Jännintä tuossa päätöksessä kuitenkin se että liigapörsissä lähinnä taito kuitenkin ratkaisee tuloksen eikä arpa tai joku muu arvonta ja silti saatu tuo päätös aikaan. Tiedä sitten paljonko liigapörsillä on liikevaihtoa että yritetäänkö tuossa päästä päätöksellä osingoille 30% verolla, mutta naurettavaksihan tuo menee.
Se on muuten just tasan noin, että taito ratkaisee Liigapörssissä pitkässä juoksussa.
Jopa yhden kauden aikana hyvin osaavaa pelaajaa on keskivertopelaajan todella vaikea voittaa.
Yhden jakson aikana kaameita tuurivoittoja keskivertopelaaja voi toki saada, mutta se on erittäin harvinaista.
Itse lopetin Liigapörssin pelaamisen, kun sijoituin yhdellä jaksolla toiseksi ja mielenkiinto sitä myöten vähän putosi. Olin jo kerran aiemmin sijoittunut toiseksi, mutta tuo oli juuri silloin, kun edellisen kerran Liigapörssillä oli pieniä ongelmia tämän saman laillisuusasian suhteen kuin nyt, ja silloin tuolla jaksolla ei jaettu mitään palkintoja. Kyllä otti päähän - vaikka voitin toki oman kaveriporukan kimpan ja siitä sovitun palkinnon tuolloin.
Aikanaan tuli myös pelattua paljon NHL-versiota eli StarGM:ää. Silloin, kun Teemu Selänne voitti Stanley Cupin niin pääpalkintona oli uusi Playstation 3. Se tuli voitettua, mutta sen toimituksessa kesti liki 6 kuukautta - mistä muistaakseni olen joskus täälläkin maininnut. Kuuden kuukauden toimitusaika oli jotain niin paksua, että se peli oli helppo lopettaa tuohon.
Jos itse omistaisin Liigapörssin, niin siirtäisin sen ulkomaisille servereille osoitteeseen Lügapörssi.com ja jatkaisin toimintaa aivan entiseen malliin. Siinä saisivat poliisihallituksen jannut ihmetellä, kun pää tuli vetävän käteen.