Sä pelaat eri peliä.
mensa.liigaporssi.fi
Mulla on ollut Les Lancaster joka jaksossa ja melkein koko ajan. Että kyllä se jossain vaiheessa herää. Vähän sama kuin painaisi pokerin tuplauksessa koko ajan pientä. Että kyllä se kohta tulee. Ei oo vielä tullu.
Jos jaksan, meinaan ensi jaksolla yrittää pitää varjokirjanpitoa Mensa-jengillä, jolla on loputtomasti vaihtoja. Joka kiekalle saisi siis vaihtaa vaikka kaikki pelaajat jos huvittaisi. Sit pitäis vaan jaksaa jonnekin exceliin tykittää miten paljon pisteitä kukakin on tehnyt, ottaa huomioon kenet on ottanut kapteeniksi, ja laittaa ylös miten pelaajien arvot muuttuu, jotta joukkueen hintakin eläisi. Ihan vaan mielenkiinnosta, että näkisi saisko tuolla tavalla voitettua koko Liigapörssin. Ja miten hirvittävän paljon joukkueella olisi rahaa vikalla kiekalla.
Mulla on se Gelndenigning tai joku semmonen. Ja Meskanen, mutta se ei nyt tänään pelaa. En kuitenkaan voi nyt sitä vaihtaa pois, koska masterplanina on pitää Ilves-jampat vielä ens kiekan, ja sitten vaihtaa ne Niku-Gardiner -kaksikkoon. Jos rahat ei riitä siihen, niin Niku-Turkulaiseen riittää, mutta kyllä mä veikkaan että Gardineriinkin pennoset just just riittää. Joukkue olisi sitten Huuhtanen-Gardiner-Repo, Niku-Sissons, Rubin, ja olisi vielä yksi vaihto käytettävissä loppujaksolle. Jos Jukka Jalonen ei valehtele, Huuhtanen, Repo ja Niku eivät tule valituksi joulun EHT:lle, koska olivat jo syksyn turneessa. Gardiner ja Sissons on pohjoisamerikkalaisia joten he ovat turvassa, ja Rubinkaan ei varmaan mahdu Ruotsin jengiin.
Alunperin olin ottamassa Ässien Hämeenahoa ja Jukurien Heleniusta jengiin jakson loppuun, kunnes tsekkasin että onkohan niistä jompikumpi muuten mahdollisesti vuodenvaihteen u20-kisoihin menossa. Näissä voi mokata rumasti, jos ei oo tarkkana. Ja minähän olen.
Helppoa ja kivaa.