Lisää miehiä?

  • 666 780
  • 2 731
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
bozik kirjoitti:
Jantusen tuloa sen sijaan pelkään. Mun mielestä ihan mahdollinen ja se siirto vituttaisi. Vitutus syntyy puhtaasti siitä, että ensin itse koheltaa jengissä jossa on toiminut kipparina ja sitten siirtyy naapuriin. Ei perkele kukaan kehtaa tuollaista tehdä.

Mutta eikös Jantunen saanut potkut Jokereista? Eli Jokerit halusivat eroon kipparistaan, right? Tällainen toimintahan voi aiheuttaa katkeruutta ja kostonhimoa pelaajassa. Ja,niinkuin jossain muussa ketjussa luki, että Jokerien pelaajat nimenomaan 'ulostivat' lopulta Jantusen. Taisi olla Petri'TuplaEmbo' Varis vielä puhemiehenä?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Apassi kirjoitti:
Tällä hetkellä olisi tarjolla vapailla markkinoilla ketju Pärssinen-Pirjeta-Jantunen. Tämän päivän liigassa tuo ketju voisi olla koko liigan tehokkain.

Paitsi, että Pärssinen ei ole vapailla markkinoilla.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Apassi kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista, että pienemmät seurat hommaavat jatkuvalla syötöllä parempia ulkomaalaisia halvemmalla, kuin IFK? Kuka tahansa edellämainituista olisi parempi ja halvempi vaihtoehto, kuin nykyiset. Ei voi ymmärtää.

Koska niillä ei ole varaa hutihankintoihin. Rahaa on sen verran vähemmän käytössä että on pakko tsekata pelaajan taustat ja kondis huolellisesti. Ei pelkästään lukea menneiden vuosien pistetilastoja. Käyttää apuna scoutteja ja kuunnella niiden suosituksia. Hyvänä esimerkkinä toimii Takon ja Ässien yhteistyö. Pienellä rahalla on saatu hommattua nuoria ja kehittyviä pelaajia tänne jotka sopivat Ässiin ja koko joukkue on saatu lentoon minibudjetilla. Toista se on meidän pentti joka möheltää kuin norsu lasikaupassa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Brewer kirjoitti:
Mutta eikös Jantunen saanut potkut Jokereista? Eli Jokerit halusivat eroon kipparistaan, right?
Jep, mutta ilmeisesti ihan syystäkin ja tämän syyn aiheutti Jarna ihan itse. Mun näkökulmasta pahinta olisi, jos Jarna vielä täksi kaudeksi siirtyisi kilpailevaan seuraan. (kuka ehtii ekana kuittamaan Jokerien kanssa kilpailevista seuroista)

Brewer kirjoitti:
Taisi olla Petri'TuplaEmbo' Varis vielä puhemiehenä?
Huhujen, Iltalehden ja omien arveluideni mukaan Kanki "puhui".
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
bozik kirjoitti:
Mun näkökulmasta pahinta olisi, jos Jarna vielä täksi kaudeksi siirtyisi kilpailevaan seuraan.

On tottakai, Arwon Bozik, Sinun skenariosi toteuu. Eikä kai Jantunen nyt kiekkoilua tältä kaudelta vielä lopeta? Kumpi on mielestäsi Jokereille 'pahempi' kilpailija IFK vai Pelicans?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Brewer kirjoitti:
On tottakai, Arwon Bozik, Sinun skenariosi toteuu. Eikä kai Jantunen nyt kiekkoilua tältä kaudelta vielä lopeta? Kumpi on mielestäsi Jokereille 'pahempi' kilpailija IFK vai Pelicans?
Hifk. Nyt ja aina. Siinä vaiheessa kun teitä vastaan taistelemme ei sarjataulukolla ole väliä, vain voitto merkitsee. Sarjataulukkoa katsomalla vastaus olisi Pelicans.

Jarna olisi Hifk:lle tällä kaudella todellinen vahvistus. Kyse on helvetin taitavasta kaverista, joka on kiekollisena erinomaista vähän parempi ja omaa lisäksi vähintäänkin kohtuullisen maalintekotaidon. Ei näitä jätkiä ole koskaan liikaa. Varsinkin kun kaverin peliä on perkeleen kiva seurata, muistissa on viime kauden purjehdusmaali, jossa koko vihulaisen kentällinen kahville, veskarille cafe latte ja se on siinä.

Jos tämä Jokereista poistuminen olisi ollut Jokerien vika, minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että Jarna siirtyisi naapuriin. Oikeastaan päin vastoin, saisinhan edelleen katsella sellaista taitoa, jota liigassa ei liikaa ole. JOS Jarna nyt siirtyisi Hifk:hon, mun nähdäkseni Hifk:n osakkeet tällä kaudella nousisivat ihan helvetin paljon. Teidän ykkönen ennallaan, kakkoseen Jarna, Laakkonen ja joku. Olen varma, ettei menisi montaa peliä, kun saisitte pohtia kumpi on ykkönen. Mutta EI, tee Jarna soppari sweduihin tai alppimaahan. Kiitos.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
bozik kirjoitti:
Jos tämä Jokereista poistuminen olisi ollut Jokerien vika, minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että Jarna siirtyisi naapuriin. Oikeastaan päin vastoin, saisinhan edelleen katsella sellaista taitoa, jota liigassa ei liikaa ole. JOS Jarna nyt siirtyisi Hifk:hon, mun nähdäkseni Hifk:n osakkeet tällä kaudella nousisivat ihan helvetin paljon. Teidän ykkönen ennallaan, kakkoseen Jarna, Laakkonen ja joku. Olen varma, ettei menisi montaa peliä, kun saisitte pohtia kumpi on ykkönen. Mutta EI, tee Jarna soppari sweduihin tai alppimaahan. Kiitos.

Vaikka olet Jokeri sydämeltäsi, niin pieni HIFK taitaa myös asua sisälläsi, joten eikö olisi parempi, että me menestyisimme kerrankin. Menestymistä ei minun silmissäni muuten ole muu kuin mestaruudesta pelaaminen. Jantusesta en olisi ihan varma olisiko vahvistus, omalla tavallaan tietysti, mutta Laakkonen on samantyylinen pelaaja, joten itse kaipaisin siihen kenttään sitä sentteriä (Pirjetä olisi loistava vaihtoehto). Kolmoskentässä ei Jantusesta enää ole hyötyä ja meillähän on jo loistava kolmonen tähän liigaan.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
bozik kirjoitti:
Jarna olisi Hifk:lle tällä kaudella todellinen vahvistus. Kyse on helvetin taitavasta kaverista, joka on kiekollisena erinomaista vähän parempi ja omaa lisäksi vähintäänkin kohtuullisen maalintekotaidon. Ei näitä jätkiä ole koskaan liikaa. Varsinkin kun kaverin peliä on perkeleen kiva seurata, muistissa on viime kauden purjehdusmaali, jossa koko vihulaisen kentällinen kahville, veskarille cafe latte ja se on siinä.

No eipä ole ainakaan tämän kauden Jantunen ollut mitenkään erityinen ja on sitä paitsi pahasti keskenkuntoinen, niin tuskin tällä kaudella hän olisi enää todellinen vahvistus.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ultrar kirjoitti:
Jantusesta en olisi ihan varma olisiko vahvistus, omalla tavallaan tietysti, mutta Laakkonen on samantyylinen pelaaja, joten itse kaipaisin siihen kenttään sitä sentteriä .

No Jantunen on kyllä monin verroin Laakkosta parempi ja ennen kaikkea kokeneempi ja myös kovissa peleissä näyttönsä antanut. Henkilökohtaisesti en pidä Jantusesta, mutta kuten Bozik sanoi tällä kaudella Jantunen kyllä vahvistaisi joukkuetta ja muutaman kuukauden diilin voisin sulattaakin. Niin ja olisihan Jerellä paljon kivempi olla, kun olisi hyvä frendi samassa jengissä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ultrar kirjoitti:
Vaikka olet Jokeri sydämeltäsi, niin pieni HIFK taitaa myös asua sisälläsi, joten eikö olisi parempi, että me menestyisimme kerrankin.
Kyllä minä sen pikku Hifk:n olen jo noin seitsenvuotiaana ravistellut itsestäni pois. Ei tämä silti sitä tarkoita, että minulla mitään muuta olisi Hifk:ta vastaan kuin se, että sattuvat olemaan "oman" jengin pahin kilpakumppani. Nyt kun Jokerit on tän kauden sössinyt, niin mulle on ihan sama kuka pärjää. Jos Hifk menestyy ei se minua satu, se kyllä sattuu kun itse on kohellettu.

Sen verran on kuitenkin paikallisjännitettä, että en missään nimessä toivo Jokereista apua Hifk:lle. Jos SM-liiga olisi stadi vs. muut, niin toki laittaisin teille paketin, jossa on sisällä Järventie, Kankaanperä, Hyvönen ja tarpeen mukaan Santala. Tähän ei kuitenkaan lähdetä. Ennemminkin annetaan teille Passmore. Hyvä veskari.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isaksson kirjoitti:
Paitsi, että Pärssinen ei ole vapailla markkinoilla.

Mitäs minä olen tämän Pärssisen kohdalla missannut? Yhdessä vaiheessahan Pärä oli lähtökuopissa Sveitsissä. Onko sielläpäin hommat muuttuneet? Ilmoitusta seuran vaihdosta en ainakaan ole huomannu.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Apassi kirjoitti:
Mitäs minä olen tämän Pärssisen kohdalla missannut? Yhdessä vaiheessahan Pärä oli lähtökuopissa Sveitsissä. Onko sielläpäin hommat muuttuneet? Ilmoitusta seuran vaihdosta en ainakaan ole huomannu.

Pärssinen on tehnyt Zugissa 33 pelissä tehot 11+8, samassa joukkueessa pelaa Janne Niskala, jonka tehot ovat 7+15. Vertailuna Kimmo Kuhta 34 peliä ja 15+18. Luganon suomalaiset Peltonen, Nummelin ja Hentunen ovat tehneet 33-36 tehopistettä. SCL Tigersin Marko Tuomaisen tehot ovat 11+19 ja meillä harjoituspelejä pelanneen Niko Mikkolan vain 24 pelissä 12+9. Kimmo Rintasen tehot ovat 18+19, pysy vaan Sveitsissä Kimmo tai mene Turkuun, jos palaat joskus sm-liigaan. Riku Hahl, 28 peliä ja 5+14 ja hän on tunnetusti puolustava sentteri.

Jos Pärssinen jää tehopisteissä jonnekin Hahlin ja Niko Mikkolan tasolle, niin tuskin Zug on hänen peliinsä ollut kovin tyytyväinen. En tietysti tiedä taustoja ja sitä onkö Pärällä ollut jotain pikku vammoja häiritsemässä peliä, Pärssinen on kuitenkin pelannut kaikki Zugin sarjapelit. Tämä on tällaista teksti-tv analyysia, mutta kyllä Pärssisen pitäisi n. piste/ottelu vauhdissa olla Sveitsissäkin.

Kun katsoo Sveitsin tilastoja ja näin Niko Mikkolan pelaavan Oulussa HIFK:n paidassa pari harjoituspeliä, niin on oikeastaan todella vahinko, ettei Mikkola pelaa nyt HIFK:ssa Murphyn paikalla. Hän olisi sopinut hyvin Sheddenin pelitapaan. Ottaisin toki Pärssisenkin HIFKiin, mutta hän on vasen laitahyökkääjä ja sille puolelle meillä on jo hankittu Laakkonen kesken kauden. Oikeassa laidassa olisi tilaus yhdelle hyökkäävälle pelaajalle, kun Murphy ei ole sitä ruutua kyennyt täyttämään.

edit. Pärssinen on sijalla 55 tällä hetkellä Sveitsin pistepörssissä.
 
Viimeksi muokattu:

Red Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Sihvosen Petteri & Tammisen Juhani
Oispa nyt hienoa ku Pena kyykyttäis jokeri-faneja ja ostais Jarnan meille. Tulis pikku hyvitys Vopin kaappauksesta.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johannes kirjoitti:
Jos Pärssinen jää tehopisteissä jonnekin Hahlin ja Niko Mikkolan tasolle, niin tuskin Zug on hänen peliinsä ollut kovin tyytyväinen.

Ilmaisin itseäni hieman huonosti, tarkoitin, että Pärä ei ole Suomeen tulossa siis siinä mielessä vapailla markkinoilla. Heikostihan siellä on mennyt ja seuran ja toki maankin vaihto on toki mahdollista, mutta pysyy Suomen rajojen ulkopuolella.
 

kolome

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jantunen

Jantusen perässä on paljon ruotsalaisia seuroja jotka majailevat Elitserienin sarjataulukossa häntäpäässä. Jos Jantunen siirtyisi Ruotsiin, hän saisi aloittaa pelit vasta kahden viikon kuluttua, jolloin sarjasta on jäljellä kymmenen pelikierrosta. Jos Jantunen jäisi Suomeen hän saisi pelata noin 20 ottelua + pudotuspelit. Aftonbladetin jutussa kerrottiin HIFK:n ja Kärppien olevan miehen perässä, joten hänellä olisi hyvät mahdollisuudet voittaa ensimmäinen Suomenmestaruutensa. Jantusen palkkapyyntö loppukaudesta ei varmasti edes horjuta IFK:n kassakaappia, joten minun puolestani Jantusen voisi kiinnittää, jos siihen on mahdollisuus.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kolome kirjoitti:
Jantusen palkkapyyntö loppukaudesta ei varmasti edes horjuta IFK:n kassakaappia, joten minun puolestani Jantusen voisi kiinnittää, jos siihen on mahdollisuus.

Jos ei ole fyrkkaa, niin lainataan Jokereilta. Hätä ei lue lakia.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Isaksson kirjoitti:
No Jantunen on kyllä monin verroin Laakkosta parempi ja ennen kaikkea kokeneempi ja myös kovissa peleissä näyttönsä antanut. Henkilökohtaisesti en pidä Jantusesta, mutta kuten Bozik sanoi tällä kaudella Jantunen kyllä vahvistaisi joukkuetta ja muutaman kuukauden diilin voisin sulattaakin. Niin ja olisihan Jerellä paljon kivempi olla, kun olisi hyvä frendi samassa jengissä.

Näin asia toki on, mutta Laakkonen on paikkansa täyttänyt hyvin, joten olisi Whitesta huolimatta ehkä joukkuehengen kannalta huonoa kipata Janne laidan yli ja ottaa Jantunen sisään. Toki Markon taidot riittävät mihin tahansa jengiin liigassa. Edelleen sitä mieltä, että sentteri olisi monin verroin tärkeämpi kakkoseen tai sitten se on Hirson paikka ja jos Whitea on syytä roikuttaa mukana, niin muutama vaihto ylimääräisenä hyökkääjänä. Tällä hyökkäysmateriaalilla menestymme kaikkia muita kuin Kärppiä vastaan, ongelmamme ovat puolustus ja varauksin ratkaisupeleissä maalivahdit. Puolustuskin on riittävä, mikäli kaikki saadaan peleihin terveenä mukaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jantunen on oikea laitahyökkääjä ja Laakkonen vasen laita. Kyllä ne mahtuu vaikka samaan ketjuun. Tehdään kakkosketju Laakkonen-Hirschovits-Jantunen ja kipataan Murphy jonnekin keski-Eurooppaan.

Edit. Tshekkipakki Vladimir Sicak jättää MoDo:n, onkohan HIFK kiinnostunut, TPS kuulemma ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jantunen sisään vaan, jos diiliä saadaan rustattua. Mielellään ensi kaudeksi samalla. Suomalainen hyvä maalintekijä kelpaa milloin vaan. Ongelmineen kaikkineen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tps osiossa ja Auran Aaltojen sivuilla vihjaistaan, että Sicak pelaa loppukaudensopparilla Turussa. Onhan tässä Pentillä vielä muutama viikko aikaa hommata äijiä. Pientä viilausta vielä joukkue kaipaisi, että nakkikattila tulisi keväällä petoluolaan.
 

Paukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä nyt Penan pitäisi tehdä kaikkensa sen eteen että Jantunen saataisiin loppukaudeksi rosteriin. Väliäkö hällä että kuppi maistuu. Tärkeätä se olisi Pentille siksi, että ensinnäkin hyökkäys (puolustus vielä enemmän tosin) kaipaa maalintekijää ja toisekseen että Pena on jäänyt viime aikoina pahasti Virmasen varjoon hankinnoissa. Joskin Virmanen on saanut aika monta tuhnua joukkueeseensa, joten ei sen onnistumisprosentti ole kovin korkea.

Saa nähdä päästääkö Virmanen jarnaa meille. Voi olla ettei.......
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Nurmijärven Peto kirjoitti:
Tps osiossa ja Auran Aaltojen sivuilla vihjaistaan, että Sicak pelaa loppukaudensopparilla Turussa. Onhan tässä Pentillä vielä muutama viikko aikaa hommata äijiä. Pientä viilausta vielä joukkue kaipaisi, että nakkikattila tulisi keväällä petoluolaan.

Kyllä se uutinen oli jossain tsekin sivuilla. Kiinnostuneita olivat myös HIFK ja Kalpa. Sicak teki vuoden sopprin. Oli keskustellut asiasta Vykoukalin kanssa. Että ei Penaa voi yrittämisestä syyttää.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ultrar kirjoitti:
Näin asia toki on, mutta Laakkonen on paikkansa täyttänyt hyvin, joten olisi Whitesta huolimatta ehkä joukkuehengen kannalta huonoa kipata Janne laidan yli ja ottaa Jantunen sisään.


En kai mä missään vaiheessa ehdottanut Laakkosen skippaamista mihinkään. Kunhan vain vertasin pelaajia. Miksi Laakkosen pitäisi lähteä, jos Jantunen tulisi, ei ymmärrä.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meedio kirjoitti:
Kyllä se uutinen oli jossain tsekin sivuilla. Kiinnostuneita olivat myös HIFK ja Kalpa. Sicak teki vuoden sopprin. Oli keskustellut asiasta Vykoukalin kanssa. Että ei Penaa voi yrittämisestä syyttää.
Eiköhän siinä uutisessa puhuttu TPS:n seuraavista vastustajista, niin että Sicak ei ehdi Kuopioon mutta että lauantaisessa IFK ottelussa pelaisi. Voin toki olla väärässäkin.

Edit: ja näinhän se olikin. Nyt TPS-puolelta löytyy käännös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös