"Koko kesä" tarkoittaa tässä tapauksessa helmi-maaliskuun vaihteesta elokuulle. Laaksosen harjoittelumotivaatiosta olen saanut infoa, enkä sen suhteen ole ollut koskaan epäileväinen.
"Täydessä iskussa" tarkoittaa tässä tapauksessa vain ja ainoastaan vammattomuutta. Lähti lomille paikat klesana eikä kausi ole ehtinyt vielä edes alkamaan, kun vanha vamma? uusiutui.
Lukon kevät oli tunnetusti niin katastrofaalinen että olen voinut ketutukseltani missata jotain uutisia, mutta tosiaan tuosta Laaksosen vammasta/toipumisennusteista ei tuolloin annettu oikeastaan mitään infoa ulospäin?
Pelien ollessa kesken, näin tulee toimiakin, mutta kauden jälkeenkään ei kuulunut mitään. Moni oli lisäkseni siinä luulossa että vaivat hoidetaan kevään/kesän aikana kuntoon, puukkoa apuna käyttäen tai ilman. Tosin ei vieläkään taida seuralta olla virallista tietoa että kyseessä on juuri sama vamma.
Turha tässä on mitään vielä mitään salaliittoteorioita kehittelemään, mutta joku syy tähän niukkaan vammatiedoitteluun on. Niin tai näin, uskotaan että paikat on pelikunnossa kolmen viikon huilin jälkeen. Mutta epäileväinen olen, kun liki puoli vuottakaan ei näyttänyt riittävän.