Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 74 012
  • 1 546

Ralph

Jäsen
Eipä mahda enää olla Anaheimin ja New Jerseyn manatserit linjoilla, joten meikäläisen varaus taitaapi jäädä huomiselle. Noh, eipä voi mitään ja ei kun huomenna uuteen nousuun.

molemmat on merkitty online tilaan. koitas herättää heitä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On tää nyt vaan perseestä kun odottaa että rauhassa saa 00:00 jälkeen katsella josko sattuis vuoro tulemaan ja sitten huomaakin että mennyt jo ja listalta ukkoja kadonnut samassa.

Otetaan Rangersin Michael Del Zotto, jossa on lupaukset huikeaksi kiekolliseksi pakiksi tuleviksi vuosiksi.

16-24 pysyköön myös minun mielestä.

Ralph

Jäsen
Tai no juu.. Painelen minäkin nukkumaan. Kello 14 sitten jatketaan. Toivonmukaan ei ole taas luvassa neljän tunnin elisan yhteyden katkeamista.

Rästejä on Edmontonille kertynyt jo viisi, sekä Nashvillelle ja Montrealille yksi.

Seuraavat 10:
204. ANA
205. NJD
206. LAK
207. NYR
208. CHI
209. CBJ
210. PHX
211. OTT
212. CBJ
213. DAL

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nimimerkki Moge voisi vastata ehdotukseeni. Kyselin jo kahteen kertaan yv:llä.

Mulle hänen 8. kierroksen vuoroista yksi ja 18. kierroksen, hänelle mun 10. kierroksen ja 15. kierroksen vuorot.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Eikö tuota Edmontonin GM:ää voi jo laittaa vaihtoon? Tehdään niin että Edmonton jättää kokonaan varaamatta ja sitten kun kaikki muut ovat varanneet niin jämäkavereista kasataan konsensus-joukkue ja katsotaan millainen porukka tulee.

14-24 olisi ainakin omasta mielestäni ihan hyvä aikaikkuna. Kauhean moni ei yli puolen yön voi/jaksa valvoa koska aamulla on hommaa. Itsekin joudun huomenna ja ylihuomenna olemaan suuren osan päivää poissa joten 16:00 aloituskaan ei välttämättä olisi pahitteeksi. Mutta ymmärrän huolen draftin venymisestä pitkään, ei kukaan jaksa tätä viikkosotalla seurata. Kuitenkin 14-24 joka päivä pitäisi olla ihan tarpeeksi että saadaan drafti heitettyä ensi viikolla loppuun.

Rapala

Jäsen
Anaheim on linjoilla vielä ja valitsee puolustukseensa Braydon Coburnin.

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Mun puolesta voitas jatkaa aikaa ainakin johkin tonne yhden hujakoille?

Tämä siis 23.42

Ei Vittu! Sheldon Souray oli seuraava pick, mutta sitten taas päätetään muuttaa aikaa tunnilla (Tai siis n.5 henkilöä päättää).. heh. Aloitetaan aika nyt! Minuutti aikaa varata, joo sopii!

PERKELE!!!

Tomas Holmström

Viimeksi muokattu:

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joo on se kyllä hieman perseestä, että muutamat jatkaa yhtäkkiä aikaa tunnilla. Eikös alunperin sovittu tuo 16-24? Jos siitä pidetään kiinni

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo on se kyllä hieman perseestä, että muutamat jatkaa yhtäkkiä aikaa tunnilla. Eikös alunperin sovittu tuo 16-24? Jos siitä pidetään kiinni

Ei nyt ainakaan noin. Mulle on ihan sama loppuuko 24 vai 1, mutta kyllä 14 pitää alkaa. Muuten aika jää niin perkuleen lyhyeks ja täällä istutaan vielä joululomallakin.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ei nyt ainakaan noin. Mulle on ihan sama loppuuko 24 vai 1, mutta kyllä 14 pitää alkaa. Muuten aika jää niin perkuleen lyhyeks ja täällä istutaan vielä joululomallakin.

no joo tuo 14 käy. Mutta se, että muutamat päättävät jatkaa vielä 24 jälkeenkin ja jos vuorossa oleva ei varaa niin seuraava varaa. Pidetään kiinni tuosta 14-24.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Niin no, ainoa jolla jäi varaamatta tuon takia oli juuri Hextall, joten en tiedä kuinka suuri katastrofi tuo 1:een asti jatkaminen oli. Nashvillen vuoro oli jo ennen klo 24. Nopeutti ihan mukavasti draftia, mutta joo mulle on ihan sama, joten jatketaan vain tuolla 14-24.

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Niin no, ainoa jolla jäi varaamatta tuon takia oli juuri Hextall, joten en tiedä kuinka suuri katastrofi tuo 1:een asti jatkaminen oli. Nashvillen vuoro oli jo ennen klo 24. Nopeutti ihan mukavasti draftia, mutta joo mulle on ihan sama, joten jatketaan vain tuolla 14-24.

Joo no ei tähän maailma kaadu ;) Vitutti aamulla vaan.. Jatketaan tästä, mutta ei muutella sääntöjä kokoajan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ottaako joku varalta listaa kierrokselle 9 ?

Kierros 8 multa jää väliin hyvin todennäköisesti kun vuoroa ei ole, mutta jos sattuu tuo 9. juuri tuolle illalle.

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Kappas, sehän ois meikäläisellä vuoro näköjään. Kings täydentää TOP-6 hyökkäyksensä vahvan kauden pelanneella Guillaume Latendressella.

New York Rangers vuoroon seuraavana.

Gendron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taas pitäisi lähettää listaa jollekin. Oliskos vapaaehtoisia?

edit. Pitääkin jo mennä eli hypätkää vaan mun vuoro yli jos se ehtii tulla.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Lukko
  • 2.64
  • 3.95
  • 2.58
JYP vs SaiPa
  • 2.28
  • 4.00
  • 2.76
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy