Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

  • 71 795
  • 1 546

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Itekin täytyy olla tyytyväinen Top-6 hyökkäykseen. Sopiva sekoitus nuoruutta, kokemusta, taitoa ja kokoa. Sentterikolmikko E. Staal, Roy, Handzus ja kiikaireissa oleva mr. X niin voin sanoa olevani tyytyväinen hyökkäyskalustoon.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Ja nyt voin sanoa että täälläkin mennään nyt nukkumaan ja uneksimaan A.. eikun siis uudesta pelaajasta seuraavalle kierrokselle.. Tänään saatiin hyvin varatuksi, päälle 150 pelaajaa.. Sillä vauhdilla 16 kierrosta voidaan huomenna saada täyteen? Öitä.
Joo kait sitä täytyy munki mennä. Seitsämältä sitten herätys ja junalle.
 

moge

Jäsen
Ite oon kyllä kateellinen Sanderssonin sentterikalustolle. Oma laahaa kyllä vähän perässä: Datsyuk, Krejci, Berglund.

Aika nuoren jengin oon kasanu, saas nähä mihin riittää. Nyt maate.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Oisko joku halukas varaamaan mulle kello 14. tai aikaisemmin? Mun vuoro on Toronton jälkeen, eli heti kun kerkeää niin voi melkeen varata.

Mä voin hoitaa, kun itsellänikin on vuoro lähellä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No ei se tullut viimeksikkään mestaruutta, vaikka oli kaksi liigan top-5 sentteriä mukana... Niinhän sitä sanotaan, että hyökkäys voittaa pelejä, puolustus mestaruuksia. Mulla on ihan "kiva" puolustus tällä hetkellä koossa.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Joo, mutta entäs laiturit ja pakit? Se osasto ei näytä kovin hyvältä joukkueellasi. Se on se kokonaisuus joka ratkaisee. ;)
No kato sä viime vuoden voittajan laitureita :D

Eikä se minun laituriosasto mikään kovin huono ole. Vanek tekee sen 45 kilautusta. Erik Cole pelasi mestaruuden voittaneessa Hurricanesissa playoffeissa yli piste per peli -tahtia, ja 30 kertaa soi verkko (runkosarjassa meinaan). Williams pelasi taas kakkosketjussa, ja runkosarjassa tuli mukavat 76 tehopistettä. Ja Zubruksen tehtävä ei ole edes maalien teko. Koska tämä on fantasiamaailma, niin kaikki palaavat tasolleen.

Pakkien paskuutta kompensoi Kipper, eli palaa sinä oman jengisi pariin.
 
Viimeksi muokattu:

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Nyt tarvittaisiin ottajaa listalle, kun en varmaan ennen neljää pääse oikein koneelle.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Eikä se minun laituriosasto mikään kovin huono ole. Vanek tekee sen 45 kilautusta. Erik Cole pelasi mestaruuden voittaneessa Hurricanesissa playoffeissa yli piste per peli -tahtia, ja 30 kertaa soi verkko (runkosarjassa meinaan). Williams pelasi taas kakkosketjussa, ja runkosarjassa tuli mukavat 76 tehopistettä. Ja Zubruksen tehtävä ei ole edes maalien teko. Koska tämä on fantasiamaailma, niin kaikki palaavat tasolleen.
:D Fantasiamaailma tosiaan. Viime kauden maalimäärät näillä jannuilla: Vanek 28, Cole 11, Williams, 10 ja Zubrus 10. Mutta joo, kova upside on kaikilla ollut joskus...
 

moge

Jäsen
Kuka ottas listaa? Mulla on 14. kiekalla eka vuoro, jonka jälkeen seuraava taitaa olla 16. kiekalla. Ainakin toi 14. kierroksen vuoro menee mulla ohi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
:D Fantasiamaailma tosiaan. Viime kauden maalimäärät näillä jannuilla: Vanek 28, Cole 11, Williams, 10 ja Zubrus 10. Mutta joo, kova upside on kaikilla ollut joskus...

Shhh... täällä ratkaisee se, mitä pelaajat ovat joskus ollet(varsinkin virtuaalipeleissä) ja se miten he ovat suoriutuneet MM-kisoissa.. älä kerro muille.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
:D Fantasiamaailma tosiaan. Viime kauden maalimäärät näillä jannuilla: Vanek 28, Cole 11, Williams, 10 ja Zubrus 10. Mutta joo, kova upside on kaikilla ollut joskus...

Pelien lukumäärä:
Erik Cole 40
Justin Williams 49
Dainius Zubrus 51
(Thomas Vanek 71)

Lopetan omalta osaltani tähän, sillä kyllä se oman joukkueen taso selviää sitten kun äänestetään jatkoonpääsijöitä. Jos haluat jatkaa, siitä vain.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Shhh... täällä ratkaisee se, mitä pelaajat ovat joskus ollet(varsinkin virtuaalipeleissä) ja se miten he ovat suoriutuneet MM-kisoissa.. älä kerro muille.

Hehe, saattaapi olla asia näinkin. Kaikki draftiin osallistujat tuskin kuitenkaan mitään varsinaisia NHL-friikkejä ja eksperttejä ole joten joku ykkösketju jossa pelaa Koivu, Selänne, Recchi, Salo ja Numminen saattaisi mennä joillekin läpi kovana porukkana kun olivathan he silloin joskus supertähtiä... ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös