Vähän takana tulee mun Bäckström, McDonald, Drury kolmikko :) Neloseen täytyy taikoa joku myös sitten joskus!
Joo kait sitä täytyy munki mennä. Seitsämältä sitten herätys ja junalle.Ja nyt voin sanoa että täälläkin mennään nyt nukkumaan ja uneksimaan A.. eikun siis uudesta pelaajasta seuraavalle kierrokselle.. Tänään saatiin hyvin varatuksi, päälle 150 pelaajaa.. Sillä vauhdilla 16 kierrosta voidaan huomenna saada täyteen? Öitä.
Oisko joku halukas varaamaan mulle kello 14. tai aikaisemmin? Mun vuoro on Toronton jälkeen, eli heti kun kerkeää niin voi melkeen varata.
En tiä tyytyväisyydestä, mutta sentterit näyttää ihan kivoilta.
B.Richards
Stastny
J.Staal
Pahlsson
ja vuoroon Washington ja Snagari, jota stunttaa ilmeisesti Babu?
No kato sä viime vuoden voittajan laitureita :DJoo, mutta entäs laiturit ja pakit? Se osasto ei näytä kovin hyvältä joukkueellasi. Se on se kokonaisuus joka ratkaisee. ;)
:D Fantasiamaailma tosiaan. Viime kauden maalimäärät näillä jannuilla: Vanek 28, Cole 11, Williams, 10 ja Zubrus 10. Mutta joo, kova upside on kaikilla ollut joskus...Eikä se minun laituriosasto mikään kovin huono ole. Vanek tekee sen 45 kilautusta. Erik Cole pelasi mestaruuden voittaneessa Hurricanesissa playoffeissa yli piste per peli -tahtia, ja 30 kertaa soi verkko (runkosarjassa meinaan). Williams pelasi taas kakkosketjussa, ja runkosarjassa tuli mukavat 76 tehopistettä. Ja Zubruksen tehtävä ei ole edes maalien teko. Koska tämä on fantasiamaailma, niin kaikki palaavat tasolleen.
:D Fantasiamaailma tosiaan. Viime kauden maalimäärät näillä jannuilla: Vanek 28, Cole 11, Williams, 10 ja Zubrus 10. Mutta joo, kova upside on kaikilla ollut joskus...
:D Fantasiamaailma tosiaan. Viime kauden maalimäärät näillä jannuilla: Vanek 28, Cole 11, Williams, 10 ja Zubrus 10. Mutta joo, kova upside on kaikilla ollut joskus...
Shhh... täällä ratkaisee se, mitä pelaajat ovat joskus ollet(varsinkin virtuaalipeleissä) ja se miten he ovat suoriutuneet MM-kisoissa.. älä kerro muille.
Shhh... täällä ratkaisee se, mitä pelaajat ovat joskus ollet(varsinkin virtuaalipeleissä) ja se miten he ovat suoriutuneet MM-kisoissa.. älä kerro muille.
Ahaa, no siinä tapauksessa pahoitteluni. Onko Anson Carter muuten varattavissa..?
Eikö se lakupetteri ole lopettanutkin jo? Ja ei ole ilman änärisopimusta...
Asiasta sadanteen, jos vaikkapa Alex Radulov tekee tänään sopimuksen Nashvillen kanssa, tuleeko hänestä varauskelpoinen?