Veikkaisin että riippuu selaimen kielestä, itsellekin tarjoaa samaa. Mutta eihän karjalalippiksellä ole selainta saatika käyttöjärjestelmää englanniksi, että tuskin tuosta tulee ongelmaa.Niin ja enklanti oli ainakin ekalla kerralla sivuille mentäessä oletuskielenä, tuosta ei karjalalippikset tykkää!
Old liigasivustoa käytän. Mukavampi kuin uusi. Ja näkyihän nuo molemmat menevän juntturaan viime viikolla, kierroksen eka erän aikoihin.. On siis vanhoja nettisivuston perinteitä "kunnioitettu", ja säilytetty.
Et varmana käytä enää. Tai jos käytät niin laita tänne linkki miten sinne pääsee.
Ja tulee toimimaan kauden loppuun asti, sanoi Liigan CDO tuossa aiemmin linkatussa haastiksessa.Kyllähän tuo toimii edelleen osoitteessa old.liiga.fi
Kyllähän tuo toimii edelleen osoitteessa old.liiga.fi
Jee, kiitos! Laitoin tämä heti minun Netscape Navigatorin muistilistalle, eli kirjoitin tuon osoiterimpsun ruutuvihkoon mitä pidän tässä näyttöpäätteen vieressä. Nyt pääsen aina nopeasti tuonne sivuille, kunhan vaan ei kukaan saatana mene just soittamaan lankapuhelimella ja katkomaan modeemiyhteyttä kun olen lataamassa KalPan eniten ylivoima-aikaa saavien puolustajien listaa!
Siellä Lappeenrannan suunnalla kannattaa olla tarkkana epämääräisten kaivurikuskien kanssa. Etenkin, jos on syytä epäillä, että käyttävät Telian liittymiä. Tai no, sehän heistä epämääräisiä vasta tekisikin.Jee, kiitos! Laitoin tämä heti minun Netscape Navigatorin muistilistalle, eli kirjoitin tuon osoiterimpsun ruutuvihkoon mitä pidän tässä näyttöpäätteen vieressä. Nyt pääsen aina nopeasti tuonne sivuille, kunhan vaan ei kukaan saatana mene just soittamaan lankapuhelimella ja katkomaan modeemiyhteyttä kun olen lataamassa KalPan eniten ylivoima-aikaa saavien puolustajien listaa!
Tallenna ne osoitteet vaikka lerpulle, niin saat paljon nopeammin koneelle sit kun tarvitset.Jee, kiitos! Laitoin tämä heti minun Netscape Navigatorin muistilistalle, eli kirjoitin tuon osoiterimpsun ruutuvihkoon mitä pidän tässä näyttöpäätteen vieressä. Nyt pääsen aina nopeasti tuonne sivuille, kunhan vaan ei kukaan saatana mene just soittamaan lankapuhelimella ja katkomaan modeemiyhteyttä kun olen lataamassa KalPan eniten ylivoima-aikaa saavien puolustajien listaa!
Ei mitenkään tavatonta, että leiska hajoaa esimerkiksi spesifillä resoluutiolla tai muulla. Itse käytän toki vanhaa sivua, mutta kyllähän tuo uusi toimii niin kuin kuuluu. Kannattaa pistää palaute, kuvatl iitteeksi ja vähän infoa järjestelmästä jota käyttää, selaimesta, resoluutiosta jne. Helpottaa fiksaamaan tuon. Ei mitenkään tavatonta softapuolella (toki näitä softaongelmia nyt Liigalla on erityisen paljon).Siis mitä helvettiä tuolla Liigan sivuilla tapahtuu? Luin täältä että ovat parantuneet, mutta itselle ne on kyllä aivan sekaista paskaa, käytössä Chromebook. Tuossa screenshotteja etusivulta
Ok kiitos, onneks toi vanha toimiikin edelleen, en vaan löytäny uusilta sivuilta linkkiä sinne. Eipä ole vaan tuollaista ongelmaa ennen tullut millään sivuillaEi mitenkään tavatonta, että leiska hajoaa esimerkiksi spesifillä resoluutiolla tai muulla. Itse käytän toki vanhaa sivua, mutta kyllähän tuo uusi toimii niin kuin kuuluu. Kannattaa pistää palaute, kuvatl iitteeksi ja vähän infoa järjestelmästä jota käyttää, selaimesta, resoluutiosta jne. Helpottaa fiksaamaan tuon. Ei mitenkään tavatonta softapuolella (toki näitä softaongelmia nyt Liigalla on erityisen paljon).