Kimpan kärjellä oli ennen tätä kiekkaa 4 samaa pelaajaa ku mulla (Koivistoinen-Press-Saarijärvi-Lehtinen), ja semmonen 40 pisteen kaula. Hetken aikaa pyörittelin että jospa nyt jo vetäisin loput vaihtoni, ja vaihtaisin pois nuo meidän jengien samat äijät, tai ainakin osan niistä joihinkin toisiin. Tein sitten vaihdot sillee että olis nuo samat kenttäpelaajat ja Repo myyty omasta jengistä pois, ja tilalle otettu Saarela-Skalicky ja Klok-Gregoire, ja vahvistin vaihdot. Sit kuitenkin aloin kelaamaan että en nyt tee tätä viimeistä epätoivoista siirtoa ihan vielä, vaan vasta sitten kun sarja on katkolla. Kärjellä on niin paljon vaihtoja, että se voisi vittuillessaan kuitenkin vaihtaa taas melkein kaikki samat pelurit kuin minulla, ja aattelin että jos Lukko nyt pelaisi kunnolla, ennen viimeistä oljenkortta mun pitäisi saada Repo-Hakulinen vs. Tepsin Iskhakov-Vainionpää taistossa etumatkaa kyllä kavennettua. Rahat kimpan kärjellä ei riitä noita mun kahta ukkoa itelleen vaihtamaan kuitenkaan, vaikka vaihtoja onkin. Vähän ennen ku peli alkoi, peruin jo tehdyt vaihdot, ja palasin takas Repo-Koivistoinen-Hakulinen, Press-Saarijärvi, Lehtinen -viritelmään.
Onneks palasin, tuli päälle sata pistettä, ja Repo-Hakulinen sai kavennettua takaa-ajomatkan alle 20 pisteeseen. Oisin jääny ihan vitusti jälkeen jos ei ois enää ollu Saarijärveä, Koivistoista ja Repoa jengissä.
Mitähän lie tuo Nurmi-Kestner-Pajuniemi, Lajunen-Larsson ja Rämön Karejeviin vaihtanut kokoonpano tänään sai? Veikkaan että vajaa sata pistettä vähemmän ku tuo Lukon Greatest Hits -osasto. Ens kiekalla voi toki taas käydä toisin päin, vaikka jotenkin on fiilis että Lukko tästä nyt kairaa ne pari voittoa seuraavista peleistä. Tepsin mokella jos on vähänkin huonompi päivä, niin numerot voi repeytyä vielä tänpäiviäisiä rumemmiksikin.