Kuinkakohan moni lähtee kokeilemaan rohkeasti turkulaismiehistöllä? Lukolta varmaan ainakin Press, Lehtinen ja Koivistoinen löytyy melkein joka jengistä. Muita varmoja heppoja on vaikea löytää.
Saarijärvi oli hemmetin hyvä Tappara-sarjassa, ja siinä voisikin olla sellainen hyvä pistelinko, jos Press pysyy hiljaisena.
Mä olin kyllä ajatellut lähteä täydellä TPS-jengillä taistelemaan näitä Lehtinen-Press-Koivistoinen-tuulimyllyjä vastaan. Olin jo kattonut että Rämö, Lajunen-Larsson, Kestner-Pajuniemi-Nurmi ois ollu tyypit jotka otan. Mutta sitten kävi pronssipelijoulu ja nyt oonkin ite yks Lukko-tuulimylly.
Saarijärven otin kyllä Pressin kaveriksi, Klokia mietin eka mutta ei oikein ollut mitään etua sen valinnassa, siihen nähden että ois saanu säästyvillä rahoilla jonkun paremman hyökkääjän vielä. Hakulisen jostain syystä haluun, ja sit Saarijärvenkin kanssa riitti Repoon rahat, Klokin kanssa ei ihan Skalickyyn tai Audetteen loput roposet riitä kuitenkaan. Ja jotenkin hauska lähteä Lukon ykköskentällä liikenteeseen.
Lukostakin sais kyllä ihan pätevän vaihtoehdon vaikkei ottais Lehtistä lukuunottamatta ketään noita nyt jengiini valittuja. Gregoire-Klok, Saarela-Skalicky-Audette olisi ihan hyvä vaihtoehto sekin.
4 vaihtoa on vielä, joten jos vastoin kristallipalloani ekan tai viimeistään tokan pelin jälkeen näyttää pahalta, voi vielä vetää vikoihin peleihin jonkun hätäisen TPS-takinkäännön.