Tappara-Sport ottelussa oli yli 11000 katsojaa, jolloin Aro kommenoi tapahtumaa seuraavasti:
Aron mukaan koululaisille suunnattuja lippuja lunastettiin otteluun "joitain tuhansia".
– Kumppanimme kompensoi näissä lippuhintaa, eli niin sanottuja ilmaisia lippuja ei Tapparan näkökulmasta (ottelussa) ollut. Toki nämä olivat lapsille ilmaisia.
– Selvä enemmistö eilisen pelin yleisöstä oli normaalisti lipun ostaneita katsojia, Aro linjaa.
Toimitusjohtajan mukaan Tappara sai tapahtumasta hyvää palautetta. Ja se oli kaikkinensa onnistuminen myös seuralle.
– Laskemme ottelun tuottoa kokonaisuutena seuralle. Siinä huomioidaan lipunmyynti, oheismyynti, fanituotteet ja ravintolatuotot ja muut. Eilinen peli oli meille erittäin hyvä ottelu, selkeästi keskivertoliigapeliä parempi. Tämä oli seuran kannalta järkevä juttu.
Jääkiekon SM-liigan tamperelaisseura Tappara on saanut osakseen myös kritiikkiä hehkutettuaan maanantain Sport-otteluun houkuttelemaansa jättiyleisömäärää, 11 035 katsojaa. Seuran toimitusjohtaja Mika Aro vastasi MTV Urheilun haastattelussa epäilijöille.
www.mtvuutiset.fi
Nyt tämä sama siis toistettiin Jukurit otteluun. Tosin kohderyhmänä eri koululaiset.