Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 71 820
  • 1 546

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Hehe, saattaapi olla asia näinkin. Kaikki draftiin osallistujat tuskin kuitenkaan mitään varsinaisia NHL-friikkejä ja eksperttejä ole joten joku ykkösketju jossa pelaa Koivu, Selänne, Recchi, Salo ja Numminen saattaisi mennä joillekin läpi kovana porukkana kun olivathan he silloin joskus supertähtiä... ;)

Näinpä. Jostain kumman syystä tuntuu, että kakkospakkiparini Edler-Wisniewski, ei sano n. 62%:lle mitään... Kumminkin ehkä draftin kovimpia kakkospakkipareja. Mutta toivon, että ihmiset todistavat minun luulot harhoiksi ;)
 

Ralph

Jäsen
Oisko joku halukas varaamaan mulle kello 14. tai aikaisemmin? Mun vuoro on Toronton jälkeen, eli heti kun kerkeää niin voi melkeen varata.

Kukaan ei siis ottanut Snagarin listaa? Ja kun Snagari ei ole paikalla niin vuoro on Pittsburghilla?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
*Ilotulitteita*

Kello tikittää.
 

Ralph

Jäsen
Mulla on vaisu sentteriosasto (Legwand, Horcoff, Nielsen) eikä laituritkaan mitään maailmantähtiä ole kuin Gaborik.. (muut Leino, Versteeg, Byfuglien, Cooke). Puolustuksessa Gaborik ja Carle kelpo pelimiehiä hyökkäyspäässä ja Quincey osaa jotenkin puolustaa..

Ei siis mikään huippujoukkue mutta jos pudotuspeleihin pääsis..
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kauan siinä kestikin, ennen kuin oman joukkueen hehkuttaminen alkoi =) Kaikista pelaajista tulee heti pari pykälää parempia kun ne saa itselleen.

Snagarin vuoro taisi alkaa vasta nyt, vai?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kauan siinä kestikin, ennen kuin oman joukkueen hehkuttaminen alkoi =) Kaikista pelaajista tulee heti pari pykälää parempia kun ne saa itselleen.

Snagarin vuoro taisi alkaa vasta nyt, vai?
Nehän on silloin kädettömiä puujalkoja jos uivat muihin haaveihin. Perkele. En mä ois sitä halunnukkaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Snagarin vuoro päättyy 14:15.

Itsehän EN hehkuta omaa joukkuetta, siitä ole kuin harmia tulevaan sitten.

Edit: Olin vielä vanhassa ajassa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Snagarin vuoro päättyy 14:20.

Itsehän EN hehkuta omaa joukkuetta, siitä ole kuin harmia tulevaan sitten.

Kunhan vain ilmaiset, että jos olet vaatimattoman ja sympaattisen mänazerin puolella, niin ääniä tänne. ;) No ei siinä mitään en minäkään sano enää muuta kuin, että tärkeintä on se että on omaan joukkueseensa tyytyväinen, sama se niille muille.
 

Ralph

Jäsen
Kierrokset 18-20 on siirretty muutama viesti alemmas avaussivulla.
 

Ralph

Jäsen
Seuraavat kymmenen:
364. PIT
365. BUF
366. NYI
367. NSH
368. VAN
369. PIT
370. FLA
372. STL
373. LAK
374. OTT
375. COL
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No voi nyt saatana, siinä meni sentterilistan 2 ekaa heti kättelyssä.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
No ei siinä mitään en minäkään sano enää muuta kuin, että tärkeintä on se että on omaan joukkueseensa tyytyväinen, sama se niille muille.
Itse aion ainakin käyttä loppudraftin varaamalla asennevammaisia itä-eurooppalaisia, ainakin puolet viime kaudesta missanneita lasinilkkoja / aivotärähdyspotilaita sekä Kyle Wellwoodin ja Vesa Toskalan. Sen jälkeen aion myös bashata em. luuserit alinpaan helvettiin. :/


e. onko kultainen arska paikalla?
 

Ralph

Jäsen
Jos taktikoita seuraaville varauksille aletaan kertomaan julki niin itse hankin vielä maalivahdit, pari roolipelaajaa ja kovuutta ainakin.. :)
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Näinpä. Jostain kumman syystä tuntuu, että kakkospakkiparini Edler-Wisniewski, ei sano n. 62%:lle mitään... Kumminkin ehkä draftin kovimpia kakkospakkipareja. Mutta toivon, että ihmiset todistavat minun luulot harhoiksi ;)

Jep, Edler varsinkin helvetin kova tyyppi pistää kakkospariin, mutta tuskin puolet täällä edes tietävät kuka Edler on.

Samaa pelkään mä että harva tietää kuinka kovia pelaajia oikeasti oman joukkueeni Brouwer, Callahan, Stoll ja Girardi ovat, sen verran myöhään nimittäin kaappasin heidät joten onko kukaan heistä edes koskaan kuullutkaan.

No ei saa ottaa tätä liian vakavasti, enkä tosiaan halua loukata ketään, mutta tuntuu että aika suuri osa ei nyt niin kovin paljoa NHLää seuraile täällä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Mä ajattelin ottaa sen +70 maalin snaipperin 15-17 rundilla.

(tyyliin Cheechoo)
Ykkösketjun laitahyökkääjä Antti Miettinen on vielä vapailla markkinoilla, potentiaali siihen Gretzkyn maaliennätyksen rikkomiseen.
 

Ralph

Jäsen
Jep, Edler varsinkin helvetin kova tyyppi pistää kakkospariin, mutta tuskin puolet täällä edes tietävät kuka Edler on.

Samaa pelkään mä että harva tietää kuinka kovia pelaajia oikeasti oman joukkueeni Brouwer, Stoll ja Girardi ovat, sen verran myöhään nimittäin kaappasin heidät joten onko kukaan heistä edes koskaan kuullutkaan.

Vaikea uskoa että varailee täällä NHL-pelaajia vaikka ei tiedä Edleriä.. Ei kuitenkaan ihan tuntemattomipia pelaajia. Ja onhan mm. Brouwer aika tärkeä tekiä Chicagon mestaruudelle.. Ei myöskään tuntematon todellakaan monellekkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös