Tässä on kilpailuasetelmien Tps-Jokerit Tappara-Ilves etu. Niistä puhutaan. Osalliseksi joutuvat kaikki, olivatpa he entuudestaan lajissa sisällä tai ei.
Tampereella jokaisen ihmisen aikuiseksi kasvamiseen liittyy se vaihe elämässä, kun on otettava kantaa siihen, kumpaa joukkuetta kannattaa. Kaikkien on vastattava tähän kysymykseen, sillä kysyminen ei lopu koskaan, ellei vastausta ole. Jos et tule jääkiekon luokse, se tulee sinun luoksesi. Tämä ei tarkoita, että puolensa valitsemaan pakotetuista syntyisi maksavia asiakkaita, useimmista ei, mutta se lisää todennäköisyyttä, että näin tulee elämänkaaren aikana vielä käymään. Vähintään kaikki tietävät mistä on kyse. Kiekkoa täysin seuraamaton avaa television ja siellä näkyy ILV-TAP, hän tietää heti, mistä on kyse. Ihmiset tiedostavat asuvansa kiekkokaupungissa, kiakko puhuttaa ihmisiä, kilpailuasetelma tuottaa potentiaalista yleisöä.
Jos kiekko ei ole ihmisten puheissa eikä näy heidän arjessaan, se pitää saada sinne markkinoinnin, ilmaislippujen yms kampanjoiden ja valovoimaisten tähtien kautta. Suomen maajoukkuetta kuitenkin seuraavat useimmat, joten Saku Koivu sitä kautta ohjaa katsojia myös kotiseuransa äärelle, etenkin jos markkinointiosasto on hereillä. Tässä tarkoituksessa tämän vuotinen TPS on niin tasapaksu joukkue kuin olla saattaa. Vaikea markkinoida yksilöidenkään kautta, vaikka kokonaisuus on, kuten yleensä, hyvällä tasolla.