Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Toisaalta olen myös kuullut, että esim. laitamainokset ovat sen verran halpoja*, että esim. eräs hyvinkin Tappara-henkinen yrityskin osti paikan ihan vain sen takia että oli niin halpa. Eli alennusmyynnillä meni ainakin ne jossain vaiheessa. Veikkaisin, että katteet on helvetisti paremmat naapurilla.
*Tästä on jo n. pari-kolme kautta, että voihan tämä olla muuttunutkin. Sitä vain ei taloudelliset tulokset kauheasti tue.
Hakametsässä on muuten mainostilaa myytynä (minun) silminnähden vähän mainostilaa julkisyhteisöille ja instituutioille. Yleisesti pidän tätä hyvänä asiana, mutta sillä on pari heijastelevaikutusta.
Ehkä siksi jotkin mainospaikat ovat halpoja, jos isot "tukkuostajat" eivät osta suuria neliömääriä.
Toisaalta tamperelaisseuroilta jää saamatta rahoja joita maakuntien hyvävelipiireissä valutetaan energiayhtiöiltä (eli kaupungilta), ammattikorkeakouluilta (eli kaupungilta) ja alueosuuskaupoilta (eli meiltä kaikilta) jääkiekkoseuroille käytännössä vastikkeetta (pl. ao. tahojen nokkamiesten luksuspatsasteluun aitioissa, luulen).
Talvella tullasin paikallispelissä hallin mainospaikat. Tampereen Energia, kiinteä mainospaikka pelaaja-aitioiden takana. Sato (yleishyödyllinen asuntotoimija) jäämainoksessa. Ray mainosti uutta tuotetta vaihtuvissa taulussa. Viimeinen erittäin kaupallisesti perusteltua. Matkahuolto oli jossain. Eli linja-autoliitto. Ihan perusteltua sekin.
Joka tapauksessa julkisten "kannatuksen vuoksi" mainostus oli olematonta vrt. Lahteen ja Jyväskylään sekä Raumalle (joissa olen viime vuosina käynyt siis).
Viimeksi muokattu: