Siis menikö siinä rytäkässä nyt entiset NHL-pelaajat Demitra, Salei, McGrimmon (valmentaja) sekä Skrastins?
Huh huh.
Interfaxin mukaan koneessa oli ulkomaisia pelaajia, toisten lähteiden mukaan koko joukkue. Surun päivä kiekkomaailmalle.
Siis menikö siinä rytäkässä nyt entiset NHL-pelaajat Demitra, Salei, McGrimmon (valmentaja) sekä Skrastins?
Huh huh.
Mitenkähän käy KHL:n vetovoiman pelaajien keskuudessa? Ei taida raha olla tämän jälkeen kaikki kaikessa?
Pakko tähän silti kaiken keskellä todeta, että itse en astuisi jalallakaan venäläisiin/itä-lentokoneisiin.
No haloo? Miten sarjaa meinasit pelata jos koko joukkue kuoli?
Jessus, valot päälle.
Todella surullinen uutinen.
Mitenkähän käy KHL:n vetovoiman pelaajien keskuudessa? Ei taida raha olla tämän jälkeen kaikki kaikessa?
No haloo? Miten sarjaa meinasit pelata jos koko joukkue kuoli?
Jessus, valot päälle.
Turmakone ei ollut Tupolev, vaan Yakovlevin YAK-42, jolle ei ole tapahtunut onnettomuuksia moneen vuoteen.Eikö niitä helvetin Tupoleveja saada jo pois sieltä liikenteestä, melkein viikottain saa lukea vastaavia uutisia.
Sama olisi voinut tapahtua ihan missä vaan. Todennäköisyyksistä tietysti voi keskustella, mutta se lienee sivuseikka tällä hetkellä. Mm. Sambian futismaajoukkue kuoli lento-onnettomuudessa vuonna 1993 ja jotenkin muistelisin, että jollekin seurajoukkueellekin on käynyt joskus samoin. Vaikka näin voikin tapahtua vain Venäjällä.Only in russia.
Jenkkilän lentäjistä on aika arveluttavaa matskua Mooren kapitalismi-dokkarissa. Palkat on vedetty niin alas, että useat kotimaan lentäjät tekevät toista työtä sivussa ja sitten väsyneenä puikkoihin.No meinaatko ettei Jenkkilässä lennetä?
Haluatko lukita vastauksen, että ei putoaisi vuosittain? Ei toki lätkäjoukkueiden, mutta ryssissä ylipäätään.Ei noita koneita nyt venäjälläkään joka vuosi tipahtele... Saatika sitten, että osuisi lätkäjoukkueen kohdalle
Mä oon pelännyt tätä päivää, sellanen pelko oli että joskus se tapahtui. ja nyt se tapahtui, ei hemmetti!
R.I.P :(
No meinaatko ettei Jenkkilässä lennetä?
Taisi olla lätkähistorian eka tällainen tapahtuma (futiksessahan näitä pari(?) on tapahtunut aikojen saatossa).
Ei noita koneita nyt venäjälläkään joka vuosi tipahtele... Saatika sitten, että osuisi lätkäjoukkueen kohdalle.