Kohta lienee nettigallup Iltapäivälehdissä:
Hävisikö Saarinen tahallaan pronssimitalin?
Olin onneksi väärässä. Anteeksi Aikku ja Suomen urheiluhullu kansa. Ja kiitokset ja onnittelut pronssista!
Kohta lienee nettigallup Iltapäivälehdissä:
Hävisikö Saarinen tahallaan pronssimitalin?
Vai oliko hän se Ms. Astmalääke?
Oletkin keskimääräistä fiksumpi jatkoaikalainen.
Totta töriset.
Kylläpä ottaa itsetunnon päälle, kun suomalaisurheilija osoittaa jatkoaikalaisten olevan väärässä. Yleensä on niin mukava olla oikeassa ja haukkua kaikki suomalaiset kolmeen kertaa ennen kisaa ja kahdesti jälkeen. Sitten tulee joku perhanan Aino-Kaisa ja nöyryyttää, elämä on epäreilua.
Älkää nyt pojat ottako niin itseenne, olen minäkin muutaman kerran elämässäni ollut väärässä.
[Hjuumor]Käytännössä sinä jinxasit Kiprosoftin tekemällä sen rukouksen edellisenä päivänä... [/Hjuumor]
Tuohon voisi vastata, että ilmeisesti on hienoa tulla huutelemaan muille ja osoittamaan omaa erinomaisuuttaan.
Kylläpä ottaa itsetunnon päälle, kun suomalaisurheilija osoittaa jatkoaikalaisten olevan väärässä. Yleensä on niin mukava olla oikeassa ja haukkua kaikki suomalaiset kolmeen kertaa ennen kisaa ja kahdesti jälkeen.
Tuosta suomalaisten haukkumisesta kyllä olen samaa mieltä.
Öö, se oli kyllä Saarisen erinomaisuutta, ei minun. Hän taktikoi itsensä pronssille, toisin kuin Jatkoajassa uskottiin. En minäkään uskonut, että hän pronssin nappaa, mutta enpä toisaalta naisen taktista ajattelua arvostellut netissä.
Tuolla olympiavoittajalla on keltaisimmat hampaat mitkä olen koskaan nähnyt televisiossa.
Jutuistasi saa käsityksen, että olet täällä kertomassa "Mitä minä sanoin..." vaikket kuitenkaan ilmeisesti sanonut mitään.
Täytyyhän noin kauniiseen naiseen joku parannettava kohde jättää...
Nytkin monille tämän hiihdon kohokohta taisi olla norjalaisen loppukiritappio.
Haukutaan aina, kun ei onnistu, ollaan ylintä ystävää, kun onnistuu. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta on se hieman hauskaa.
No ei ole tarkoitus antaa sellaista kuvaa, enkä kyllä mitään sen suuntaista ole kirjoittanutkaan. Kysäisin Sinulta vain, että oliko ns. haukkumisviestisi vähän turhan aikaisin. Vedit siitä herneet nenään.
Sehän tässä se hauskin juttu onkin.
Haukutaan aina, kun ei onnistu, ollaan ylintä ystävää, kun onnistuu. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta on se hieman hauskaa. Pätee toki muuhunkin kuin tähän keskustelupalstaan, näitä ihmisiä näkee valitettavan usein.
Tuolla olympiavoittajalla on keltaisimmat hampaat mitkä olen koskaan nähnyt televisiossa.