LOST Amerikan aikataulussa [SPOILEREITA]

  • 151 316
  • 944

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Lostista esitetään kolme vaihtoehtoista loppua:

En ole ihan varma halusinko tietää tätä? Vaikka toki lähinnä hämmenystä saattaa ollakin.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimmel on kyllä useasti tehnyt Lost-aiheisia sketsejä, niin ehkäpä ne vaihtoehtoiset ovat pelkkiä vitsejä. Toivon ainakin niin...

Mutta tuskin niihin muihin kuin virallisessa yhteydessä esitettyihin loppuihin kannattaa suhtautua sen vakavammin kuin DVD:iden poistettuihin kohtauksiin.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Itse luulen tuon pommihässäkän olleen koko ajan Flocken tekosia. Ehkäpä pommi oli lentokoneessa ns. varmuuden vuoksi, jos vaikka sillä olisi sitten pystytty lähtemään. Yläilmoissa sitten huomattu tuo pommi, ja menetelty samoin kuin subissakin.

Suunnitelma sitten vain muuttui ja Flocke yritti sitä sitten edelleen selittää Widmoren suunnitelmaksi.

Mutta mietityttämään jäi se, että jos tuo pommi olisi ollutkin Widmoren juttuja, niin mikä järki siinä sitten olisi ollut? Tapattaa kaikki kandidaatit niin, että Savu pääsee saarelta pois?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
En suostu avaamaan tuota linkkia, oli sitten mihin tahansa. Koko sarjan suola menisi samantien, jos jostain kerkeisi ennen sarjan loppua lukemaan, että mitä sarjassa tulee tapahtumaan. Oli loppu sitten kuinka paska tahansa, niin haluan itse todistaa sen livenä ja todeta paskaksi, jos niikseen tulee. Tosin tuon jonkun linkittämän spoileri otoksen tallensin koneelle ihan sitä varten, että loppuratkaisun jälkeen voin tarkistaa, pitikö spoileri paikkaansa.

Eniveis, uskon, että molemmat pommit olivat Flocken tekosia. Mutta se mikä itseäni mietityttää on, että arvasiko Flocke, että kaikki kandidaatit eivät räjähdyksessä kuolleet. Nythän Sayid pelasti loppuporukan, uhraamalla itsensä.

Räjähdyksen jälkeen Flocke lähti todennäköisesti tappamaan Desmondia. Tai näin ainakin itse veikkaan.
 

J.Petke

Jäsen
Räjähdyksen jälkeen Flocke lähti todennäköisesti tappamaan Desmondia. Tai näin ainakin itse veikkaan.

Minä taas luulen, että hän ei viitannut Desmondiin vaan hän aisti ettei kaikki kuolleet tuolla sukellusveneessä ja lähti heidän peräänsä.

Mitä noihin loppuihin tulee niin tämä on taatusti Kimmelin huumoria ja hänen sketsejään sitten esitellään vaihtoehtoisina loppuina. Jos Lostia on tehty 6 kautta niin yksityiskohtaisesti kuin on niin en millään usko, että Carlton ja Cuse sitä noin mokaavat. Sitä paitsi haastatteluissa C&C sanoivat, että olivat Hawailla kuvaamassa Lostin viimeisen jakson ja siitä tuli loistava. Ei siis tuokaan viittaa mihinkään vaihtoehtoisiin loppuihin. Jimmy Kimmel vaan nyt vedättää mediaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Tuossa aiemmin laittamassani linkissä ei ole mitään loppuratkaisujua esitelty, vaan linkki sisältää pelkän uutisen, että mahdollisia vaihtoehtoisia loppuja tulee. Vähän harhaanjohtavasti oli viestini kirjoitettu, kun sen nyt uudestaan luin.
 
Itse luulen tuon pommihässäkän olleen koko ajan Flocken tekosia. Ehkäpä pommi oli lentokoneessa ns. varmuuden vuoksi, jos vaikka sillä olisi sitten pystytty lähtemään. Yläilmoissa sitten huomattu tuo pommi, ja menetelty samoin kuin subissakin.

Suunnitelma sitten vain muuttui ja Flocke yritti sitä sitten edelleen selittää Widmoren suunnitelmaksi.

Mutta mietityttämään jäi se, että jos tuo pommi olisi ollutkin Widmoren juttuja, niin mikä järki siinä sitten olisi ollut? Tapattaa kaikki kandidaatit niin, että Savu pääsee saarelta pois?

MIB otti rannekellon tappamansa tyypin kädestä ennen lentokoneeseen menoa, eikö? Tämähän tarkoittaa sitä, että hän tiesi tarvitsevansa kelloa pommin ajastimeksi, eli tiesi siis pommin olevan koneessa.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
MIB otti rannekellon tappamansa tyypin kädestä ennen lentokoneeseen menoa, eikö? Tämähän tarkoittaa sitä, että hän tiesi tarvitsevansa kelloa pommin ajastimeksi, eli tiesi siis pommin olevan koneessa.

Lentokoneen räjäyttämisestä oli kiinnostunut myös ystävämme Ricardus joka on toistaiseksi kadonnut Benin ja Milesin kanssa. Homma lienee mennyt puihin luultavasti Widmoren väliintulon vuoksi mutta uskoisin että räjähteet ja langat ovat tämän trion jäljiltä.

Uskomatonta että enää kaksi viikkoa jäljellä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä minustakin vaikutti siltä, että feikkiLocke tajusi koneessa olevan pommi viritettynä. Sen verran määrätietoisesti sitä lähti etsiskelemään ja tuo kellon ottaminen kuolleen ranteesta on myös merkillepantavaa.

Eikä tosiaan ole mahdoton ajatus, että Richard ja co. olisi sen pommin virittäneet, mutta kranaattejahan he olivat lähdössä hakemaan (ei pommia, vaikka olisihan sellainenkin voinut sieltä löytyä) ja toisaalta, miten olisivat onnistuneet livahtamaan koneen sisälle, kun sitä vartioitiin noinkin tiiviisti?

Alkaisi siis tuntua, että Widmoren kätyrit sen pommin viritti sinne varmuuden vuoksi. Tiedä sitten kuinka olennainen juttu tuo nyt on, ehkä olennaisinta oli se, että The Other Locke tiesi syystä tai toisesta koneen olevan ansoitettu.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikä tosiaan ole mahdoton ajatus, että Richard ja co. olisi sen pommin virittäneet, mutta kranaattejahan he olivat lähdössä hakemaan (ei pommia, vaikka olisihan sellainenkin voinut sieltä löytyä)

Ricardus Benille Dharma-kylästä: "Grenades? Explosives?"
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ricardus Benille Dharma-kylästä: "Grenades? Explosives?"
Ahaa, ok. No ei tosiaan tuo, että olisivat löytäneet vaikka C4:aa nyt sinänsä tee hommasta mitenkään kummallista. Enemmän tosiaan se, että miten olisivat päässeet livahtamaan lentokoneeseen Widmoren ja tämän kätyreitten huomaamatta? Tietty voi olla, että vartiota ei siinä vaiheessa vielä ollut ja Ben ja Richard saattavat ihan hyvin tietää esim. jonkin salareitin. Uskon kuitenkin itse, että ovat edelleen pääsaarella ja Dharma villagessa. Eiköhän Jack ja kumppanit heihin törmää, mahd. lähtevät varoittamaan, että Savu on liikekannalla.

Noh, tuo selviää jos selviää. Omasta mielestäni se, kuka lentokoneen pommin viritti ei nyt ole kaikkein olennaisimpia kysymyksiä loppujen lopuksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huomenna saa sitten ensi-iltansa se "Across the Sea" -jakso. Jännä nähdä mitä tuleman pitää ja sisältö on. On sellainen pieni täpinä, että moni epämääräiseksi jäänyt asia saa tolkun, mutta katsotaan. Ei tässä enää meinaa malttaa odottaa millään näitä viimeisiä jaksoja! Hitto vie.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mistähän tuon jakson voisi katsella suorana? adthe.netistä on yleensä voinut muistaakseni katsoa, mutta nyt ei ainakaan näy tulevan.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Olin kovasti miettinyt, että jos katsoisin viimeiset jaksot yhteen soittoon tuplajakson jälkeisenä viikonloppuna, mutta taas kun hetki alkaa lähestyä, alkaa tuntua mahdottomalta.

Ja tuossa kun jengi puhui jostain virtuaalitodellisuuksista, niin ihan täyttä paskaa. Ei kai kukaan edes puolivakavasti ole miettinyt moisia vaihtoehtoja?
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeastaan Lost loppuu juuri oikeaan aikaan. Nelos- ja viitoskaudet olivat huikeita ja nyt ollaan otettu askel taaksepäin. Sarjan mielenkiintoisimpia hahmoja on tapettu esim. faraday, locke, charlie ja toisaalta jackin ja katen olisi mun puolesta voinut imaista lentokoneen moottoriin ekassa jaksossa. Myös viime jaksossa hukutetut Ping ja Pong olisivat saaneet kuolla jo aiemmin.
Onneksi tässä ei kuitenkaan näillä näkymin olla tekemässä "X-filesejä" ja väkisin väännetä enempää tuotantokausia.

Mitä loppuratkaisuun tulee, niin ns. "happy ending" olisi sarjan tasoon nähden säälittävän kliseinen tapa lopettaa. Joko tapetaan kaikki, tai sitten jätetään jäljelle Ben, Widmore ja Flocke.
 

J.Petke

Jäsen
Seuraava jakso räjäyttää pankin.

LOST loppuu mutta ehkä ihan hyvä niin. Ei venytetä liian pitkälle jottei koko idea vesity täysin. Minä tosin haluaisin nähdä tuota sarjaa myös niin, että saarella olisi esim Ben ja Jack Jacobina ja Mib:nä ja uudet haaksirikkoiset olisivat ne tulokkaat ja uudet kandidaatit. Tämän haluaisin nähdä nimenomaan Jackin ja Benin näkökulmasta kuvattuna. Hirveän montaa jaksoa tuo ei varmasti kantaisi mutta mukava idea olisi..

Jos tämä seuraava jakso kertoo Jacobin ja Mib:n koko tarinan niin se pitäisi olla mielestäni paljon pidempi kuin yksi perusjakso.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin pystyisikö joku kertomaan, että mistä tuon jakson voi seurata livenä? Muistaakseni klo 03 alkaa?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Niin pystyisikö joku kertomaan, että mistä tuon jakson voi seurata livenä? Muistaakseni klo 03 alkaa?

Vahan epailen, etta pystyyko tuota livena mistaan seuraamaan.Kay kaikki streami sivustot lapi, ehka jossain onnistaa.

Olen kylla eri mielta Ernestipotsin kanssa siita, etta takapakkia oltaisiin otettu talla kaudella. Itse olen pitanyt viimeista kautta yhta tasokkaana kuin edellisiakin. Siita olen kuitenkin samaa mielta, etta lopetus tulee oikeaan aikaan, ennen kuin sarja menee vakisin vaantamiseksi (kuten kavi mielestani pako-sarjalle).

Ei kyla malta tuota jakson alku odottaa. Tuota MiB:n ja Jacobin tarinaa on kuitenkin jo pidemman aikaa odottanut. Ja samalla toivottavasti harppaa koko juoni aimo hypyn eteenpain kohti lopullista finaalia. On se hieno sarja!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Adthelta on pystynyt seuraamaan suorana, kuten Housea, South Parkkia ja 24:sta. Nyt ei vain näytä tulevan.

No, täytyypi katsella, jos löytyy.

Elikkä atdhe.netin kautta näkee tuon Lostin klo 03 alkaen. Nukkumaan ei mennä ennen kun jakso on kateltu.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
...toisaalta jackin ja katen olisi mun puolesta voinut imaista lentokoneen moottoriin ekassa jaksossa.
Njaah, minusta Jack on tässä parin viimeisen kauden aikana kehittynyt hahmona mukavasti ja tässä viimeisellä kaudella jopa muuttunut siedettäväksi tyypiksi. Tuo hahmon kehityskaari ylipomottelevasta ja turhantärkeästä kusipäälääkäristä tuollaiseksi asiat hiljaa hyväksyneeksi ja tietyllä mielipuolisellakin tavalla seestyneeksi tyypiksi, on ollut todella hieno. Viitteitä tuohon muutokseen oli jo toisen ja kolmannen kauden aikana, mutta tuo paluuprosessi saarelle muokkasi miehestä ihan uudenlaisen tapauksen. Jack on miltei ollut suosikkihahmojani tässä viimeisen kauden aikana, vaikka alkujaan tuo tyyppi ärsytti juuri sillä paskantärkeilyllään suunnattomasti.

Kate on hiukan mutkikkaampi tapaus sitten, mutta jos nyt ei muuta, niin ainakin häntä on ollut ilo silmäillä pitkin sarjaa. ;) Kuuma paketti, aah. Muutoksia on hänessäkin hahmona tapahtunut, jos nyt ei niin dramaattisia kuin muutamissa muissa.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Helvetti nyt on odotukset jaksoa kohti korkeat! Ei vaan voi tajuta miten tämä voi loppua. Justiin mietin kuinka paljon tämä sarja on kehittynyt matkan varrella. Pitäisi joskus katsoa uudestaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisi joskus katsoa uudestaan.
Itse meinasin kyllä katsella sarjan piakkoin uudelleen, nyt kun se onnistuu helpostikin yhteen putkeen.

Aika halvalla saa jo noita ensimmäisiä kausia mm. Anttilasta ja eiköhän myöhemmätkin kaudet pian tuosta halpene. Ehdottomasti pitää omat kappaleet hommata ja syventyä sarjaan uudelleen. Veikkaanpa, että monia pikkujuttuja bongaa ihan uudella tapaa ja unohtuneet seikat palaa mieleen.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nyt en kyllä tiedä mitä ajatella. Jokunen asia selvisi ja saaren historiaa tuli ilmi. Mutta silti vastaukset ovat edelleen vajavaisia. Tarina Jacobista ja MiBistä kuitenkin kehittyi mielenkiintoiseksi. Melkeinpä kuitenkin veikkaan, että monet sanovat tämän jakson olleen pettymys.

Omista tuntemuksista ei osaa sanoa tässä kohtaa, mielenkiinnolla odotan muiden analyysejä tästä(kin) jaksosta. Tärkeimpänä asiana taisi kuitenkin olla se, että MiBistä tuli smokey käytyään luolassa ja todellinen MiB kuoli tuossa rytäkässä. Elääkö kaverin sielu sitten kuitenkin ja miten hän on esiintynyt sarjassa kuitenkin omassa kropassaan? Näihin en keksi tähän hättän vastauksia.

Adamin ja Evan henkilöllisyys paljastui kuitenkin jopa yllättävän aikaisin, olisin kuvitellu noiden olevan jopa koko sarjan viimeinen kuva. Eli henkilöllisyys olisi jätetty jollain tapaa katsojan pääteltäväksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös