Mulla oli edellisessä jaksossa juuri Varis, kunnes annoin sille kenkää, kun ei tuonut pisteitä. Nyt otin heti alkuun pelaavan veskarin. Jospa se vääntäisi mulle nollapelin vaikka. No varmaan joo, koska se on mulla, niin sehän imee, kuin seula.
Itsellä on kanssa maalivahtivalinta mennyt päin persettä yleensä, joten ei tekisi mieli ottaa niitä kaikista kalliimpia imuroimaan.Vähän kyllä kutkuttelisi ottaa joku 240k Veskari koko jaksoksi, tällä hetkellä Kokko valittuna ja se ei tietenkään pelaa. Tällä kaudella maalivahdit eivät ole juuri Liigapörssi-pisteillä juhlineet.
Itse en lähtisi, joukkue on niin huono että kyllä niitä maalipaikkoja vastustajalle syntyy. Toki varmasti enemmän saa koppeja kuin Lukas.Itsellä on kanssa maalivahtivalinta mennyt päin persettä yleensä, joten ei tekisi mieli ottaa niitä kaikista kalliimpia imuroimaan.
Pitäsköhän lähteä riskillä kokeilemaan tuota Kiviahoa..
En sentään siihen onneksi päätynyt vaan menin Rubinilla. Tappiohan sieltäkin on tulossa mutta lukemat vielä siedettävät.Itse en lähtisi, joukkue on niin huono että kyllä niitä maalipaikkoja vastustajalle syntyy. Toki varmasti enemmän saa koppeja kuin Lukas.
Ei varmaan Kiviaho montaa lp/ottelu tule saamaan..
Harmi kun et lähtenyt Kiviahoa kokeilemaan.Itsellä on kanssa maalivahtivalinta mennyt päin persettä yleensä, joten ei tekisi mieli ottaa niitä kaikista kalliimpia imuroimaan.
Pitäsköhän lähteä riskillä kokeilemaan tuota Kiviahoa..
Itsekkin vaihdoin JYPin miehet pois, harvinaisen hyvin alkoi tämä jakso kun pisteitä jo 139. Tästä se onkin pelkkää alamäkeä todennäköisesti. Otin HIFKin ja Ilveksen pelaajia sillä ajatuksella että molemmat pelaa SaiPaa vastaan viikonloppuna. Jääskä - Lehterä - Mäntykivi hyökkäykseen ja Martin - Glendening puolustukseen. Rovio maalissa tuskin pääsee kentälle. Katsotaan kuinka vituiksi menee.Itsellä lähti Jypin miehet pois (Niku, Turkulainen, Malinen) ja tilalle näillä näkymin tulee Lööke, Meskanen, Sissons sekä pelaavaksi maalivahdiksi joko Lekkas tai Sportin Svoboda.
Jotenkin tuo Meskanen kutittelee takaraivossa, mahdollisuus olisi ottaa Suomi tai vaikka joku Tepsin ukko, mutta taidan silti mennä tuolla. Samoin Sissons, ehkä luotan siihen vaikka pakkeja olisi saatavilla vaikka ketä... Meskanen, Lööke, Hult, Sissons, Suhonen ja Lekkas, näillä mennään eteenpäin (ellei mokke vielä vaihdu)... Mukavaa kun tämä on niin helppo laji :D
Itsekkin vaihdoin JYPin miehet pois, harvinaisen hyvin alkoi tämä jakso kun pisteitä jo 139. Tästä se onkin pelkkää alamäkeä todennäköisesti. Otin HIFKin ja Ilveksen pelaajia sillä ajatuksella että molemmat pelaa SaiPaa vastaan viikonloppuna. Jääskä - Lehterä - Mäntykivi hyökkäykseen ja Martin - Glendening puolustukseen. Rovio maalissa tuskin pääsee kentälle. Katsotaan kuinka vituiksi menee.
Jep jotain tämmöstä varmaan odotettavissa..Tähän väliin Saipalle nollapelit putkeen.
Ihan ok hajuilla :DItsellä lähti Jypin miehet pois (Niku, Turkulainen, Malinen) ja tilalle näillä näkymin tulee Lööke, Meskanen, Sissons sekä pelaavaksi maalivahdiksi joko Lekkas tai Sportin Svoboda.
Meille Mensa-kerholaisille on oma kampanjakoodi Liigapörssiin, jolla saa yhtä monta vaihtoa kuin ÄO-testin tulos. Koska minun tulokseni meni yli testin maksimirajan, minulla on äärettömästi vaihtoja.Laskujeni mukaan Faslapsella on n. 90 vaihtoa käytössään. On millä mällätä.
Itse vaihdoin tänään Kärppien Gunlerin Suomeen. Kelpaa!Onneksi otin Eemeli Suomen aikanaan. Olen minä vaan ihan saatanan hyvä.