Eihän tästä kauaa taida olla, kun palkinnot oli vielä tyyliin t-paita ja hattu. Sitten joku selvitti asiaa ja tultiin tulokseen että kyyyyllä me voidaan rahaakin tästä jaella kun ei oo tuurista kyse. Mutta nyt sitten joku päättikin että on tuurista kyse, ei saa antaa rahaa.
Ei muuta ku palkinnot takas hattu+t-paita linjalle ja homma jatkukoon, minun puolestani pelihintakin voi pysyä ihan samana mikä se nyt on, en minä tätä oo koskaan niiden palkintojen takia pelaillut, erittäin harvassa ollut nekään kierrokset kun on edes siellä ihan kärkipäässä millään hetkellä jaksoa keikkunut. Toki sinänsä paska tilanne varmaan Liigapörssiä vetäville ihmisille, siellä on ratkaisusta riippumatta tulossa sähköpostit tukkoon kaikenlaisten inisijöiden "yhyy haluun mun 8 euroa takas" viestejä.
Tällä jaksolla on nyt jännät paikat edessä. 5 vaihtoa jäljellä, tänpäiväisen pelin jälkeen niistä pitää polttaa 4 ja pitäisi osata valita pelaajat jotka ei tuu valituksi EHT-turnauksiin, enkä tiedä vetääkö junnukisatkin mahdollisesti jo loppukiekoilta joitain pelureita pois? Ja sit toki loukkaantumisia pitäis kanssa välttää. Pakko vähän nyt vetää upporikasta, vaikka tavallaan sitten on vähän tylsää kun on yhtä hätävaravaihtoa lukuunottamatta kaikki jo mennyt, sit ei auta muu ku vaan seurata miten perseelleen ne valitut ukkelit vetävät, ja kuinka paljon paremmin ne vaihtoehdoissa pyörineet ovat vetäneet. Kapteenia sentään voi vaihdella ja kiroilla miten huonosti sekin meni.
Jypistä, Kärpistä ja Tapparasta pitäis jotkut ukot kaikista ottaa, sit neljäs ehkä KooKoosta tai HPK:sta. Varsinkin noista kärkijengeistä on oletettavaa että maajoukkueet vetää jonkun verran naamoja pois, vois tässä äkkiseltään kuvitella että Liigapörssissä pisteitä nakuttavista äijistä Jypistä Nättinen, Palmu ja Honka, Kärppien Puljujärvi, Junttila, Lammikko ja Krejcik, ja Tapparan Kemiläinen, Kuusela ja Ojamäki saattavat olla pelureita jotka EHT:n takia voivat menettää aimo kasan Liiga-matseja. Tai sit Jalonen valitsee jotain ihan huumorijengiä Venäjälle, aika usein sinne pääsee semmosiakin yllättäviä jamppoja kokeilee jotka ei ennen ole majussa olleet. Tiedä vaikka jotain Tapparan Karjalaista ja Jypin Turkulaistakin haettaisiin testattavaksi.
Mietin että jos tämmösiä vanhoja naamoja ottaisi, Jypin Immonen tai Tuppurainen ja Kärppien Pyörälä esim. ei varmaan enää maajoukkueeseen mene. Tapparan Kuusela oli viimeksi, vaikka on myös vanhempi kuin Jeesus kuollessaan, mutta näinköhän Jalonen antaa vanhuksen viettää joulukuun rauhassa kotonaan? Ja ulkkiksista harvempi kanssa mahtuu, vaikka Slovakiallakin taitaa joku huumoriturnaus olla ja sinne saattaa jotain Liiga-pelureita mennä. Kanukkijenkkipakeista jos Caiton ja Heshkan ottaisi vaikkapa, ei kai niillä mitään Kanada vs. Kiina -läppäpelejä ole koskaan. Tapparan Suhonen ja Virta kanssa kai aika epätodennäköisiä maju-kutsuttuja olisivat. Morley on ollut klesana, sitä ei oikein uskalla valita.
Maalivahdeista en osaa oikein ees arvata että mitä vittua niiden kanssa näissä maju-hommissa käy. Rybar kai on Slovakian maajoukkueringissä ollut mukana, jos niillä jotain joulupelejä nyt sit on niin se saattaa viedä Rybarin hetkeksi pois kuvioista. Junnukisoihin taas lähtee 100% varmuudella Kärppien Annunen, mutta en tiiä koska ne leiritykset alkaa, ehtiikö vielä tän jakson pelata Annunen Kärpissä? Suomalaista mokeista vain kaksi on tavallisesti EHT:lle valittu, ja valinnanvaraa on niin homona Liigan ulkopuolellakin että mahdoton minun ainakaan arvailla ketä sinne valitaan tällä kertaa. Voisko vaikka joku Heljanko päästä kokeilee? Tai Laurikainen? Tuohimaa? En mä saatana tiedä.