Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
On se paska kun ei pärjää edes Ovechkinille.
Ei siinä, olihan tuo kyllä huonosti pelattu tilanne kokonaisuutena.
Jarkko Ruutu teki muuten Jokereiden ainoan maalin tuossa pelissä. Ruutu siis vastasi Jokereiden liigahistorian viimeisestä runkosarjamaalista.13.3.2014. Jokerien viimeinen runkosarjamatsi. Vastassa Kärpät, lopulta tasurillakin olisi ollut suora pleijaripaikka. 11000 ihmistä maksanut matsiin lipun, itse olinko nyt Ruudun varassa vai mikä tuolloin näyttikään. Toisessa erässä Kukkonen vie Kärpät 1-0 johtoon ja kolmannessa syöttää voittomaalin. Kärpät voittaa lopulta 5-1.
Korjataan sen verran että Kukkonen ei palannut suoraan KHL:stä Kärppiin, vaan teki siinä mutkan Rögleen yhdessä Juhamatti Aaltosen kanssa kaudeksi 2012-13. Sieltä molemmat sitten kaudeksi 2013-14 Kärppiin.12.10.2013 Sulateltiin vielä aiempaa Jokerien siirtoa KHL:ään. KHL:sta Ouluun palannut Lasse Kukkonen iskee 3+0 ja hävitään 8-4. Mitähän helvettiä tuolloin tapahtui? Tarkkoja muistikuvia maaleista ei mulla ole, mutta vissiin ihan kauniimpia eivät olleet.
Tämä on yksi mieleenpainuvimmista liigapeleistä missä olen ollut paikan päällä, vaikka kyseessä olikin vain runkosarjamatsi. Toki Jokeripelit herättivät aina tunteita muutenkin (kyseessä sentään Kärppien ainut "paikallisvastustaja"), mutta tässä illassa tuntui olevan normaalia enemmän sähköä. Kukkosen hattutemppu, Hardtin hattutemppu, Aaltonen-Maxwell-Huml, kärppäkasvatti Lambert jokerinutussa ajelemassa kaikkea mikä liikkuu, jatkuvaa hieromista ja kähinöintiä, Teuvon kikkailut, 12 maalia ja kirsikkana kakun päälle Rudin työntäminen vaihtoaitioon, minkä jälkeen Pokka käy vielä iskemässä maalin toisessa päässä. Ruutu tosiaan toinen pelaaja, jonka voi sanoa aika lailla maksimoineen potentiaalinsa uran suhteen, ja jota voi arvostaa vaikkei temput kentällä aina miellyttäneetkään.KHL:sta Ouluun palannut Lasse Kukkonen iskee 3+0 ja hävitään 8-4. Mitähän helvettiä tuolloin tapahtui? Tarkkoja muistikuvia maaleista ei mulla ole, mutta vissiin ihan kauniimpia eivät olleet.
Mäntylänkin...? :DPitkään pelanneiden seuraikonien lopettaminen tuntuu aina hieman haikealta.
Juu, ei kun tuntuu ettei patukan seurauskollisuus (Suomessa) paljoa paina muuta kuin Tappara-fanien keskuudessa.Onhan hänkin varmaan pelannut kauemmin lajia mitä minä ollut olemassa, joten kyllä. Tai sitten en kässännyt mitä jäbä tarkoittaa...
Juu, ei kun tuntuu ettei patukan seurauskollisuus (Suomessa) paljoa paina muuta kuin Tappara-fanien keskuudessa.
Varmaan Mäntylän Tuukka on yksin kovempi kuin nuo kaikki neljä.Kukkonen on yhtä yliarvostettu kuin kausikortin maajoukkueessa aikoinaan omannut A-J Niemi. Samaan kastiin menee Ilkka Mikkola joka nyt sattui pelaan hyvissä joukkueissa kun mestaruuksia voitti.
Kimmo Timonen on esim parempi kun noi 3 yhteensä.
Liivik on tosiaan päättänyt lopettaa ammattilaiskiekkoilun. Onnea ja menestystä jatkoon.
Olisi kelvannut omaan JYPiin Rooban seuraksi tuomaan Viron vaikutteita ja kovaa asennetta ja grindaamista alaketjuihin, mutta onnea valitsemalleen uralle. Hyvää settiä tehnyt Jargonissakin.Vasta 32-vuotias, olisi voinut pelata vielä pitkään vaan muu intohimo kutsui luokseen. Hienoa että heppu seuraa kutsumustaan.
Perkeles, on mennyt ohi tuo, että turhia pelaajia saa vedellä mailalla päähän. Ainakin jos on maailmanmestari.Kaveri on maailmanmestari ja täällä puhutaan yhdestä vahingosta mailan kanssa. Kohteena vielä maailman turhin pelaaja Gratton. Jännä miten noinkin pienet asiat voi päästä jonkun ihon alle ja syrjäyttää ne oikeat saavutukset mitä Teemullakin oli.
Perkeles, on mennyt ohi tuo, että turhia pelaajia saa vedellä mailalla päähän. Ainakin jos on maailmanmestari.
Tartun nyt varmaan baittiin, mutta outo ajatustapa kun tahallaan mailalla huitaisu toista naamaan=vahinko.Kaveri on maailmanmestari ja täällä puhutaan yhdestä vahingosta mailan kanssa. Kohteena vielä maailman turhin pelaaja Gratton. Jännä miten noinkin pienet asiat voi päästä jonkun ihon alle ja syrjäyttää ne oikeat saavutukset mitä Teemullakin oli.
No eikös noista juurikin täällä vähän väliä muistutella?Täällä voidaan varmaan alkaa tuomitsemaan kaikki pelaajat, jotka ovat jossain kohtaa uraansa tehneet vahinkoja/vahingon? Tuppurainen, Ben-Amor, Huhtala jne alempaan helvettiin.
On kyllä jos ainoa mitä muistetaan on yksi mailalla huitaisu.
Mailahuitaisut vähän hatarissa mielikuvissa, muistan Lassilan itse lähinnä tästä:Kaveri on maailmanmestari ja täällä puhutaan yhdestä vahingosta mailan kanssa.