Linus Nyman viim. 10 matsia 2+8=10 +11
(21-22: 37ott. 9+13=22 +14)
Ihan mahtava nähdä ja huomata ja todistaa, että se potentiaali, mistä marraskuussa juteltiin, alkaa konkretisoitua melko vahvasti.
Kirjoitin Nymanista varmaan 10 viestiä ja yritin sanoa, että sieltä tulee vielä. Ja kyllä tuli ja tulee edelleen. Nyt ainoa murhe kaikilla on, saadaanko mies jatkamaan Lukossa/Liigassa.
Muistatteko nää vastaukset pari kk sitten mun viesteihin, joilla yritin perustella Nymanin olemassaoloa?
(No, minä hiukan virkistän.)
@Veffi "Ei Nyman tule Lukossa lyömään itseään läpi. Toisaalta voi se olla myös muualla vaikeaa, kun on Lukossakin päässyt pelaamaan tuota 1-2 kentän roolia, sekä ylivoimaa."
@Dani55 "Jos tässä nyt oman mielipiteen saa sanoa ilman, että joku alkaa aukomaan päätään niin mielestäni Ylitalon potentiaali on vielä auki. Nyman sen sijaan on aikalailla näyttänyt mitä pystyy tarjoamaan. "
@Bakaun Imaami "Kyllä on Suomessa paska ikäluokka tuo, joka on nyt 22-vuotiaita. Jos Nyman on siinä eliittiä. Liigassa ei oikein riitä tulosyksikköön ja nelosketjuun ei sovi. Sellainen kolmosketjun vasen laita. Siinä tuhrii muutaman maalin kaudessa. Ei kymmentä tee tälläkään kaudella isosta ylivoima-ajasta huolimatta.
Mestiksessä olisi kärkijätkiä."
@MPN "Tuossa oma kuva myös hyvin tiivistettynä. Välillä pystyy stunttaamaan myös ylemmissä ketjuissa, mutta lähtökohtaisesti kolmoskentän kaveri, olettaen että kaksi edellä olevaa kenttää ovat saatanan kovia."
@#87- "Mä en odota enää mitään potentiaali. Taso on nyt tämä, enkä usko hetkeäkään, että mitään parempaa on luvassa. Ja se tämän hetken taso ei ole riittävä, olkoot se ikä mitä tahansa. Mitä väliä vaikka Nyman olisi nyt 15v ja ikäluokkansa paras? Jos ei riitä, niin ei riitä."
@#87- "Vaikka olisi maailman paras 22v ja silti ei riitä pelaamaan liigan tulosyksikössä, niin onko silloin oikeassa paikassa?"
@Veffi "Sun fantasiamaailmassa myös Ilomäki on varmasti ihan huippukaveri, niin jäältä erotettuna kuin tilastojen puolesta."
@Ihmiskuula "milloin ajattelin Nymanin aloittavan käyttämään näitä avujaan? Maali tänään tai hattutemppu jotain joukkuetta Walesissa vastaan ei riitä."
@#87- "Pitäisikö myöntää, että se yksi "hyvä" kausi oli suonenveto ja Nymanin taso nyt vaan on tämä. Mitään merkkejä paremmasta ei ole näkyvissä."
@carr " Se kai tuossa Nymanissa nyppii, että sitä potenttiaallia ollaan odotettu jo 4(?) vuotta.Rooli olisi kyllä ollut tarjolla.
@Veffi "Niin että Nymanille tehdään torvet soiden jatkosopimus, mutta esimerkiksi Ylitalolla ei ole asiaa Lukkoon. Joo ei.
No tämmöstä tämä joskus on ja itsekin pitää myöntää, että Virtaselle tuli annettua liikaa krtittikkiä jossain vaiheessa. Samoin Abtin suhteen olin skeptinen. Pääasia, että jokainen näistä on mennyt eteenpäin ja nyt vois melkeen alkaa liputtaa - ei pelkästään Nymanin jatkon - vaan myös Abtin ja Kainulainen option lunastuksien puolesta.