Eipä mahda enää olla Anaheimin ja New Jerseyn manatserit linjoilla, joten meikäläisen varaus taitaapi jäädä huomiselle. Noh, eipä voi mitään ja ei kun huomenna uuteen nousuun.
molemmat on merkitty online tilaan. koitas herättää heitä.
Eipä mahda enää olla Anaheimin ja New Jerseyn manatserit linjoilla, joten meikäläisen varaus taitaapi jäädä huomiselle. Noh, eipä voi mitään ja ei kun huomenna uuteen nousuun.
Nyt virallinen aika on 14-01 mutta jos tänään päivillä lyödään sitten lukkoon onko se 14-01 vai 14-24 vai 16-24 vai 19-20.
Mun puolesta voitas jatkaa aikaa ainakin johkin tonne yhden hujakoille?
Joo on se kyllä hieman perseestä, että muutamat jatkaa yhtäkkiä aikaa tunnilla. Eikös alunperin sovittu tuo 16-24? Jos siitä pidetään kiinni
Ei nyt ainakaan noin. Mulle on ihan sama loppuuko 24 vai 1, mutta kyllä 14 pitää alkaa. Muuten aika jää niin perkuleen lyhyeks ja täällä istutaan vielä joululomallakin.
Niin no, ainoa jolla jäi varaamatta tuon takia oli juuri Hextall, joten en tiedä kuinka suuri katastrofi tuo 1:een asti jatkaminen oli. Nashvillen vuoro oli jo ennen klo 24. Nopeutti ihan mukavasti draftia, mutta joo mulle on ihan sama, joten jatketaan vain tuolla 14-24.
To Canadiens
8th,11th,13th,14th
To Detroit
9th,10th,12th,15th
Vähän tarkkuuttaa, Detroit on jo luopunut 13th jotenka tätä kauppaa ei voi syntyä.