Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Kyllä itse jollain 7 miljoonalla elelisin kuten haluaisin ihan helpostikin.
Ehkä sitten tyydyn "vähään."
Ehkä sitten tyydyn "vähään."
Mikäköhän siinä on, ettei lottopotti nouse ensi lauantaina, vaikka 7,5 miljoonan potti jäi jakamatta viime viikolla? Kusetusta!
Jos ei 7 oikein tuloksia löydy tällä viikolla niin potti tulee melko varmasti nousemaan.
— Jos ensi lauantaina ei tule 7 oikein -tulosta, niin potti jatkaa kasvuaan. Tässä tapauksessa seuraavana lauantaina on jaossa noin yhdeksän miljoonaa, Talaslahti paljastaa."
Hintusen typerää, ettei sitä pottia nostettu tälle viikolle. Viime viikonloppuna kuitenkin veikattiin 16 miljoonalla. Luulisi, että siitä olisi riittänyt 100 000 pottiin. Tämän marginaalisen (1,3%) korotuksen jälkeen olisi voitu hehkuttaa taas iltapäivälehdissä uutta ennätyssuurta pottia ja veikkausten määrä olisi luultavasti taas hieman kasvanut.
Itse taidan tukeutua porukkalottoon, vaikkapa ysijärjestelmä, ei jää siitä yhdestä numerosta kiinni eikä maksa paljon ja jos sen 1/5 porukan ottaa niin kyllä siitä jää käteen kuitenkin yli milli, riittänee. :D
Wikipedian mukaan palautusprosentti on 39,1%. Pari viikkoa sitten potti oli 3,5 miljoona, eli neljä miljoona tuli nousua sitten viimeisimpään arvontaan. En tiedä, kuinka paljon potit keskimäärin nousevat viikkojen välillä, jos voittoa ei tule. Varmaan jotain 500 000 €. Eli sellaiset 3,5 tuli synttäriextraa. Siis 16 miljoonaa riviä pelattiin ja Veikkaukselle jäi tuolla palautusprosentilla 16 000 000 * 0,8 € * 0,609 = 7,8 miljoonaa voittoa. Todellisuudessa vieläkin enemmän, kun ei jättipottia edes jaettu. Kyllä tuosta summasta hyvin saa katettua synttäriekstranoston ja olisi luullut 100 000 € liikenevän potin kasvattamiseen. Tuokin summa olisi luultavasti ollut tuottava sijoitus, kun ihmisten lottokiimaa olisi taas uudella kaikkien aikojen suurimmalla "superextrajättipotilla" saatu kiihdytettyä. Nyt veikkaan, että suht moni lottoaja pettyi, kun potti ei kasvanutkaan.Lotossa taisi palautusprosentti olla jotain tyyliin 60% ja jos pottissa oli jo tosiaan jotain exra-rahaa kiini niin eipä sitä oikein nostella..
Tänään arvottu ennätyspotti 8 miljoonaa euroa meni yhdelle kupongille, eli siinä sitä riittää fyrkkaa, vaikka olisi kyseessä porukkakin. Itselläni ole kolme riviä joissa jokaisessa oli yksi oikein.
Minulla oli 7 oikein ekassa rivissä!,muut olikin sitten väärin...
Perkele! 3+1, enkä pelannut Plussaa. Jäi sekin euro saamatta. Tai oikeestaan, voitollehan mä jäinkin.
Onnea Forssa! YLEn uutisten mukaan voitto pelattiin Forssan Prismassa. Varmaan on jo huhumylly käynnissä, että kenelle se kahdeksan milliä mahtoi mennä.
Taas tulee mieleen, että miten se elämä muuttuisi jos tuollainen summa putkahtaisi kuvioon ykskaks. Lähinnä, että minkälaista salailua joutuisi tekemään, ettei ihmisten suhtautuminen muuttuisi.Jos itse olisin voittanut niin tällä hetkellä en enää olisi Suomessa. Enkä usko, että enää vähään aikaan tänne tulisinkaan.
Taas tulee mieleen, että miten se elämä muuttuisi jos tuollainen summa putkahtaisi kuvioon ykskaks.