Eli ilmeisesti ei ole tuo koipi missään vaiheessa kunnolla luutunutkaan ja saikkua on tiedossa määräämättömän ajan. Harmi, koska nyt alkukaudesta olisi ollut mahdollista antaa Tomille vielä se yksi mahdollisuus.

Mulle tuli heti uutisen nähtyäni mieleen että nyt on sitten keksitty tällainen selitys sille miksei Mustonen pelaa.

Mutta ei kai tuosta sentään ole kyse, vaan jalka on oikeasti taas rikki. Erittäin harmillista.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Morrisonilla on ilmeisesti jotain pientä vaivantynkää jossain päin kroppaa?

Tänään kun hän siinä avauserän lopussa jätti yhden tai kaksi vaihtoa väliin (syytä en tiedä, saattoi olla että luistinkin meni huoltoon) ja siitä keskusteltiin erätauolla, niin huhu kertoo että vielä päivällä Morrisonin pelaaminen oli ollut epävarmaa.

Onko jollain tarkempaa tai varmempaa tietoa asiasta? Ei tuo meinaan paljon Fantomin pelaamisessa näy, jos jotain vaivaa onkin.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Morrisonilla on ilmeisesti jotain pientä vaivantynkää jossain päin kroppaa?
Näistä asioista ei kannata ääneen puhua, edes täällä palstallakaan, änärimeininkiä. Ei anneta vastustajalle pientäkään etua tällaisenkaan asian tiimoilta.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Tänään kun hän siinä avauserän lopussa jätti yhden tai kaksi vaihtoa väliin (syytä en tiedä, saattoi olla että luistinkin meni huoltoon) ja siitä keskusteltiin erätauolla, niin huhu kertoo että vielä päivällä Morrisonin pelaaminen oli ollut epävarmaa.

JYP-pelissä ainakin käveli ekan erän lopussa yksin koppiin, ei mennyt siis lääkäriä tai fysioa mukaan, joten siitä voisi päätellä jonkinlaista varusteongelmaa. Kovasti luistimia kokeillen tuli jäälle toiseen erään, joten veikkaan luistimen menneen vaihtoon.

Mutta jos onkin vammaa, niin ei se kauhean paljon ulospäin näy.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
JYP-pelissä ainakin käveli ekan erän lopussa yksin koppiin,
Oliko näin? Itse olin katsovinani, että huoltaja Matti Koskinen olisi mennyt mukaan.

No, joka tapauksessa samoilla linjoilla kanssasi, että luistimessa oli varmaankin jotain sanomista, ja siitä johtui tuo ennenaikainen poistuminen erätauolle.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Oliko näin? Itse olin katsovinani, että huoltaja Matti Koskinen olisi mennyt mukaan.

No kyllä Masakin siellä kävi, mutta ei mennyt samalla ovenavauksella. Mutta kai sinne olisi mennyt lääkäri tai Kuosmanen, jos jotain lääkintäapua olisi tarvittu.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Rauha veljet.

Myös HIFK-pelin ensimmäisen erä lopulla noin ajassa 58.00 Morrison käveli vaihtoaitiosta pukukoppiin. Sattumaa vai Morrisonin taikauskoa? Ei osaa sanoa.
Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta, että loukkaantuminen vaivaisi ainoastaan ekan erän lopussa ja sen jälkeen mennään kentälle takomaan pisteitä ja ratkaisemaan otteluita.
 

Pekkis

Jäsen
Myös HIFK-pelin ensimmäisen erä lopulla noin ajassa 58.00 Morrison käveli vaihtoaitiosta pukukoppiin. Sattumaa vai Morrisonin taikauskoa? Ei osaa sanoa.

Jos Justinilla on ollu vaan paskahätä, niin pakkohan se on ennen muita koppiin mennä, että ehtii palaveriin.

Kellään tietoa Laaksosen toipumisesta? Pelkäänpä vaan, että se Uraman arvoituksellinen tiedoite, oliko se ennen JyP-peliä, koski juuri Anttia. Hoppas inte. Meneehän tämä tosin ilman Laaksostakin kohtalaisen hyvin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alkaa tuo Antin kolmen viikon vemppa olemaan loppusuoralla. Onko näkynyt jo jäällä ja mitään arvioita, koska nähdään kokoonpanossa?

En tiedä tuosta, mutta luulisin kyllä että kun kausi on nyt lähtenyt näin hyvin käyntiin niin Antin toipumisen kanssa ei oteta mitään riskejä vaan varmistetaan että mies on täysin kunnossa ennen kuin kaukaloon päästetään. Voi siis olla että sairasloma kestää ainakin hivenen pidempään kuin tuon kolme viikkoa.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Alkaa tuo Antin kolmen viikon vemppa olemaan loppusuoralla. Onko näkynyt jo jäällä ja mitään arvioita, koska nähdään kokoonpanossa?
Liigastarttipäivänä Lukko ilmoitti Laaksosen olevan poissa ainakin kuukauden. Eli ainakin 2 viikkoa on mies poissa rosterista. Todennäköisesti mies on poissa pidempään.
Lukko kun tiedottaa näistä negatiivisista asioista varsin niukasti, niin veikkaan että pikkuhiljaa lisätään tuohon Laaksoselle toipumisaikaa lisää, kuten nytkin vaivihkaa lisättiin sellainen 2-3 viikkoa.
Pahaa pelkään ettei Laaksonen pelaa ennen joulua, näin siis ihan omana veikkauksena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös