Ennemmin minä maksan veroistani maani itsenäisyyttä symbolisoivan pönöttävän tylsän ja elitistisen pukujuhlan kuin maksan kusipäiden jälkien korjaamisen ja rikollisten kontrolloimiseen menevät rahat.
Koska minulla on vakaa epäilys, että nämä riehujat ovat pääosin etuuksien nostajia. Joutoväkeä, joka on tähänastisen elämänsä saanut asua lämpiämässä, syödä päivittäin muiden piikkiin ja tulos on tuossa.
Ei toki. Kun nyt vain mainitsin että pressan ei tarttisi tuoda perhettään juhliin.Harmittaa että Sale on pokannut about 30v nuoremman friidun?
Ei toki. Kun nyt vain mainitsin että pressan ei tarttisi tuoda perhettään juhliin.
Heh. En ole vastannut tässä ketjussa yhteenkään kysymykseesi. En muista sinun esittäneen minulle edes yhtään kysymystä. Toisekseen tuo eka virkkeesi on jotakin ihme spekulointia, joka ei perustu mihinkään faktoihin. En ole tuonut tällä palstalla missään kohtaa esiin sitä, millainen on näkemykseni mielenosoituksesta. Eli joko olet ajatustenlukija tai valehtelija, mitä suurimmalla todennäköisyydellä jälkimmäinen näistä.
Mielenosoitukset kiellettävä, jotta verovaroja ei tuhlaannu.
Ei toki. Kun nyt vain mainitsin että pressan ei tarttisi tuoda perhettään juhliin.
No mun höpinöitteni pääpointtina yrittää olla se että aika vähissä ovat enää ne ihmiset joita oikeasti kuuluisi juhlia Itsenäisyyspäivänä. Ja kokoajan määrä vähenee. Toki jos ihmiset kokee että Suomi on itsenäinen valtio koska juhlissa on laulajia ja urheilijoita niin ihan hyvä vaan. Tälläistä persaukista vaan tuppaa korpeamaan herrojen kekkulointi.Se olisikin maailman ensimmäinen länsimainen valtio, jossa valtionpäämies ei tuo tämän sortin juhliin "first ladya" ollenkaan.
Kannattaa vähän miettiä ennen kuin syyttää toista valehtelijaksi, jos on pari sivua sitten juuri vastannut toisen viestiin ja väittää sitten myöhemmin, ettei muka olekaan vastannut. Vai unohdatko kirjoittamasi viestisi saman tien ja jatkat vain eteenpäin, Juti-hengessä vaihto kerrallaan?
No mun höpinöitteni pääpointtina yrittää olla se että aika vähissä ovat enää ne ihmiset joita oikeasti kuuluisi juhlia Itsenäisyyspäivänä. Ja kokoajan määrä vähenee...
En tiedä, mutta tuo Eija-Riitta Korhola on kuuuuma! Jumalauta, tällainen vanha puolifrigidi eunukkikin innostuu, oli kyllä munkit komeasti esillä.
Tälläistä persaukista vaan tuppaa korpeamaan herrojen kekkulointi.
Käytin rohkeasti itseäni esimerkkinä. Jos laittaa rajalle seisomaan torrakko kädessä nykyistä pullamössöporukaa ja aikanaan oikeasti maata puollustaneen korpisoturin niin siinä olisi ääripäät edustettuina. Jos tuosta nyt naapuri päättäisi kävellä Suomen yli naapurivaltioon niin ei siinä nyky-uusavuttomilla ole paljoa vastaan sanomista.Mistä tällaisen keksit?
Kuulinko mä väärin vai puhuiko Kal€ kerrankin asiaa??
Aika kovaa settiä näiltä rauhanomaisilta kaljoittelijoilta, jos pitävät paikkansa nämä tiedot että poliiseja on hakattu lätkämailoilla ja useita poliiseja on myös loukkaantunut.
Taas täysin yleisellä tasolla ilman mitään viittauksia mihinkään nimimerkkeihin, jos olet persaukinen ilman itsestä riippumattomia olosuhteita (sairaus, invaliditeetti yms), niin suurella todennäköisyydellä olet selkärangaton vätys joka itkee yhteiskunnan epäarvoisuudesta kun muilla menee paremmin.
Stockmann Oyj on pörssinoteerattu yhtiö, jonka osakkeita voivat köyhätkin ostaa rahapussin antamilla mahdollisuuksilla.Taisivat olla lätkämailoja. Ja jos keskustassa jotain laseja pitää särkeä, niin Stockmannin lasit ovat minusta mainio valinta. Minulle äiti opetti jo ollessani pikkupoika, että Stockmann on porvarien kauppa, eikä meillä köyhälistöläisillä ole sinne mitään asiaa. Siitä ohjeesta olen pitänyt tähän ikään asti kiinni, paitsi lennot ostin kerran Hulluilta päiviltä.
Jos olisivat särkeneet vaikkapa kulma-Alen lasit, se olisi ollut paljon huonompi juttu.
Ihan yleisesti ilman mitään viittauksia mihinkään nimimerkkeihin, minusta on välillä hieman huvittavaa, kun itsensä elättämisestä, vastuunkantamisesta ja muista tällaisista yhteiskunnan tukipylväiden mieliaiheista vouhottavat ihmiset, jotka ovat itse jo yli 30-vuotiaita, eivätkä siltikään vielä ole päässeet sellaisille tienesteille, että pystyisivät oikeasti maksamaan tuloveroja kunnolla. Jotkut näistä vieläpä nostavat palkkansakin veronmaksajien piikistä.
En tiedä kuinka kauan sitten äitisi on sinua valistanut Stockmannin saatanallisuudesta. Jos hän olisi noiden neuvojensa sijasta ostanut silloin tällöin vähäsen Stockan osakkeita, hänellä ja kenties sinullakin olisi nyt oiva potti koossa.