Rubin Ässistä. Kattelin että Ässillä ei ois alkuun kauheesti peräkkäisten päivien pelejä, joten jospa Rubin sais pelata paljon pelejä. Ässät on toiseksi vähiten maaleja päästänyt, ja Rubin on pelannut eniten pelejä Rajaniemen kanssa, ja on aika tasaiseen tahtiin tuonut tähän asti pointseja.Molarivalinta on taas se murhe, kun aina ne tuottaa pettymystä, kun halpoja valitsee. Onko hyviä vinkkejä halpaan, pisteitä tuottavaan? Lukko pelaa paljon alkuun, mutta peluuttavat molempia.
Olen "tuhonnut" järjestäen joukkueet joista ottanut pelaajia, joten taidan jättää Rubinin sittenkin pois, ihan vaan varmuuden vuoksi*hymiö*.Rubin Ässistä. Kattelin että Ässillä ei ois alkuun kauheesti peräkkäisten päivien pelejä, joten jospa Rubin sais pelata paljon pelejä. Ässät on toiseksi vähiten maaleja päästänyt, ja Rubin on pelannut eniten pelejä Rajaniemen kanssa, ja on aika tasaiseen tahtiin tuonut tähän asti pointseja.
Nyt tietty alkaa sitten Ässien murskatappioiden sarja, koska minä valitsin hänet, ja ajatukseni on olla turaamatta yhtään vaihtoa maalivahteihin ellei joku ihme peliliikepaikka aukea millä saa sitten maalivahtia vaihtamalla vaikka jotenkin enempi rahoja kenttäpelaajiin. Mutta tähän menneiden numeroiden perusteella Rubin vois olla ihan hyvä valinta.
Niinhän me kaikki, ja minulla on nyt yksi Ässä-pelaaja joten Ässät tulee joka tapauksessa tuhoutumaan, otit sinä sieltä ketään tai et.Olen "tuhonnut" järjestäen joukkueet joista ottanut pelaajia, joten taidan jättää Rubinin sittenkin pois, ihan vaan varmuuden vuoksi*hymiö*.
Ikinä ei sais vaihtaa pois seuraavalla kierroksella pelaavaa pelaajaa, siinä käy 100% faktatiedolla auringonvarmasti joka kerta just näin.Tämä on kyllä turhauttava peli (tai erittäin surkea pelaaja). Taas tuli vaihdettua eiliseltä kierrokselta Miika Koivisto pois ja kas kummaa, kaveri pelaa elämänsä pelin. Eipä siinä mitään, yksittäisiä tälläisiä sattuu jaksottain varmasti kaikille, mutta tuntuu, että tällä kaudella ei ole onnistunut yksikään vaihto tai haku henkilökohtaisella tasolla. Kimpassa taistellaan jatkuvasti aivan väärän pään sijoituksista.
Perkele.
Voihan vittu tätä touhua taas. Olin jo harpponut kimpan kärkeen aivan reippaasti jollain 50 pisteellä ja sain siihen päälle vielä ihan timanttisen jengin loppukaudelle, maalipörssin ja pakkien pistepörssin voittoa havittelevat Turunen ja Martin, Lehterä siihen vielä Hifkistä Martinin kaveriksi, sitten paska-SaiPaa vastaan kaksi kertaa putkeen pelaavasta Jukureista otin ykkössentteri Heleniuksen, ja Lukosta oli yyvee-pakki Reunanen vielä. Maalissa Ässien Rubin.
Niin vittu kukaan ei tee yhtään mitään. Kiikaria ja miinusta vaan saatana. Lehterä ottaa käytöskymppiä ja pakit miinuksia tehopisteiden sijaan, Helenius tiputettiin Oj:n oikusta neloseen ja ei saanut yhden yhtä pistettä SaiPa-peleistä. Turunen, ei mitään. Rubin, miinusta. Kimpan johto tais nyt sitten mennä tällä kiekalla.
Paskaa ja paskaa.
Paskaa.
No sekin vielä. No, miinuksia se ois kuitenkin ottanut jos ois pelannu. Nyt on taas semmonen vaihde päällä että kaikki menee ihan päin helvettiä, se on kumma miten tuntuu että aina tulee tämmösissä aalloissa nämä. Joskus ihan kaikki onnistuu, monta kierrosta putkeen, ja sit tulee tämmöstä että kaikki lävähtää reisille kiekka kiekan jälkeen.Rubin on lisäksi huhujen mukaan sairaana ja ei ole mukana Lappeenranta-Mikkeli kiertueella. Toivottavasti on vielä vaihtoja poltettavana.
Itse otan aina ihan paskoja pelaajia, jotka sitten hätäpäissäni vaihdan vielä paskempiin kunnes tilanne on se että minulla ei ole enää vaihtoja ja joukkueeni on täynnä pleijareista jo pudonneiden joukkueiden pelaajia.Millaisella taktiikalla yleensä lähdette pleijarijaksolle ja millaisia pelaajia suositte?
Tuo ensimmäinen osio on kuin minun pelikirjasta revitty.Itse otan aina ihan paskoja pelaajia, jotka sitten hätäpäissäni vaihdan vielä paskempiin kunnes tilanne on se että minulla ei ole enää vaihtoja ja joukkueeni on täynnä pleijareista jo pudonneiden joukkueiden pelaajia.
Heljanko maaliin, siitä se lähtee. Sitten parista parhaasta jengistä niiden ykkösylivoimapakit, Kemiläistä, Nikua, Martinia, näitä tämmösiä. Hyökkäykseen ei ookaan sit enää rahaa yhtään, mutta ei se haittaa jos sinne osaa löytää sopivat rouhijahyökkääjät jotka astuu kovissa peleissä niiden normaalisti pointseja tekevien primadonnatähtien takaa esiin pelejä ratkomaan.
Heljanko maaliin, siitä se lähtee. Sitten parista parhaasta jengistä niiden ykkösylivoimapakit, Kemiläistä, Nikua, Martinia, näitä tämmösiä. Hyökkäykseen ei ookaan sit enää rahaa yhtään, mutta ei se haittaa jos sinne osaa löytää sopivat rouhijahyökkääjät jotka astuu kovissa peleissä niiden normaalisti pointseja tekevien primadonnatähtien takaa esiin pelejä ratkomaan.
Harmi kun Ilves ja Kalpa ei pelaa eka kierroksella. Ilveksestä silti pakko ottaa, kun halpoja hyviä vaijtoehtoja.
Kertokaas muuten halvoista pakeista paras vaihtoehto, max noin 270 000.
Riski tosiaan on, varsinkin kun Hifk osaa kyllä pelata sarjan todella vittumaisesti.Levtchi - Immonen - Haatanen
Koivisto - Jordan
Heljanko
Jordania pohdin uskallanko ottaa, ulosajoon varmaan löytyy mahdollisuudet. Pitäisikö kuitenkin vaihtaa Sundiin?
Ainahan playoffit on olleet kokonaisuudessaan yksi jakso. Itselläni on 11/11 vaihtoa jäljellä kun ei oikein ole tarvetta ollut vaihtaa. Pronssiottelukin on yleensä kesken finaalisarjan niin siihen on perinteisesti ollut hyvä säästää jokunen vaihto.Jahas pelipäivät nousi hujauksessa 12->27 samalla kun vaihdot pysyi samana. Vittu miten kiva, kun siinä uskossa polttanu vaihtoja menemään et kierros loppuu just näiden puolivälierien jälkeen/aikana tms.
Nyt mennäänkin sit viimeset 19 peliä 4:llä vaihdolla. Onneks kaverilla sentään sama vaihtomäärä jäljellä ja meikällä rapia 40p johtoasema.
Okei no sitten. Onko tästä kerrottu säännöissä tai jossain erikseen? Tämä nimittäin ensimmäinen kerta itselle kun tullut pörssiä nakuteltua, niin siksi vähän hämmentyneenä tuli katsottua kun pelipäivät tuplaantui.Ainahan playoffit on olleet kokonaisuudessaan yksi jakso. Itselläni on 11/11 vaihtoa jäljellä kun ei oikein ole tarvetta ollut vaihtaa. Pronssiottelukin on yleensä kesken finaalisarjan niin siihen on perinteisesti ollut hyvä säästää jokunen vaihto.