Liveseurantaketju lauantai 27.2.2010 - sunnuntai 28.2.2010

  • 17 084
  • 172

d2uce

Jäsen
Näitä seurantaketjuja on aina mukava lukea. Aina Jatkoajasta löytyy ne ykkösasiantuntijat.

Homman kruunaa kuitenkin aina paikalle hiihtävät lällättelijät.

Onneksi tiesin, että Saarisen taktiikka ja vitun hyvät sukset ratkaisivat mitalin kohtalon. Lällätilää.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kovalczyk siis vei. Mielummin hän, kuin Björgen. Aikku hienosti pronssille. Hyvä hiihto Aikulta, kaippa hän tosiaan tietää tuosta hiihdosta hieman enemmän, kuin minä...
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Hattu pois päästä, nyt osui omaan nilkkaan. Hieno Aino-Kaisa ja onnea mitallista!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Näytti Puolan ukko pitkää nenää "asiantuntijoille".

Heh, ottiko koville, kun olit väärässä?

Minun viestissäni ei ainakaan mainittu kertaakaan, että norski voittaa.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
NY RILLATAAN, voja voja!
 

d2uce

Jäsen
Kyllähän tämä taktikoinnin mahdollisuuden uutuus aika hyvin sumensi asiantuntijoiden, lainausmerkeillä ja ilman, arviointikykyä lopputulemasta. Suksienvaihtokikkailu toi oman lisämausteenssa kisaan, aivan kuten yhteislähtökin, mutta silti olen tällaista arvokisahiihtelyä vastaan.
 

Maynard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Kärpät, Newcastle United
Onhan se hienoa, että on asiantuntevat selostajat, tai ainakin toinen heistä. Mutta olisiko se liikaa vaadittu, että korottaisivat vaikka hieman ääntään, kun nähdään yksi kaikkien aikojen loppukirikamppailuista naisten hiihdossa ja suomalaishiihtäjä vetää upean taistelun jälkeen pronssille? Hehkuttaisivat ny vähän perkele!

Aikulta hieno hiihto, onnittelut!
 

RDivis

Jäsen
Julistetaan nyt kaikki jälkiviisaat sitten oikeiksi asiantuntijoiksi. Vaan eipä heitäkään näkynyt tätä vaihtoa puoltamassa ennenkuin Steira oli ohitettu :)

Onnea Aikku!
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Kyllä mä ainakin voin myöntää suoraan,että olipahan idiootti temppu tulla 5 km ennen maalia vaihtamaan sukset. Meinasi jopa koko vaihto mennä ihan mönkään.

Vaan pakko se on uskoa, että vaihto kannatti ja saatiin alamäkivoittoiselle osuudelle liukas suksi. Joka tapauksessa, riskitaktiikka, joka tuotti nyt tulosta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tämä taktikoinnin mahdollisuuden uutuus aika hyvin sumensi asiantuntijoiden, lainausmerkeillä ja ilman, arviointikykyä lopputulemasta. Suksienvaihtokikkailu toi oman lisämausteenssa kisaan, aivan kuten yhteislähtökin, mutta silti olen tällaista arvokisahiihtelyä vastaan.

Aivan. Oli ne televisionkin asiantuntijat väärässä. Tosin jatkoajasta löytyvät ne parhaat tietäjät jotka eivät uskalla veikata/arvostella ja saavat lopulta mahdollisuuden huudella. Tämän tyylinen hiihtotapa ei mielestäni kuulu arvokisoihin. Väliaikalähtö takaisin ja suksien vaihto pois.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Vaan eipä heitäkään näkynyt tätä vaihtoa puoltamassa ennenkuin Steira oli ohitettu :)

Nimenomaan, he/me älysimme pitää turpamme kiinni ja katsoa ensin kuinka se hiihto menee.

Älkää nyt pojat ottako niin itseenne, olen minäkin muutaman kerran elämässäni ollut väärässä. Se on vain hauska, kun suomalaisurheilijat haukutaan aina etukäteen, ennen kuin kisa on edes ratkennut.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nimenomaan, he/me älysimme pitää turpamme kiinni ja katsoa ensin kuinka se hiihto menee.

Älkää nyt pojat ottako niin itseenne, olen minäkin muutaman kerran elämässäni ollut väärässä.

Oletkin keskimääräistä fiksumpi jatkoaikalainen. Mutta eikös se ole vain hyvä, että täältäkin löytyy ihmisä jotka tekevät sinusta viisaamman?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös