Siis tvstä on viihdyttävämpi ja laadukkaampi katsoa kuin hallilta tai nyt en ymmärtänyt?Todella hyvä tunnelmakin. Pelin katsominen tv:nkin välityksellä laadukkaampi ja viihdyttävämpi tuote näin.
Eiköhän tässä yritetty sanoa, että tunnelma välittyy kotisohvallekin kun on jengiä katsomossa. Muistellaan vaikka NHL:n kuplapleijareita versus täydet salit.Siis tvstä on viihdyttävämpi ja laadukkaampi katsoa kuin hallilta tai nyt en ymmärtänyt?
Pelin katsominen kotonakin kivampaa kun hallia yleisöä siis - tunnelma välittyy lähetyksenkin kautta. Hallilla aina parempi olla.Siis tvstä on viihdyttävämpi ja laadukkaampi katsoa kuin hallilta tai nyt en ymmärtänyt?
Ja varsinkin kun kyseisessä tviitissä kehotettiin vielä vastaamaan, mutta tuo vaihtoehto oli otettu pois käytöstä :DHirveä poru jostain ilmaislipuista jotka eivät edes oikeasti olleet ilmaislippuja vaan sponsorin ostamia lippuja. Kyllä Tappara niistä on ihan rahat saanut. Hatun noston arvoinen suoritus ja varmaan hyvään paikkaan kun maanantai-peli Sportia vastaan olisi muuten voinut saada karut lukemat. Oikean onnistunut tapahtuma ja varmasti todella mukava kokemus lapsille ketkä hallille lähtivät.
Ainoa iso miinuspiste tuolle Tapparan twiitille joka oikein kannustaa vastakkainasetteluun eikä anna minkäänlaista kunniaa sponsorille joka tapahtuman on mahdollistanut. Kannattaisi varmaan harkita tilin vastuun siirtämistä jollekin jolla on edes jonkinlaista markkinointi ja some-taitoa.
No, sen vastaamisenhan tekee jokainen seura omassa Twitter-feedissään - sikäli mikäli siihen mahdollisuus joskus avautuu. Röllien välihuutoja kukaan tuskin kaipaa omaan feediinsä...Ja varsinkin kun kyseisessä tviitissä kehotettiin vielä vastaamaan, mutta tuo vaihtoehto oli otettu pois käytöstä :D
Eli poikkeuksellista oli lähinnä se, että sponsorin sponsoroimia lippuja jaettiin alakoululaisille. Toki siinäkin on luonnollisesti ollut taloudellinen hyöty mielessä. Alakoululaisten mukana on tullut täyden hinnan maksavia vanhempia, seura saa houkuteltua potentiaalisia faneja ja katsojia tulevaisuutta silmällä pitäen (sekä myytyä oheistuotteita), ja sponsori saa paljon positiivista julkisuutta.
Kyllä ne alkaa joka tapauksessa nousta, kun talvi saapuu ja asetelmat sarjataulukossa selkiintyy. Kaikkia ei kiinnosta jääkiekko niin paljon vielä syys-lokakuussa.Saako jo orastavasti olettaa, että Liigan yleisömäärät alkavat laajemmassakin mittakaavassa nousta hieman ylöspäin, takaisin kohti pre-korona lukemia?
Tappara vastassa oli eilen. Tappara kiinnostaa, asuuhan meissä jokaisessa pieni TapparaHienoja yleisömääriä tänään. Lähes kaikkialla ylitettiin yleisökeskiarvotavoitteet reilusti. Porin ottelussa tuli oikea jackpot, Mertarantaa lainatakseni: "niinkuin pitääkin".
Pistää kuitenkin silmään myös Kalpa, joka kerää melkein kaksinkertaisesti tavoitemääränsä. Kalpan tulos tuli ainakin minulle ihan puskista. Liekö siellä ollut joku lippukampanja? Jos tuollaisia yleisöjä saadaan ihan spontaanisti kasaan, niin se lupaa oikein hyvää loppukaudeksi. Siellähän viriteltiin oikein aaltojakin katsomossa. Hyvä, Kalpa, ja Kuopion yleisö!
Kukaan ei ole Tappara omalla maallaan, ei edes Tappara.Tappara vastassa oli eilen. Tappara kiinnostaa, asuuhan meissä jokaisessa pieni Tappara
Ja nyt on sold out tämän iltapäivän Lukko-Ässät. Mainiota. https://www.ticketmaster.fi/event/lukko-assat-lippuja/311157344 istumapaikkaa vapaana Raumalla lauantain derbyyn, jos nyt onnistuin laskemaan edes vähän sinne päin Ticketmasterin sivuilta. Eiköhän noista jäljelläolevista vielä ainakin suurin osa mene, varsinkin jos Lukko sattuu perjantaina voittamaan. Yli 4000 katsojaa siis odotettavissa, täysi tupakaan (4500) ei ole mahdottomuus.
"Seisomakatsomossa tiivistäkää."