Kukahan hoitais mun illan viimeisen pickin?
Pakko mennä nukkumaan känni pois ennen aikaista herätystä.
minä voin hoitaa.
Kukahan hoitais mun illan viimeisen pickin?
Pakko mennä nukkumaan känni pois ennen aikaista herätystä.
minä voin hoitaa.
Eikös joku voisi kohta ottaa jo tuon Edmontonin haltuun. Joukkueelta on jääny jo niin monta pikkiä väliin että tulee huvittavan huono rosteri tällä menolla. :D
No ei se oikeen auta jos joku sen nyt ottaa. Tyhjästä on paha nyhjästä mitään maagista rosteria. Taitaa olla Streiderin peli menetetty.
No ei se oikeen auta jos joku sen nyt ottaa. Tyhjästä on paha nyhjästä mitään maagista rosteria. Taitaa olla Streiderin peli menetetty.
Äläs nytten, omasta mielestäni vielä on aimo kasa loistomaalivahteja vapaana, samoin loistavia pakkeja on vielä monia jäljellä. Hyökkääjissä ei kyllä pahemmin ole enää top-6 kamaa paljoa jäljellä, se myönetään... mutta vielä olisi aikaa pelastaa EDM!
Kris Versteeg kakkosen laitaan.
Ja vuoro Coloradolle.
Ja vuoro Coloradolle.
Ja vuoro Coloradolle.
Edmonton ottaisi rästillä 6 maalivahtia ja alkaisi kaupata niitä pelaajiin, se ois melkeen sotasuunnitelma.
No hyökkäyksen suhteen peli on ehkä menetetty, mutta ihan aikuisten oikeasti jos EDM nyt nappaisi kuudella rästillään sen huippuveskarin ja 5 kivenkovaa pakkia niin siinä olisi ainakin draftin kovin alakerta jos ei muuta.
No hyökkäyksen suhteen peli on ehkä menetetty, mutta ihan aikuisten oikeasti jos EDM nyt nappaisi kuudella rästillään sen huippuveskarin ja 5 kivenkovaa pakkia niin siinä olisi ainakin draftin kovin alakerta jos ei muuta.
Colorado varaa taklaajan, tärkeitä maaleja tekevän ja Stanley Cup -sormustaan esittelevän Dustin Byfuglienin kakkosen laitaan.
Vuoroon Detroit Red Wings.