Kruunuklubista voi tosiaan lukea lisää mm. Täältä Kiekko-Espoo Kruunu-KlubiTässä kyllä on isoa potentiaalia, kiitos avauksesta! Oli itselleni nimen jälkeen tuntematon homma. Toivottavasti tästä saadaan iso osa toimintaa.
Kruunuklubista voi tosiaan lukea lisää mm. Täältä Kiekko-Espoo Kruunu-KlubiTässä kyllä on isoa potentiaalia, kiitos avauksesta! Oli itselleni nimen jälkeen tuntematon homma. Toivottavasti tästä saadaan iso osa toimintaa.
Onko välttämättä näin? Juuri viime pelissä juttelin tiskin toisella puolella olleen käsittääkseni päätoimisen opiskelijan kanssa. Sinällään en ravintola-alasta kauheasti tiedä, vuoropäälliköt yms. nyt varmaankin pitäisi saada pitkäaikaisesti sitoutettua.Hallin ravintola- ja kioskitoiminnan pyörittämisen haasteena on saada henkilökuntaa, jolle tarjota päätoimisesti töitä.
Siirsin tämän keskustelun tähän ketjuun sillä se kuuluu varmaan paremmin tänne.Budjetoitu 401k€, toteutunut 480 k€.
Muutama kommentti tähän liittyen, kumpikaan ei varsinaisesti ole Kiekko-Espoon oma konsepti:Olen sivusilmällä seurannut tuota K-Espoon lanseeraamaa ”kruunuklubia” jossa jonkintasoisen sisäänpääsymaksun jälkeen yritykset pääsevät Aku Kallosen ja kumppanien järkkäämiin yritysten verkostoitumistapahtumiin.
Mielestäni tuossa on aivan erinomainen konsepti, jota kannattaa vaan entisestään lisätä. Tuoda Espoolaisia yrityksiä yhteen tapaamaan toisiaan ja verkostoitumaan, ei pelkästään K-Espoon peleihin vaan niiden ulkopuolella. Mielestäni siinä on mahdollisuus antaa jotain konkretiaa yrityksille, eikä ainoastaan lätkäistä logoa pelipaitaan ja laitamainokseen.
Mulla on sama pointti. Odotukset oli 50 k€ voittoa, hirveällä vääntämisellä siitä saatiin puristettua ulos 65 k€. Ei skaalaudu, ei kannata, ei jatkoon.Joka tapauksessa lopputulema Shotsista Ässille oli +65 000 euroa ja se on se olennainen.
Ehdottaisin ottelutapahtumiin yhteenkuuluvuuden lisäämiseksi ja voitetun ottelun kruunuksi kappaletta Sweet Caroline ottamista ohjelmaan (musiikkina on jo) niin, että sen sanat heijastettaisiin kuutiolle ja kannustettaisiin yleisöä laulamaan sen mukana. Kappaleen sanoissa on myös paljon sellaista, joka sopii Kiekko-Espoon tarinaan.
Aluksi faniryhmä voisi ottaa tuon ns. haltuun ja kannustaa kaikkia katsojia mukaan. Erätauoilla sitä voisi markkinoida kaikille katsojille.
Uskon, että pikkuhiljaa siitä syntyisi jotain sellaista hienoa, joka sitoisi katsojia enemmän yhteen ja antaisi yhden, hienon kokemuksen ottelusta. Kuvitelkaa, halli täynnä katsojia ja kaikki laulaisi mukana ko. kappaletta… upea kokemus, ei jätä ketään kylmäksi ja kaikki haluavat tulla kokemaan tämän hienon kokemuksen uudestaan ja jakamaan sen myös lastensa ja muiden ystäviensä kanssa.
Luonnollisesti kappale soitettaisiin, vain voitettujen otteluiden jälkeen, joten myös joukkue voi vaikuttaa sen soittamiseen
Originelli Neil Diamondin muita versioita löytyy ja tässä yksi, jota suosittelen, johtuen sopivuudesta
Soi aika monessa hallissa nykyään. Itse kokisin että joku oma biisi olisi parempi.Noloa pölliä tämä muilta! Soiko tämä siis voittopelin jälkeen Espoon hallissa?
Tätä juuri tarkoitin.Soi aika monessa hallissa nykyään. Itse kokisin että joku oma biisi olisi parempi.
Saisivat soittaa sitä ”Hurrikaani nousee!” kipaletta ysäriltä ennen kun löytyy uniikimpi kipale. Soi Mestis-kausilla..Soi aika monessa hallissa nykyään. Itse kokisin että joku oma biisi olisi parempi
Saisivat soittaa sitä ”Hurrikaani nousee!” kipaletta ysäriltä ennen kun löytyy uniikimpi kipale. Soi Mestis-kausilla..
Kruunuklubista voi tosiaan lukea lisää mm. Täältä Kiekko-Espoo Kruunu-Klubi
Ei ole pörpähtänyt (?) vaan voi käsittääkseni oikein hyvin. Sivuthan ovat rakennettu niin, että jokaiselle seuralle, jolla vastaava ryhmä tuon konseptin alla on, on oma alasivu, joka noudattaa tuota samaa rakennetta.Onko tuo klubi jo pörpähtänyt vai miksi sivut ovat noin alkeelliset / teknisesti heikot?
Toki kyllä tällaiset kertaluontoiset tulot kuten ulkoilmaottelu ovat/olisivat varmasti tervetulleita.
En tiedä riskin suuruutta mutta itse pitäisin kyllä näppini erossa tällaisesta. Tuskin mikään kultakaivos ja vaatii älyttömän määrän suunnittelua.Mikähän noissa on riskin suuruus? Peliareenan rakennuttaminen maksaa kuluineen jotain vs jos lipunmyynti takkuaa eikä kiinnostus olekaan loppuunmyyty katsomo?
Hyviä rahaa tuovia taustakeissejä kyllä otetaan vastaan jos tulee. Mutta kyllä tässä lyhyt ja ytimekäs lista. 1 kohta vaikuttaa kohtaan 2 mutta kohtaan 2 vaikuttaa hyvin paljon mainonta ja ihmisten sydämmiin pääsy. Espoossa ja lähellä suuri potentiaali katsojia, heidän tavoittaminen on hankala tehtävä. Sitä ei pelkkä menestys tuo ja hyvä meno. Niin kauan kuin HIFK näkyy katukuvissa yms isommin kuin Kespoo täällä puolella siltaa niin taistelu ihmisistä on yhä kesken.Mun mielestäni jääkiekko-organisaation ja yleensä kaikkien ”yritysten” kannattaa keskittyä ydinbisnekseensä eli jääkiekkoon ja sen liikevaihdon kasvuun :
- Urheilullinen menestyminen on varmasti perusedellytys
- Tavoitteen tulee olla halli täyteen jokaisessa pelissä- tämä lienee se keskeisin
- Sponsorisopimusten maksimointi
- Oheistuotteiden myynnin kasvattaminen
HIFK varmasti vaikuttaa, mutta sen taakse ei varsinkaan nuorempien ikäryhmien osalta kannata mennä. Toki niin pitkään kuin Espoo ja Helsinki ovat hallinnollisesti eri kaupunkeja, Helsingin jengit tulevat aina saamaan meiltä enemmän kannattajia kuin me heiltä.Hyviä rahaa tuovia taustakeissejä kyllä otetaan vastaan jos tulee. Mutta kyllä tässä lyhyt ja ytimekäs lista. 1 kohta vaikuttaa kohtaan 2 mutta kohtaan 2 vaikuttaa hyvin paljon mainonta ja ihmisten sydämmiin pääsy. Espoossa ja lähellä suuri potentiaali katsojia, heidän tavoittaminen on hankala tehtävä. Sitä ei pelkkä menestys tuo ja hyvä meno. Niin kauan kuin HIFK näkyy katukuvissa yms isommin kuin Kespoo täällä puolella siltaa niin taistelu ihmisistä on yhä kesken.
Ajatuksen tasolla hyvä. Hinnottelun kannalta tosin haastava ja käytännössä mahdoton, kun pelejä on eri määrät kuukausittainEn tiedä onko muissa urheiluseuroissa kokeiltu, mutta uuden apin kautta voitaisiin lanseerata "kuukausikortit" eli voit ostaa esim lahjaksi tai itsellesi "kausarin", joka voimassa esim kuukauden pelit. Sitten voit peruuttaa tilauksen tai jatkaa sitä seuraavalle kuukaudelle. Samantyylinen kuin lippupaketti, mutta uudelleen lanseerattuna ja helpommin tilattavana tuotteena.
Parasta olisi laittaa ns. itse tuote kuntoon. Nyt jo pidemmän aikaa kotiottelut ovatEniten mä olisin juuri nyt huolissani siitä että jengi tulee kotipeleihin eli siitä ydinbisneksestä