El Crushero
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Eisbären Berlin, Kühnhackl
Ihan kuin jostain penkistä olisi paljonkin hyötyä jääkiekkoilijoille.
Eli yksinkertaistettuna takaisin: yläkropalla ei siis tee kiekossa yhtään mitään?
Ihan kuin jostain penkistä olisi paljonkin hyötyä jääkiekkoilijoille.
Jälkimmäisessä nyt on jääkiakkoilijaa sen verran, että kamat on päällä, ainakin hetken pelin alusta. Toki noilla NHL:n tappelijoilla varmaan penkkitulokset on kovaa luokkaa, kun mömmöjä kuluu (niin kuin NHL:ssa yleensäkin) ja reeni on lähinnä punttia ja nyrkkeilyä.
No kyllä penkki tuohon samaan ryhmään kuuluu. Vielä kyykky siihen, niin taitaa olla neljä tärkeintä perus saliliikettä.Ihan kuin jostain penkistä olisi paljonkin hyötyä jääkiekkoilijoille. Nyt kiinnostaisi kuulla maasta- ja rinnallevetotuloksia ja muiden oikeasti hyödyllisten liikkeiden tuloksia.
Nasty näyttää kylläkin ennemmin painonnostajalta kuin jääkiekkoilijalta
"Nasty" on pelannut NHL harjoitusotteluita. Voiko hän olla muuta kuin jääkiekkopelaaja vai otetaanko pesäpalloapelaajia nykyään NHLään?
Nämä pyllistäjät ovatkin alkaneet kutsumaan oikeaa kyykkyä syväkyykyksi ja kutsuvat pyllistystä kyykyksi (pyllistysvideo).
Eli yksinkertaistettuna takaisin: yläkropalla ei siis tee kiekossa yhtään mitään?
Hyväpä käsitys sinulla on NHL:n tappelijoista. Ei siellä nykyään ole muita kuin jääkiekkoilijoita kuin korkeitaan harjoitusotteluissa kentällä. Laraquen yhden NHL-kauden piste-ennätys on muuten 29. Aika helposti voisi väittää, että Laraque on parempi jääkiekkoilija kuin yksikään tämän hetken SM-liiga-pelaaja.Jälkimmäisessä nyt on jääkiakkoilijaa sen verran, että kamat on päällä, ainakin hetken pelin alusta. Toki noilla NHL:n tappelijoilla varmaan penkkitulokset on kovaa luokkaa, kun mömmöjä kuluu (niin kuin NHL:ssa yleensäkin) ja reeni on lähinnä punttia ja nyrkkeilyä.
NHL pelaajista
MArtin Lapointe 190kg ja Georgues Laraque 205kg penkistä.
Kunnon kyykky ei tarkoita sitä, että sinne pohjalle retkahdetaan painovoiman voimalla ja saadaan pompusta vauhtia nousuun. Se on varmin tapa hajottaa polvet. Tuohon varmaan perustuu monen kuvitelma siitä, että itse syvä asento olisi jotenkin paha polville. Päin vastoin, kun paino on on koko ajan oikeasti lihasvoiman varassa, hallussa ja kontrollissa, eli alas pysähdytään hallitusti lihasvoimalla (ei retkahtaen nivelien varaan), niin kunnon kyykky rasittaa polvia vähemmän kuin 90 asteeseen pyllistys.Vlad kirjoitti:Nämä "pyllistäjät" vaan treenavat turvallisemmalla tavalla
Yksi liigan vahvimpia pelaajia, eli Miikka Tuomainen treenasi kesällä samalla salilla, ja kyllähän se aika järjettömiä määriä rautaa nostaa. En sen tarkemmin katsonut mitä nousi, mutta kyllä satasella lähti vielä pidempiä sarjoja penkistä ja kyykyssä varmaan 150kg.
Kuten sanoin 200 penkiin ei tarvitse dopingia. Ei edes 300 penkkiin jos on oikeat geeneit siihin. Ja Laraque on aina ollut iso, että se 205kg ja natuna voi olla ihan mahdollista ja todenäköistä.Änärissä vedetään miestä väkevämpää, joten ei mikään ihme jos rautaa nousee. Saku Koivulla alkoi kummasti parta kasvamaan ekan NHL kauden jälkeen.. Kyllä ne aineita käyttää. Kasvohormooneista testosteroniin sekä kaikenlaisia piristeitä.
Onk tiellä "varmoja" tietoja minkälaisia tuloksia SM-liiga pelaajat tekevät?
"Nasty" on pelannut NHL harjoitusotteluita. Voiko hän olla muuta kuin jääkiekkopelaaja vai otetaanko pesäpalloapelaajia nykyään NHLään?
Ihme paskaa täällä kirjoitetaan...
Laraque on muuten ihan OK pelaaja. Teki 13+16=29 pisteitä 2000-2001.
Kuinka monta liigapelaajista pystyisivät siihen?
Kuten sanoin 200 penkiin ei tarvitse dopingia. Ei edes 300 penkkiin jos on oikeat geeneit siihin. Ja Laraque on aina ollut iso, että se 205kg ja natuna voi olla ihan mahdollista ja todenäköistä.
Kuten sanoin 200 penkiin ei tarvitse dopingia. Ei edes 300 penkkiin jos on oikeat geeneit siihin. Ja Laraque on aina ollut iso, että se 205kg ja natuna voi olla ihan mahdollista ja todenäköistä.
No olen itse nostannut 8x217,5kg raakana ja 335kg paidalla. Ja natuna. Olenko mä sitten maailman lahjakain? Ei varmasti, löytyy varmasti muita.Kyllähän tuossa 300 penkissä mennään jo niin siellä äärirajoilla, etten usko, että kuin noin 0,0000001 % maailman naturaalitreenaajista millään treenillä pystyisi nostamaan sitä. Nykyinen raakapenkin maailmanennätyshän on noin 325 kg, eikä ole tietoa onko kyseisen ennätyksen haltija edes natu. Paidalla saakin sitten nostettua aika perkeleesti romua lisää.
No olen itse nostannut 8x217,5kg raakana ja 335kg paidalla. Ja natuna. Olenko mä sitten maailman lahjakain? Ei varmasti, löytyy varmasti muita.
No olen itse nostannut 8x217,5kg raakana ja 335kg paidalla. Ja natuna.
Selvennettään vielä, että tarkoitin siis nimenomaan raakanostoa.
Pahoittelut polvista, mutta oikeaoppisella kyykyllä et niitä rikkonut. Ei täälläkään polvet ehjänä ole. Itse olen todennäköisesti rikkonut omani kyykkylaitteessa, jossa sai puskettua ihan naurettavia painoja olemattomalla tekniikalla.