Kruunuklubista voi tosiaan lukea lisää mm. Täältä Kiekko-Espoo Kruunu-KlubiTässä kyllä on isoa potentiaalia, kiitos avauksesta! Oli itselleni nimen jälkeen tuntematon homma. Toivottavasti tästä saadaan iso osa toimintaa.
Kruunuklubista voi tosiaan lukea lisää mm. Täältä Kiekko-Espoo Kruunu-KlubiTässä kyllä on isoa potentiaalia, kiitos avauksesta! Oli itselleni nimen jälkeen tuntematon homma. Toivottavasti tästä saadaan iso osa toimintaa.
Onko välttämättä näin? Juuri viime pelissä juttelin tiskin toisella puolella olleen käsittääkseni päätoimisen opiskelijan kanssa. Sinällään en ravintola-alasta kauheasti tiedä, vuoropäälliköt yms. nyt varmaankin pitäisi saada pitkäaikaisesti sitoutettua.Hallin ravintola- ja kioskitoiminnan pyörittämisen haasteena on saada henkilökuntaa, jolle tarjota päätoimisesti töitä.
Siirsin tämän keskustelun tähän ketjuun sillä se kuuluu varmaan paremmin tänne.Budjetoitu 401k€, toteutunut 480 k€.
Muutama kommentti tähän liittyen, kumpikaan ei varsinaisesti ole Kiekko-Espoon oma konsepti:Olen sivusilmällä seurannut tuota K-Espoon lanseeraamaa ”kruunuklubia” jossa jonkintasoisen sisäänpääsymaksun jälkeen yritykset pääsevät Aku Kallosen ja kumppanien järkkäämiin yritysten verkostoitumistapahtumiin.
Mielestäni tuossa on aivan erinomainen konsepti, jota kannattaa vaan entisestään lisätä. Tuoda Espoolaisia yrityksiä yhteen tapaamaan toisiaan ja verkostoitumaan, ei pelkästään K-Espoon peleihin vaan niiden ulkopuolella. Mielestäni siinä on mahdollisuus antaa jotain konkretiaa yrityksille, eikä ainoastaan lätkäistä logoa pelipaitaan ja laitamainokseen.
Mulla on sama pointti. Odotukset oli 50 k€ voittoa, hirveällä vääntämisellä siitä saatiin puristettua ulos 65 k€. Ei skaalaudu, ei kannata, ei jatkoon.Joka tapauksessa lopputulema Shotsista Ässille oli +65 000 euroa ja se on se olennainen.
Ehdottaisin ottelutapahtumiin yhteenkuuluvuuden lisäämiseksi ja voitetun ottelun kruunuksi kappaletta Sweet Caroline ottamista ohjelmaan (musiikkina on jo) niin, että sen sanat heijastettaisiin kuutiolle ja kannustettaisiin yleisöä laulamaan sen mukana. Kappaleen sanoissa on myös paljon sellaista, joka sopii Kiekko-Espoon tarinaan.
Aluksi faniryhmä voisi ottaa tuon ns. haltuun ja kannustaa kaikkia katsojia mukaan. Erätauoilla sitä voisi markkinoida kaikille katsojille.
Uskon, että pikkuhiljaa siitä syntyisi jotain sellaista hienoa, joka sitoisi katsojia enemmän yhteen ja antaisi yhden, hienon kokemuksen ottelusta. Kuvitelkaa, halli täynnä katsojia ja kaikki laulaisi mukana ko. kappaletta… upea kokemus, ei jätä ketään kylmäksi ja kaikki haluavat tulla kokemaan tämän hienon kokemuksen uudestaan ja jakamaan sen myös lastensa ja muiden ystäviensä kanssa.
Luonnollisesti kappale soitettaisiin, vain voitettujen otteluiden jälkeen, joten myös joukkue voi vaikuttaa sen soittamiseen
Originelli Neil Diamondin muita versioita löytyy ja tässä yksi, jota suosittelen, johtuen sopivuudesta
Soi aika monessa hallissa nykyään. Itse kokisin että joku oma biisi olisi parempi.Noloa pölliä tämä muilta! Soiko tämä siis voittopelin jälkeen Espoon hallissa?
Tätä juuri tarkoitin.Soi aika monessa hallissa nykyään. Itse kokisin että joku oma biisi olisi parempi.
Saisivat soittaa sitä ”Hurrikaani nousee!” kipaletta ysäriltä ennen kun löytyy uniikimpi kipale. Soi Mestis-kausilla..Soi aika monessa hallissa nykyään. Itse kokisin että joku oma biisi olisi parempi
Saisivat soittaa sitä ”Hurrikaani nousee!” kipaletta ysäriltä ennen kun löytyy uniikimpi kipale. Soi Mestis-kausilla..