Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 73 992
  • 1 546

Ralph

Jäsen
J. Jokinen - Kopitar - Hossa
Elias - Spezza - Hossa

Kubina - Rafalski

jäävät ilman teamiä.. kyllä kelpais ainakin mulle.. :)

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ei varmasti ruveta uudelleenvarailemaan noita kavereita. Siinä saisi jotkut joukkueet aika epäreilun edun saadessaan jämävuorolla jonkun Spezzan.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Tehhään niin vaan.

Jaaha, täällä sitä joukkuetta siirrellään ympäri Amerikan mannerta :)
No ei kai, hyvä homma että tasataan tiimit.
Mä tarvisin nyt jostain pickin tähän muutaman kymmenen seuraavan varauksen joukkoon. Tarjotkaa joku jos millään sille tuntuu.

Rapala

Jäsen
Hyi helkkari jos ei olis kiinteää maksua.. Yhteys ollut tänään auki puhelimessa laskurin mukaan 6 tuntia ja kaikenlaista tullut tehtyä. Voikin melkein siis sanoa, että tämä drafti käy jo työstä. :)
Tämä kaikki siis anatsun viestiin kompaten. Nyt on muuten kala koukussa, kattotaan kestääkö tulevat ~30 vuoroa..

Ralph

Jäsen
Jaaha, täällä sitä joukkuetta siirrellään ympäri Amerikan mannerta :)
No ei kai, hyvä homma että tasataan tiimit.
Mä tarvisin nyt jostain pickin tähän muutaman kymmenen seuraavan varauksen joukkoon. Tarjotkaa joku jos millään sille tuntuu.

Hyvä juttu että itse Detroit-miehelle sopii. Sehän on tärkeintä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tää päivä oli tässä ajan puolesta, hyvin edettiin kyllä. Varailkaa toki jo vaikka heti lisää, itse nukahtelen joskus parin tunnin päästä viimeistään, joten sinne asti tulee oltua "tässä".

Edit: Lisätään seuraavat vuorot tuonne mun vuoroon asti muutesvaan tähän:

Kierros 13.
362. TOR - (from CAR, ATL, VAN)
363. WSH -
364. PIT -
365. BUF -
366. NYI -
367. NSH -
368. VAN - (from COL, DAL)
369. PIT - (from PHX, ATL, SJS)
370. FLA -
371. EDM -
372. STL -
373. LAK -
374. OTT - (from NJD, ATL, PHI)
375. COL - (from VAN, COL)
376. BOS - (from COL, ATL, COL, DET)
377. MTL -
378. TBL -
379. BOS -

Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Nyt on muuten kala koukussa, kattotaan kestääkö tulevat ~30 vuoroa..

Minullakin on.. Mutta pakko varata vasta toisella varauksella eli 398.. vielä 70 varausta siihen. Täytyy harkita uudelleen otanko hänet vai ykkösmoken seuraavalla..

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Samuel Påhlsson ja Michal Rozsival.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
California girls were so unforgettable....uua au ua uu..

Joo täällä alkaa välkymään kohtpuolin muutkin kuin kameran salamat, niin täytyy painua nukkumaan, mutta on niin hyvä tilanne, että en ole edes treidaamassa tällä hetkellä. Pirun tyytyväinen omaan joukkueseeni.

Ralph

Jäsen
59.4milj. capista käytetty n. 38.5milj.. eli lähes 21milj vapaana. 9 varausta jäljellä, sellaista voin luvata että yli 7milj miehiä en enään varaa :D

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
En tiä tyytyväisyydestä, mutta sentterit näyttää ihan kivoilta.

B.Richards
Stastny
J.Staal
Pahlsson

Ralph

Jäsen
Ja nyt voin sanoa että täälläkin mennään nyt nukkumaan ja uneksimaan A.. eikun siis uudesta pelaajasta seuraavalle kierrokselle.. Tänään saatiin hyvin varatuksi, päälle 150 pelaajaa.. Sillä vauhdilla 16 kierrosta voidaan huomenna saada täyteen? Öitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy