Voittaja kirjoitti:
Mutta sitä mä en jaksa ymmärtää mikä into sulla on keskittyä täällä Liverpoolin kannattajille "vittuiluun" kun luulisi että omassakin pesässä on aika paljon keskusteltavaa. Asiallinen keskustelu vieraisiin pöytiin on fiksua ja toivottavaakin, mutta tää jatkuva trollaaminen alkaa olla lähinnä säälittävää ja väsynyttä. No jokainen tyylillään.
Kannatan asiallista keskustelua. Ja jos näin on, että kannanottoni Bellamysta on vittuilua, niin se on hyvin valitettavaa. Se ei ole ollenkaan tarkoitus.
Olen aidosti huolissani Bellamysta sikäli, että hän on saanut elää tavallaan omaa unelmaansa pukiessaan Pool-paidan ylleen tämän kauden ajan. Ammattilaisurheilijana (kuten Hannu Jortikka sanoisi tässä kohtaa) Bellamy kuitenkin toivon mukaan löytää vielä uuden vaihteen uralleen ja sen kipinän pelaamiseen, olkoon sitten muualla kuin suosikkijoukkueessaan. Bellamy on kuitenkin ihan laadukas pelaaja ja liian hyvä hukattavaksi. Mutta tulevaisuus näyttää miten toipuu tästä pudotuksesta. Ihan ok kauden kuitenkin pelannut tämä entinen harrastelijagolffari.
Ja mitä Nottinghamiin tulee, niin ehdottomasti perinteikäs seura ja ollut aikanaan ihan
maailmanluokkaa. Tosin Forestin kultavuosista on aikaa jo liki 30 vuotta, joten en pitäisi sitä enää suurseurana. Kuitenkin jo
perinteiltään kuuluu mukaan puhuttaessa Englannin suurista.
Ja olen samaa mieltä siitä, että vieraisiin pöytiin huutelu kuuluu asiaan. Muuten tämä keskustelu kaiken kaikkiaan olisi hyvinkin yksiulotteista. Jos taas pyrkisin trollaamaan, niin varmasti muistuttaisin jokaisen Poolin häviämän pelin jälkeen missä mennään. Muistaakseni en ole kommentoinut mitenkään esim. ikävää viime keskiviikon tappiota ilkeällä Chelsealle tai eilistä kamppailua. Muutenkin viime aikoina palstan Pool-osasto on saanut käydä väittelyä lähinnä ManUn leiristä tulleiden kommenttien kanssa.
YNWA!