Lokomotiv Jaroslavl lentokoneonnettomuudessa

  • 435 801
  • 844

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Eikö niitä helvetin Tupoleveja saada jo pois sieltä liikenteestä, melkein viikottain saa lukea vastaavia uutisia. RIP
 

Iggy12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Sharks, Flyers, KalPa, Jarome Iginla
Ei voi olla totta. Olin ihan shokissa lukiessani uutisen. Hirvittävä uutinen. En ollut uskoa todeksi, mutta koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Ihanko kaikki pelaajat siis menehtyivät???

RIP
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jorma Valtonen mv-koutsina?

Juuri KHL:n avausmatsinki keskeyttivät ~17min pelin jälkeen...

Melekosta :(
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Surullista. RIP.

Pakko tähän silti kaiken keskellä todeta, että itse en astuisi jalallakaan venäläisiin/itä-lentokoneisiin. Luottoa, kun ei ole yhtään.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Shokki. Nopeasti kääntyi into kauden alusta suureen suruun.

Koko joukkue kuoli.

RIP.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Eiköhän noita Tupoleveja ja Antonoveja tipu, kuin varpusia oksilta. Suomalaisia näistä extremeliikkujista ei löydy. Siis nyt tippuneista.
 

Lennu

Jäsen
Suosikkijoukkue
1-3-1
Näyttää valitettavasti siltä, että koko joukkue oli koneessa ja kuten aiemmin mainittua yksi matkustaja on säilynyt hengissä.

Olikos Kaarela vielä mv-valmentajana???

Ei ole, vaikuttaa nykyisin Hk Atlantissa.

Todella surullinen tapaus, jos tosiaan vain yksi pelaaja koko joukkueesta on selvinnyt. Mukana monta itselle tuttua pelaajaa ja varsinkin Salei on ollut yksi meikäläisen suosikeista. Ei tosin hirveästi yllätä, että tämä tapahtui Venäjällä...
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäinen matsikin sitten keskeytettiin.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
4Pro 1:llä sanoivat, että se yksi henkiinjäänyt olisi koneen henkilökuntaa...

Pakko tähän silti kaiken keskellä todeta, että itse en astuisi jalallakaan venäläisiin/itä-lentokoneisiin. Luottoa, kun ei ole yhtään.

Aika kovasti on sanottu, ei ne nyt niin ankeita ole. Been there, done that. Sekä muutamassa muussakin "erikoisessa lentämisen maassa".
Mut joo, väärä paikka tästä keskustelulle tää ketju.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Järkyttävä tapahtuma. Mitä mahtaa tapahtua Jaroslavin KHL paikalle? Voisi kuvitella, ettei tällaisen tapauksen jälkeen osallistu sarjaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Järkyttävä tapaus, ei voi muuta sanoa. Koko joukkue menee kerralla. Kaarela ehti nähtävästi vaihtaa maisemia tuolta?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Jorma Valtonen nykyinen Lokomotivin maalivahtivalmentajan, ei tietoa oliko koneessa mutta...

Järkyttävä tapaus, kerralla meni niin monta loistavaa pelaajaa ja ihmistä että surulliseksihan tämä vetää. Osanottoni.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kyllähän tuolta Jaroslavin kokoonpanosta valitettavan paljon tuttuja pelureita löytyy..

(linkki: Eliteprospects)
 

M10

Jäsen
Siis menikö siinä rytäkässä nyt entiset NHL-pelaajat Demitra, Salei, McGrimmon (valmentaja) sekä Skrastins?

Huh huh.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Järkyttävä tapahtuma. Mitä mahtaa tapahtua Jaroslavin KHL paikalle? Voisi kuvitella, ettei tällaisen tapauksen jälkeen osallistu sarjaan.

No haloo? Miten sarjaa meinasit pelata jos koko joukkue kuoli?
Jessus, valot päälle.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mä oon pelännyt tätä päivää, sellanen pelko oli että joskus se tapahtui. ja nyt se tapahtui, ei hemmetti!

R.I.P :(
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
RIP,sanattomaksi vetää. Toki kaikilla todennäköisyyksillä joskus käy näin. En yllättynyt ilmansuunnasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös