Lisää miehiä?

  • 665 582
  • 2 731
Tila
Viestiketju on suljettu.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Ässä-pakeilla on kenties joku suurempi viisaus näissä pelaaja-arvosteluissa, kun eivät osaa olla ihmettelemättä tiettyjen suomalaisten NHL-uraa. Viime vuonna Peltosen Pasi kuittaili julkisuudessa jotain Jarkko Ruudulle tämän kyvyistä ja änäristä. Ja kas kummaa, taas se Jakke siellä maailman ykkössarjassa pelaa.

No, ne on toiset miehet , jotka hoitaa pelaajahankinnat ison veden toiselle puolen. Arki on joskus karua liigajyrillemme.
 
Viimeksi muokattu:

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
tohtori4 kirjoitti:
Joten kerros, mitä tuolla listauksella oikein haet? Mikä on listauksesi pointti? Jääkiekkossa kuin on tapana roolittaa pelaajia......

No ihan sitä vaan, että kiekolliselta taidoltaan Nickerson on luokkaa "ylivertainen" tuohon sankarikaksikkoon verrattuna, vaikka veli kamraterna muuta väittää. Nicken roolitus muuten ei ole tappelija, vaan kaveri on tullut kehittämään kiekollista peliään Suomeen. Monestikohan tuokin pitää sanoa.

-paze-
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
paze17 kirjoitti:
No ihan sitä vaan, että kiekolliselta taidoltaan Nickerson on luokkaa "ylivertainen" tuohon sankarikaksikkoon verrattuna, vaikka veli kamraterna muuta väittää. Nicken roolitus muuten ei ole tappelija, vaan kaveri on tullut kehittämään kiekollista peliään Suomeen. Monestikohan tuokin pitää sanoa.

-paze-

Mutta mitä auttaa kiekollinen taito, kun puhutaan ketä on pelle ja ketä ei?

Jääkiekossa joukkoeen sisällä ROOLITETAAN pelaajia parhaille paikoille, mitä he osaavat. Ja Pate on roolitettu poimmittajaksi ja tappelijaksi.

Ja vaikka Nickerson onkin tullut kehittämään pelillisisään taitojaan Suomeen, niin kummasti mies haluaa Paten kanssa siltiin tapella. Ja tuli tekemään Suomeen sitten mitä tahansa, niin teostaan kentällä on VASTATTAVA itse. Ja jos Nickerson haluaa taitojaan kehittää, niin sano minulle miksi sitten leikkii kovaakin tappelijaa? Tämä vain on osoittaa miksi Nickerson on pelle.....
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
tohtori4 kirjoitti:
Mutta mitä auttaa kiekollinen taito, kun puhutaan ketä on pelle ja ketä ei?

Ja tuli tekemään Suomeen sitten mitä tahansa, niin teostaan kentällä on VASTATTAVA itse. ......Tämä vain on osoittaa miksi Nickerson on pelle.....

Jarkko Ruutu on sen sijaan kuningas..

Tää oli tässä mun osalta, aivan väärä ketjukin moiseen asiaan. Tulkaa toki jakamaan kiekkotietouttanne myös Ässä-puolelle. Siellä on ihan oma ketjukin Matt Nickersonin käsittelyyn.

Tässä sopivampi areena tälle keskustelulle.

-paze-
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
paze17 kirjoitti:
Jarkko Ruutu on sen sijaan kuningas..

Tää oli tässä mun osalta, aivan väärä ketjukin moiseen asiaan. Tulkaa toki jakaamaan kiekkotietouttanne myös Ässä-puolelle. Siellä on ihan oma ketjukin Matt Nickersonin käsittelyyn.

-paze-

No minä en puhunut Jarkko Ruudusta sanaakaan vain itse hänet tähän vedit. Se onko Jarkko Ruutu pelle vai ei niin on aivan eri asia mistä me nyt keskustelemme.

Ja olkoot Jarkko Ruutu sinusta pelle tai ei(itse en tässä topicissa ota siihen kantaa, koska aihe on väärä) niin se ei poista sitä tosiasiaa, että Nickerson on PELLE!

Vai loppuuko sinulta faktat, kuin pitää Jarkko Ruutu vetää keskusteluun mukaan? Mutta eiköhän tämä liene minun osaltani tässä...ainakin tässä ketjussa....
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Lostedt on raivaamassa tietään pääsarjatasolle puhtaana roolipelaajana ja lahjakkaampi Nickerson on tullut Suomeen kehittymään, ottaen samalla myös roolia haltuun. Molempia yhdistää lievät hulluuden sekä pelottomuuden piirteet ja molempien teot ovat saaneet paljon kritiikkiä aikaan. Kumpaakaan tuskin paljon kiinnostaa, jos joku vetää herneen nenäänsä ja pirauttaa pienen kyyneleen.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
paze17 kirjoitti:
Mahtavaa! Päivän... tai siis viikon.... ei, vaan koko vuoden parhaat naurut. Vai kävi hyvä tuuri.

-paze-


Kyllä. Näin kävi, eikä siinä nauruja tarvita. Paitsi ehkä Nickeri, joka vetelee hysteeristä nauru/kaatuili showtaan vaihtoaition luukulla, kun ei matsaaminen maistu. Yksittäisessä tappelussa voi käydä kenellä tahansa ketä tahansa vastaan noin, kuten ehkä tiedät, jos olet joskus jääkiekkoa seurannut? Samalla tavalla kävi myös keväällä Järvinen-Pettinen matsissa, jonka Järvinen hoiti kotiin Pettisen kompuroitua, mutta ei varmasti hoitaisi montaa tappelua esimerkiksi kymmenestä.

Ja tämä ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö Pate voisi Nickeriltä saada pataansa toistakin kertaa, mutta kyllähän MIES antaisi revanssin mahdollisuuden eikä luikkisi karkuun ja pullistelisi vaihtoaitiosta, kun ensimmäinen erä on tullut enempi ja vähempi tsägällä himaan. Ja kun on vielä pullistellut ja uhonnut päälle. Mikkihiiri koko ukko, ainakin tähän asti nähdyn perusteella. That`s it. Väärä ketju, sori. Jatketaan oikeasta aiheesta..
 
Viimeksi muokattu:

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Pasi on HIFKin näköinen todellakin. Mielestäni joukkueeseen tarvitaan yksi tappelija ja jos saisi valita Pasista ja Samista niin kyllä Helgen puoleen kallistuisi meikäläisen vaaka... Tosin jos White/Murphy saataisiin kaupaksi johonkin voitaisiin puolustukseen tai hyökkäykseen hankkia myös kädet eikä goonin tarvitsisi olla edes kotimainen. Jos Pasi hankitaan niin hän on mielestäni HUOMATTAVASTI tyhjää parempi ja täyttää minimivaatimukset... Tietenkin jos rahaa olisi kuin roskaa niin White ja Murphy ulos, Helenius ja kädellinen ulkom. pakki sekä sentteri sisään...
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Voi nyt perkele... Kunhan vain totesin, että ei siitä Helgestä teille tasan mitään hyötyä ole. Hyvä kun pysyy pystyssä luistimilla. Ette te Nikkeriä ole hankkimassa (ettekä saisikaan. Joojoo, kukaan ei halua. Kiva), joten hittoakos siitä puhutte?
Jos tosiaan haette hanskaajaa, jota voi käyttää kentälläkin pelaamassa, niin Pasi on se. Jos taas haluatte pelkästään kovan hanskaajan, ottakaa Helenius. So simple.
Antaa olla. Jatkakaa.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lopettakaa jo tuo rutina Nickersonin ämmämäisyydestä! Espoon suunalta tuollaisen ymmärtää mutta että ifk- osiossa sorrutaan tähän... Jos Penalta löytyy hilloa niin Hifkiin vain. Ei sen isompi ämmä kuin J. Ruutu tai Vopat("tuuletukset"), oikeastaan aika hyvä combo näistä kahdesta.

Nickerson olisi oikeasti hyvä lisä rosteriin, paha vain sanoa kenet hyllytettäisiin. Tosin siirto taitaa olla mahdoton Ässien+ Dallasin haluttomuuden vuoksi. Silti, on sitä euroja huonompiinkiin pelaajiin laitettu...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Nielikäinen tulisi, en sinänsä mököttäisi. Eipä silti, en juuri nyt näe tarvetta Nielikäisen tasoiselle kaverille nykyrosterissa. Liian kevyt peloite, ei tuo pelillisiä lisäarvoja. Vaikka Nielikäinen on IFK-henkinen kaveri ja toisi varmaan viihde-elementtejä peliin (?), arveluttaa silti päivän kommenttinsa lähdöstään:

"- Perussyy on se, etten ole ollut tyytyväinen omaan esitykseeni. Ratkaisu oli täysin oma. Päätin nostaa kissan pöydälle ja hakea uusia haasteita muualta. Agenttini hakee nyt minulle uutta seuraa."

Miehellä on voimassaoleva sopimus ja kun ei oikein sujunut eikä ollut tyytyväinen omaan esitykseen, päätti nostaa kytkintä? Onkohan meillä jo ihan tarpeeksi kokemusta näistä "rintamakarkureista"? Mitähän se Pasi nyt oikein taas meinaa? Mahtuvatko Pena ja Pasi enää samaan seuraan? Kenelle pelipaikka: jollekin omalle junnulle vai Nielikäiselle?

Ainiin edelleen: Norton ja Nickerson menisivät edelleen IFKiini.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Outo juttu, mutta vaikka kaikki täällä ja mediassa IS-Veikkaajaa myöten pitävät varmana, että Pasilla on jo sopimus HIFK:n kanssa, minun kontaktini kertovat aivan muuta. Sopimusta ei ole ja kenties ei tulekaan. Tämä merkitsee kai sitä, että kaikki muut ovat oikeassa ja minulle syötetään jostain syystä c-luokan informaatiota. Mitä pahaa minä nyt olen kirjoittanut :)
 

Stigu

Jäsen
Senior puhuu paljon, mutta asiaa. Vaikea tajuta, mitä esim. Shedden näkisi tässä isot-puheet-pienet-teot- Elviksessä: Kenen paikalle? Mihin rooliin? Millä peliajalla? Mitä hyötyä joukkueelle? Taisi olla Isonmäen hallin valot liian himmeät Nivalan miehelle. Nyt vaan peukut pystyyn, että esim. CEO Matti V. scouttaisi Nielikäisen tohon naapuriin- ihan vaan vittuillakseen vaikka.

Ja Seniorin kanssa samaa mieltä Nickersonista- mahtuisi myös meikäläisen IFK:hon.
 

Greffin

Jäsen
paze17 kirjoitti:
Provohan se oli, tai ehkä jopa sarkasmia. No kuitenkin:

Nickerson Matt, Ässät 16 3+5=8
Schnabel Robert, HIFK 28 0+5=5
Lostedt Patrik, HIFK 25 0+1=1 (+ tappio tappelussa Nickersonilta)

eipä tässä muuta taas tällä erää...

-paze-

Tiedätkö, että pelaajilla voi olla erilaisia rooleja. Ihmiset katselevat noita pistepörssejä ja tekevät johtopäätöksensä parhaista niiden perusteella. Mutta jääkiekkojoukkueessa täytyy aina olla pelaajia eri rooleihin. Kaikki eivät saa niin paljoa jääaikaa tai heidän roolinsa on jokin muu kuin kiekollisena paljon pelaaminen.

Tuo ei nyt ollut suoraan noihin sinun mainitsemiisi miehiin, mutta kannattaisi tarkentaa, että mitä haet tällä listalla? Mitä tuo siis niinkuin kertoo tai mitä sen pitäisi kertoa?

Lostedtista sen verran, että mies tekee sen mitä täytyy, eikä varmasti tule perääntymään keneltäkään. No en tiedä, mutta jos Bautinin kanssa ottaa myllyä...

Helppohan on juhlia Nickersonin voitolla, kun kyseessä kuitenkin paljon isompi äijä, eikä kukaan ole luullutkaan, että Lostedt olisi jokin erikoisen hyvä tappelemaan.

Nickerson on hyvä lisä SM-liigaan, mutta mitä vittua se täällä ketjussa pyörii? Itselläni ei ole mitään vastaan sitä äijää, hyvä vaan, että pelaa liigaa, mutta pitää muistaa, että kaikista löytyy myös huonoja puolia. Nickersonista nyt ensinnä se, ettei uskaltanut lähteä Schnabelin kanssa hippasille, vaikka Schnabelkaan ei ole mikään kova tappelija. Ottihan se jopa Kankaanperältä nekkuun. Mutta se siitä.

Nielikäisen tilanne on mielenkiintoinen. Kuulemma jotain häikkää on sittenkin ollut kopissa, eikä nuoret pelaajat ole tulleet tämän taiturin kanssa toimeen. Ilmeisesti asennevammaa, mutta onkohan riski hankkia tällainen äijä koppiin. Voi tietenkin olla, että kun pääsee haistelemaan uusia tuulia, niin ei niin kiukuttele kopissakaan. Luulisi, että Pasi olisi hyvä koppipelaaja, mutta tiedä häntä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
cobol kirjoitti:
Outo juttu, mutta vaikka kaikki täällä ja mediassa IS-Veikkaajaa myöten pitävät varmana, että Pasilla on jo sopimus HIFK:n kanssa, minun kontaktini kertovat aivan muuta. Sopimusta ei ole ja kenties ei tulekaan. Tämä merkitsee kai sitä, että kaikki muut ovat oikeassa ja minulle syötetään jostain syystä c-luokan informaatiota. Mitä pahaa minä nyt olen kirjoittanut :)

Cobol minä päivänä Virmanen pitää lehdistötilaisuuden Pasiin liittyen? :)
Minun mielestäni jos HIFK nyt ylipäätään uutta verta tarvitsee niin Pasi ei ole ensimmäisenä listalla. Showmies ilmanmuuta mutta en halua Pasia rosteriin sillä verukkeella "että se nyt vaan oli saatavilla". Jos puolestaan Shedden miehen haluaa niin fine, jengiin vaan, luotto Sheddenin touhuihin on kova.
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
paze17 kirjoitti:
Provohan se oli, tai ehkä jopa sarkasmia. No kuitenkin:

Nickerson Matt, Ässät 16 3+5=8
Schnabel Robert, HIFK 28 0+5=5
Lostedt Patrik, HIFK 25 0+1=1 (+ tappio tappelussa Nickersonilta)

eipä tässä muuta taas tällä erää...

-paze-

Otetaan vielä huomioon, että Nickerson pelaa yhdessä ottelussa enemmän minuutteja kuin Lostedt on pelannut koko kaudella.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stigu kirjoitti:
Vaikea tajuta, mitä esim. Shedden näkisi tässä isot-puheet-pienet-teot- Elviksessä:

Jottei mene sanat väärien kirjoittajien suuhun, täsmennettäköön omasta puolesta: en minä näe Nielikäistä mitenkään elviksenä. Hyvä tuote ja pakkaus Liigassa. Taitonsa ja kompetenssinsa vain eivät riitä tämän hetken tarpeeseen IFKssa. "oliwaa" tämä jengi kaipaa, jos myllyosastoa ajatellaan.
 

Stigu

Jäsen
Senior kirjoitti:
Jottei mene sanat väärien kirjoittajien suuhun, täsmennettäköön omasta puolesta: en minä näe Nielikäistä mitenkään elviksenä. Hyvä tuote ja pakkaus Liigassa. Taitonsa ja kompetenssinsa vain eivät riitä tämän hetken tarpeeseen IFKssa. "oliwaa" tämä jengi kaipaa, jos myllyosastoa ajatellaan.

No puhun sitten omasta puolestani: Täysin turha kaveri meidän tämän hetken rosteriin, jossa 1-2 oikealla hankinnalla taistellaan keväällä mestaruudesta. Nielikäinen ei misssän tapauksessa kuulu näiden täsmähankintojen joukkoon. Pasi on jo parhaat päivänsä nähnyt- hän ei nykykunnossaan ole edes hanskaajana hyvä. Itse en kyllä hakemallakaan saa hänestä "hyvää tuotetta ja pakkausta". Hänen rinnallaan Helunakin olisi loistohankinta. Toivotaan, että Cobol tosiaankin on saanut c-luokan tietoa, kuten yleen... eikun joskus saattaa käydä, ja Pasia ei tämän kauden IFK:ssa nähdä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stigu kirjoitti:
Itse en kyllä hakemallakaan saa hänestä "hyvää tuotetta ja pakkausta".

Makuasioista on huono kiistellä. Nielikäinen sopisi jollain tavalla IFKn pirtaan. Pasi kiinnostaa, mikä tarkoittaa palstamillejä. Ja ei, en silti nyt ottaisi.

Stigu kirjoitti:
Hänen rinnallaan Helunakin olisi loistohankinta.

Kuka äideistä, kuka tyttäristä. Kaadetaan ittellemme vaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Senior kirjoitti:
Nielikäinen sopisi jollain tavalla IFKn pirtaan. Pasi kiinnostaa, mikä tarkoittaa palstamillejä. Ja ei, en silti nyt ottaisi.

Vaikka asia ei mitenkään mulle kuulu, niin kyllähän Nielikäinen on hyvinkin HIFK:n näköinen pelaaja. Itse toivoisin (ihan HIFK:n matseissa olevana katsojana) Pasia rosteriinne ja aika vahvasti väitän, että Nielikäinen olisi vielä varsin käyttökelpoinen kaveri eri rooleissa. Minusta HIFK vahvistuisi, jos Nielikäinen saisi pestin. Mutta se siis saattaa jäädä saamatta.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mun HIFK:ssa on aina tilaa Nielikäiselle. Paras kotimainen saatavilla oleva hanskaaja, hanskaajan paikalle kun ei mun mielestä tässä tilanteessa kannata uhrata yhtä ulkomaalaispaikkaa. Niin ja kyllähän tuo Nielikäinen ihan muidenkin avujensa puolesta HIFK:n rosteriin mahtuisi, neloseen ainakin. Vähän kyllä mietityttää, että mikä on Pasin vaikutus joukkuehenkeen. Tällä hetkellä kun fiilis HIFK:n sisällä vaikuttaisi olevan melkoisen hyvä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Tämä merkitsee kai sitä, että kaikki muut ovat oikeassa ja minulle syötetään jostain syystä c-luokan informaatiota. Mitä pahaa minä nyt olen kirjoittanut :)

Pohditaan yhdessä niitä kirjoituksia siellä C-luokassa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Gellner kirjoitti:
Kyllä mun HIFK:ssa on aina tilaa Nielikäiselle. Paras kotimainen saatavilla oleva hanskaaja, hanskaajan paikalle kun ei mun mielestä tässä tilanteessa kannata uhrata yhtä ulkomaalaispaikkaa. Niin ja kyllähän tuo Nielikäinen ihan muidenkin avujensa puolesta HIFK:n rosteriin mahtuisi, neloseen ainakin. Vähän kyllä mietityttää, että mikä on Pasin vaikutus joukkuehenkeen. Tällä hetkellä kun fiilis HIFK:n sisällä vaikuttaisi olevan melkoisen hyvä.

Itse odottelisin hetken aikaa. Kun Aravirta ottaa komennon Pelsuissa ja alkaa käymään varmaksi, että säälipleijarit jäävät tältä vuodelta voi Helge irrota aika helposti. Mielummin sitä peluttaisi nelosessa omia junnuja, ainakin minä niin tekisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös