Kaverille kanseman kirjoitti:Omalla tiimilläni on sijoitus tuossa 1000 kohdilla ja haluaisin myös tuon salasanan eli jos joku voisi sen ystävällisesti lähettää minulle. Kiitos!
Kaverille kanseman kirjoitti:Omalla tiimilläni on sijoitus tuossa 1000 kohdilla ja haluaisin myös tuon salasanan eli jos joku voisi sen ystävällisesti lähettää minulle. Kiitos!
Mikko Rämö [alle 300000 vielä] pelaa tänään ekan pelinsä, on kuulemma loistanut harjoituksissa [mutta niin on kuulemma muukin Jokerijengi, kentällä se ei vaan näy...]jussimy kirjoitti:Vinkkiä kuka maalivahti kannattaisi ostaa, saldo 304.000 ...
Kiitti vinkistä, 5 pojoa tuli, onhan se parempi kuin ei mitään :)Ambi kirjoitti:Mikko Rämö [alle 300000 vielä] pelaa tänään ekan pelinsä, on kuulemma loistanut harjoituksissa [mutta niin on kuulemma muukin Jokerijengi, kentällä se ei vaan näy...]
teemu73 kirjoitti:Kariya-Kohn-Koponen
Puistola-Schneider
Pietilä
zoz kirjoitti:Kariya - Bros - Tenkrat
Puistola - Laitinen
Little
Sijalla 7 ollaan! 377 pistettä.
Phol kirjoitti:Olettekos muuten kukaan voittanut Liigapörssistä palkintoja? Kimpassa tai yksin?
En tietenkään halua leijua - mutta olin viime vuonna seitsemäs! Tämä sijoitus tuli yksilönä, ja palkinnoksi siunaantui Lagerfeld Man -tuotepakkaus ":>"
EDIT: näköjään toinen sija saavutettu juuri. *<|:-]
InSideHockey kirjoitti:Pari karvasta muistoa:
1. Kerran johdin ennen viimeistä ottelukierrosta melko reilusti mutta viimeisellä kierroksella kaksi pelaajaani tappeli keskenään = sen ajan säännöillä -50 pistettä ja sijoitus tippui jonnekin 50 paikkeille. Tämä oli silloin kun Liigapörssi taisi kestää koko kauden eikä vaihtoja ollut.
vilperi kirjoitti:Onko kellään muuten jonkunlaista tietoa Liigapörssin historiasta? Minä vuonna on perustettu ja minkälainen oli ihan alussa ja jotain...