Osaatko lukea? Pointti oli, että pitkän menestysputken jälkeen totaalinen pelillinen mahalasku ei voi olla näkymättä yleisömäärissä. Tämän päivän surkeaan yleisömäärään isoin tekijä on ehdottomasti Kärppien puuroutunut ja surkea peli erityisesti viimeisen kuukauden aikana.Täytyy kyllä ihmetellä, että millä helvetillä joku Oulusta (tai ainakin Kärppäfaniksi tunnustautuva) lähtee ihan tosissaan selittelemään säälittävää yleisömäärää sillä, että on parempaa menestystä kuin Porissa? Itse olen jo ajoissa kehunut Ässien omistautumista alusta asti tälle sarjalle ja hävettää jo nyt säälittävä yleisömäärä huomenna Turussa, kun kahden finaalin jälkeen porukkaa ei kiinnosta paskan vertaa. Ei tulisi sitten mielenkään tulla lällättelemään huomenna tänne, että häähää meillä onkin mennyt paremmin viime vuosikymmenellä häähää, koska ei voisi vähempää kiinnostaa jos TPS konttaa kaukalossa ja sen ulkopuolella.
Kuten tänään nähtiin, Ässiä kiinnostaa katsomossa ja kaukalossa enemmän mennä jatkoon ja ansaitusti heille sarja katkolla huomenna. Oulussa oli maanantaipeliin lähtenyt bussiporukka Kouvolasta katsomaan, joka arvostettava temppu, paikallisia taas ei Kärppien peli kiinnostanut paskan vertaa. Valitettavasti Kookoo ei kaukalossa ollut yhtä vahva kuin katsomossa.
Ja missä kohtaa olen lällätellyt yhtään mistään kenellekään?