mutta kyllä taitaa suomalaisella epäonnistumisen pelollakin olla jotain tekemistä asian kanssa.
"Kyyyllä-mies" ei ole sanonut minun kuulemani mukaan kuin kerran sanan kyllä, ja sekään ei ollut edes venytetty... Eikö mihinkään voi enää luottaa?
Kyyllähän tällaiset petraukset aina huomaa. :) Kuten sanoit, niin parannusta on selvästi tapahtunut siitä järkyttävästä lumilautacrossin selostuksesta.Melko hyvin onnistuimme huomioimaan saman asian ja melkein samaan aikaan :)
Varmaan monta kertaa tästä jo puhuttu, mutta mikä curlingin tilanne Suomessa mahtaa olla? Käsittääkseni miehissä oltiin ainakin jossain olympiakarsinnoissa, mutta entäs naiset?
Niin, mikäs taika tuossa M15:n ja muun Torinon joukkueen erottautumisessa sitten on? Jotain riitoja tms?Itse olen kuitenkin siinä käsityksessä ettei tuo Uusipaavalniemen joukkue ole ykkösemme vaan ainakin jossain vaiheessa paras joukkue koostui edellisten olympialaisten pelaajista (pois luettuna kapteeni).
Niin, mikäs taika tuossa M15:n ja muun Torinon joukkueen erottautumisessa sitten on? Jotain riitoja tms?
Niin, mikäs taika tuossa M15:n ja muun Torinon joukkueen erottautumisessa sitten on? Jotain riitoja tms?
Oliskos tuo Mäkelän Wille? Markku tuo ei mielestäni ole.Onko curlingin kommentaattori Markku Uusipaavalniemi vai kuka? Kuulostaa nimittäin tutulta. Hyvin kuitenkin arvioi ja osaa kertoa selkeästi jo ennen heittoa, että mitä yritetään.
Tuo Ylen luisteluselostaja on kyllä ihan kujalla. Saksa on melkein 2 sekuntia jäljessä Japania ja selostaja hehkuttaa kuinka Saksa on menossa vastustamattomasti olympiavoittoa.
Ja sitten kun Japani hyytyi ja Saksa voittikin kultaa niukasti, niin kaveri luuli että Saksa hyytyi. Kunnon puusilmä.
Onko curlingin kommentaattori Markku Uusipaavalniemi vai kuka? Kuulostaa nimittäin tutulta. Hyvin kuitenkin arvioi ja osaa kertoa selkeästi jo ennen heittoa, että mitä yritetään.
Jari Laukkanen, Suomen joukkueen valmentaja Torinossa ja Suomen joukkueen jäsen Salt Lake Cityssä.
Mäkelän Wille oli ainakin tossa lähetyksessä.