Juu kyllä Hirso on se kakkosentteri(Laakkone-Hirso-X) ja alkaa näyttää siltä sitten ettei meillä ole käyttöä Pirjetalle (mitäs vittua minä nyt menin kirjoittamaan?), vaikka kyllä Lasse laitaakin osaa pelata hyvin menisi ja Hirso myös...
Jos hevosenpuolikas-Janitaa tarkoitat, niin sillä on laitahyökkääjät omasta takaa.Senior kirjoitti:Kyllä tämän päivän Hirsoa tai Häppölää voisi helposti kokeilla laidoillaan Laakkonen ja Janatuinen.
Senior kirjoitti:Ymmärrän toki ja osaan lukea aloitustilastojaan, mutta aika vähän ne ovat kaikeksi. Onneton basisti tässä jengissä.
kyllä viimeisten 15 pelin perusteella olisi syytä puuttua peluutukseen reilulla kädellä, on noi tulokset niin paskoja ollu. ( = :Kinkku kirjoitti:Käsittämätöntä, että Häppölä ei saa tehojensa, 4 ottelua 6+1, kautta lisää peliaikaa. Eilenkin vain nelosketjun hyökkääjät pelasivat vähemmän...
Pelicans 17.45
JYP 13.13
Jokerit 13.59
Kärpät 13.20
Meedio kirjoitti:Shedden on todellakinsaanut nämä kaksi H-alkuista lentoon tai tiedä lentoon mutta liekkeihin. Kunhan saisi myös Järviseen vauhtia.
Molempien perseen alla on ollut myyntihuhuja kauden aikana - Shedden tietää mistä naruista vetää. Tsissus, enpä ole luottanut yhteenkään valmentajaan yhtä paljoa näin fanin näkökulmasta, kuin Herra Sheddeniin. Alkukaudella olin valmis Tappara-pelin jälkeen potkimaan kanukkimme jonnekin kauas Manitoobaan, mutta nyt hän on jo legenda silmissäni.Meedio kirjoitti:Shedden on todellakinsaanut nämä kaksi H-alkuista lentoon tai tiedä lentoon mutta liekkeihin. Kunhan saisi myös Järviseen vauhtia.
JiVee kirjoitti:Jos kuitenkin katsotaan tuota pistepörssiä niin Salmelainen ja Hauhtonen lienevät Penan rekrytoimia samoin kuin vaikkapa Laakkonen. Kotimaisissa ollaan onnistuttu mutta ulkomaanosastossa käydään kyllä kisaa kauden heikoimmasta hankinnasta Whiten ja Göringin välillä.
Snakster kirjoitti:Itse kun olen edelleen sitä mieltä, että ulkomaalaispaikan voi tuhlata ihan hyvin vaikka mailapoikaan, jos vaan kaikkiin muihinkin rooleihin löytyy joku. Nyt kun meillä on White ja Askey ulkomaalaiskiintiössä, niin on mukavaa huomata, että parhaat snaipperimme ja muuten hyvät hankinnat ovat kotimaisia.
Snakster kirjoitti:Oltaisiinkohan Penaan tyytyväisempiä, jos Salmelainen olisi ulkomaalainen ja White suomalainen? Jengin koostumus olisi täsmälleen sama, mutta kai tilanne olisi hankintojen kannalta jotenkin parempi?
Itse kun olen edelleen sitä mieltä, että ulkomaalaispaikan voi tuhlata ihan hyvin vaikka mailapoikaan, jos vaan kaikkiin muihinkin rooleihin löytyy joku. Nyt kun meillä on White ja Askey ulkomaalaiskiintiössä, niin on mukavaa huomata, että parhaat snaipperimme ja muuten hyvät hankinnat ovat kotimaisia.
leivoja kirjoitti:Poristahan IFK:lle saataisiin varmasti sellainen piristys, jota useat haluavat. Verta, sylkeä ja spermaa. Nickerson sisään ja White veks.
leivoja kirjoitti:Missä muuten Hesus on, kun ei ole näkynyt. Neloseen vaan ajelemaan Jämtiniä huomenna.
leivoja kirjoitti:Missä muuten Hesus on, kun ei ole näkynyt. Neloseen vaan ajelemaan Jämtiniä huomenna.
mixu kirjoitti:Raha se on joka ratkaisee.Hifkillä on liigan kärkeä mutta silti häviää jatkuvasti pelaajahankinnat kaikille luuseri-joukkueille.
Hifk since 1993 kirjoitti:Jantunen voi jatkaa siitä mihin muuan Nurminen lopetti, saas nähä minkä kulkuneuvon se saa hallin seinään? :)
Onko nyt ollu mitään huhuja liikkeellä Zionin tulon jälkeen?