Jos tuo hinta pitää paikkansa niin aikamoinen riskihankinta olisi.. Itse en sijoittaisi Johnsoniin ehkä puoltakaan tästä, tai ehkä juuri sen verran.
Heh.. Oletko Johannes nyt ihan tosissasi tästä Robbenin loistavuudesta?
Uskoa ja toivoa täytyy ettei Masaa ja XA:ta ihan helpolla pois Anfiedilta viedä. Kumman tahansa siirto rikkoisi kyllä niin pahasti poolin palettia että tuskin valmennusjohto antaa sellaista tapahtua. Samaa mietin itsekin että tuskin alkukesästä poolin ympärillä paljoa muuta kuin huhuja tapahtuu, tai korkeintaan joku saattaa livahtaa seurasta ulospäin. Antaa nyt muiden mellastaa näillä ihan järjettömillä pelimerkkimäärillään.
Johnson on siirtymässä Chelseaan ja hintalappu on oikeasti jossain £18m tasolla. Toivottovasti pidetään Arbeloa, eikä hukata rahoja Johnsoniin. Oli Liverpoolkin oikeasti tässä Johnsonin hankintakisassa mukana.
Olisi Robben loistava hankinta Liverpoolille, jos pelaajan loukkaantumishistoria ei olisi niin surkea kuin se on ollut. Taitaa tosin Robbenin parasta ennen pvm olla jo ohi juuri näiden loukkaantumisten takia. Kirjoitin Robbenista ainoastaan siksi, että huhujen mukaan Real Madrid on jo tehnyt Xabi Alonsosta kaksi tarjousta, joista toinen on Robbenin vaihto suoraan päittäin Xabi Alonsoon ja toinen Heinze + rahaa XA:sta. En itse halua Robbenia Liverpooliin, koska epäilen pelaajan loukkaantumisherkkyyden jatkuvan tulevinakin kausina. Uskon ja toivon, että Benitez ajattelee Robbenista samoin kuin minä.
Liverpool saattaa joutua odottelemaan loppukesään saakka pelaajahankintojen kanssa myös siksi, että 24.7. mennessä pitää omistajien saada uudelleen järjesteltyä n. £350m tasolle paisuneet Liverpoolin emoyhtiön luotot. Epäilen, että vasta heinäkuun lopussa selviää lopullisesti paljonko Benitez saa pelimerkkejä kesän 2009 ostoihin.
Edit. Torres on tänään julkaissut Liverpoolin nettisivuilla lausunnon, jossa sitoutuu Liverpoolin pelaajaksi, eikä ole innostunut esim. ManU:n alustavista kosiskeluista viikonlopun aikana. Aamun lehtitietojen mukaan Glen Johnson itse olisi kiinnostunut siirtymään Liverpooliin, huhua tietysti, mutta saa nähdä missä Johnson pelaa ensi kaudella.
Viimeksi muokattu: