Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju - uusi

• 74 012
  • 1 546

Ralph

Jäsen
Hextall on tainnut jo siirtyä yöpuulle, joten seuraavana vuorossa on Mr. Penguin ja Tampa Bay.

Sen varalta etten saa varattua tämän yön tai huomisaamun (klo 10 mennessä) aikana tuota vuoroani kuka olisi valmis ottamaan vastaan listaa huomenna aamupäivällä?

Saat sinä sen varattua. TBL ja BOS jos ei ole paikalla, niin TOR, SJS, PHX pitäisi olla.

Ja minä voin ottaa listaa vastaan mikäli tarvittet varaajaa.

Rapala

Jäsen
Mitenkäs lynxiin saa yhteyden, jos ois kiinnostusta noihin kolmeen 9. kierroksen varaukseen? Jonkun henkilön kauttako?

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Hextall on tainnut jo siirtyä yöpuulle, joten seuraavana vuorossa on Mr. Penguin ja Tampa Bay.

Sen varalta etten saa varattua tämän yön tai huomisaamun (klo 10 mennessä) aikana tuota vuoroani kuka olisi valmis ottamaan vastaan listaa huomenna aamupäivällä?

Luulisinpa, että olen paikalla. Joten pistäppä mulle vaihteeksi. :)

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Saat sinä sen varattua. TBL ja BOS jos ei ole paikalla, niin TOR, SJS, PHX pitäisi olla.

Ja minä voin ottaa listaa vastaan mikäli tarvittet varaajaa.

Minä yritän mutta sovitaanko että lähetän listan muutenkin, sillä olen koko huomisen jonnekin viiteen-kuuteen asti kiinni.

Mitenkäs lynxiin saa yhteyden, jos ois kiinnostusta noihin kolmeen 9. kierroksen varaukseen? Jonkun henkilön kauttako?

Yksärillä?

E:

@Bäcks: Katotaan ylihuomenna? Torstaikin voi olla aika tiukoilla.

Ralph

Jäsen
Kysyin jo aikasemmin mutta kukaan ei vastannut joten kysyn uudestaan; Kuka ottaa vastuulleen noiden runkosarja/pudotuspeli äänestysketjujen avaamisen ja päivittämisen. Minulta ei hoidu.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

Joo, menet kolme korttelia sinun talosta katot vasemalle, niin näet kolme lyhtypylvästä. Kaksi metriä, kun kävelet ekasta pylväästä joudut/pääset toiseen ulottuvuuteen ja siellä tapaat mestari lynxin. Hän on se pieni keltainen mies siellä puun alla.

Ralph

Jäsen
Minä yritän mutta sovitaanko että lähetän listan muutenkin, sillä olen koko huomisen jonnekin viiteen-kuuteen asti kiinni.

Lähetä vain. Minä olen paikalla (ellei yhteys taas katkea neljäksi tunniksi :D)

Ralph

Jäsen
Joo, menet kolme korttelia sinun talosta katot vasemalle, niin näet kolme lyhtypylvästä. Kaksi metriä, kun kävelet ekasta pylväästä joudut/pääset toiseen ulottuvuuteen ja siellä tapaat mestari lynxin. Hän on se pieni keltainen mies siellä puun alla.

Anatsu taisi torkahtaa ja nyt tuli tänne herättyään kertomaan unistaan?

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, painun takaisin -->

Kiireinen ilta, jos ei muuta. Paljon treidineuvotteluita. Sen verran uskallan paljastaa.

Kaverihan kuulostaa ihan Eklundilta: Paljon tapahtuu, en kerro yksityiskohtia=lopulta mitään ei tapahdu ;)

Ralph

Jäsen
Kaverihan kuulostaa ihan Eklundilta: Paljon tapahtuu, en kerro yksityiskohtia=lopulta mitään ei tapahdu ;)

Veikkaanpi kyllä että huomenna nähdään pari anatsun treidiä (jälleen) :D

Tai siis tänään. Ja nyt on Bostonin managerin vuoro, ei ole paikalla. Siirretäänkö vuoro Torontoon vai odotetaanko 9min.

Ralph

Jäsen
Ei ole Bostonmanager paikalla joten vuoro Torontoon josta varataan Tuomo Ruutu! Ja se oli varaus numero 200. Nyt vuoroon San Jose.

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Napataan tilastossa kuin tilastossa kärkipaikoilla pyörivä Tomas Vokoun maalinsuulle.

Nyt SJ lähtee viettämään hyvillä mielin ansaittua varaustaukoa; seuraava vuoro kierroksella 11. Kiitos ja hei hei!

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jaahas, se olis sitten Phoenixin vuoro. Sheldon Souray pääsee pois ahdistavasta Edmontonista ja nakuttaa jälleen +20 maalia siniviivalta.

Philly you're next.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Milläs perusteella täällä hypitään vuorot yli kun aika ei ole voimassa?

Varaan omani kohta

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
James van Riemsdyk kakkosketjun laitaan.

Ja sitten Anaheim.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aha? Missäs tää nyt sit on päätetty ja kenen toimesta?

Tosi hienoa kun näitä kokoajan vaan muutellaan ja muutellaan.

Edit: Eli pitäis ilmeisesti seurata kellon ympäri tämän ketjun tapahtumia. Joopa joo...

Ralph

Jäsen
Aha? Missäs tää nyt sit on päätetty ja kenen toimesta?

Tosi hienoa kun näitä kokoajan vaan muutellaan ja muutellaan.

joku sitä meni ehdottamaan ja moni hyväksyi sen. Koitetaan katsos saada mentyä läpi tän viikon aikana. Varaapas nyt ja sitten menen minäkin nukkumaan.

Ralph

Jäsen
Nyt virallinen aika on 14-01 mutta jos tänään päivillä lyödään sitten lukkoon onko se 14-01 vai 14-24 vai 16-24 vai 19-20.

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Eipä mahda enää olla Anaheimin ja New Jerseyn manatserit linjoilla, joten meikäläisen varaus taitaapi jäädä huomiselle. Noh, eipä voi mitään ja ei kun huomenna uuteen nousuun.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs Lukko
  • 2.64
  • 3.95
  • 2.58
JYP vs SaiPa
  • 2.28
  • 4.00
  • 2.76
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy