Espoon Siniset kirjoitti:Kuusela-Uhlbäck-Hancock
Koistinen-Puistola
Askey
Ei kovinkaan hyvä alku sikäli, kun Koistinen joutui suihkuun.
Jamina kirjoitti:Eilisten otteluiden pisteitä ei vieläkään ole päivitetty Liigapörssiin. Seuraavat ottelut alkavat tunnin kuluttua. Jos nyt vaihtaa pelaajia, niin perustuuko hinnoittelu alkuperäisiin hintoihin vai eilisen kierroksen jälkeisiin hintoihin?
Jamina kirjoitti:Eilisten otteluiden pisteitä ei vieläkään ole päivitetty Liigapörssiin. Seuraavat ottelut alkavat tunnin kuluttua. Jos nyt vaihtaa pelaajia, niin perustuuko hinnoittelu alkuperäisiin hintoihin vai eilisen kierroksen jälkeisiin hintoihin?
Steele kirjoitti:Säälipleijarit eivät ole mukana ollenkaan Liigapörssin playoff - jaksossa. Ei kannata vaihtaa pelaajia tässä vaiheessa. :)
Jamina kirjoitti:Ois pitänyt luke ne ohjeet tarkemmin. Viime vuonna sääläriit oli mukana ja sen perusteella perustin joukkueen jo nyt.
lintu ja muut kirjoitti:Salmelainen
Lahna kirjoitti:Kerrankin lähtenyt jakso hyvin käyntiin. Sadan joukossa ollaan eikä yhtään vaihtoa vielä käytetty. Telkkaria odotellessa...
Number 11 kirjoitti:Kuuluisi melkein vitutusketjuun, mutta laitetaan nyt tänne.
Kertokaapa tuosta Liigapörssin yhteydessä olevasta lämäripelistä, että miten se oikein toimii. 50 kiekkoa olen parhaimmillani saanut maaliin ammuttua, mutta tuloslistan mukaan porukat tykittää vajaata sataa. Ei helevetti, ei se paskapassari edes syötä mulle niin monta kiekkoa. Olen ihan laskenutkin. Mikä siis on homman nimi?