Kotoisa olo tulee jälleen kun sivut jumittaa kuin viimeistä päivää.
Juu, Livetulokset toimii jälleen paremmin, vaikka jäähyissä puutteita sielläkin.
Kotoisa olo tulee jälleen kun sivut jumittaa kuin viimeistä päivää.
Hitaasti päivittyy sinnekin jostain syystä...Juu, Livetulokset toimii jälleen paremmin, vaikka jäähyissä puutteita sielläkin.
Liigassa ja Mestiksessä (ja muissakin liiton sarjoissa) käytetään tilastointiin ihan samoja ohjelmia. Vika on todellakin niissä liigan sivuissa, ne eivät osaa tuottaa palvelimelle siirrettyä tietoa omille sivuilleen kunnolla.Mestiksen sivut ovat hyvät. Sieltä saa ihan parilla klikkauksella nopeasti kaikki mahdolliset tilastot ja ottelukoosteet ovat pelien jälkeen heti katsottavissa. Liiga voisi katsoa mallia.
Mestiksen sivut ovat hyvät. Sieltä saa ihan parilla klikkauksella nopeasti kaikki mahdolliset tilastot ja ottelukoosteet ovat pelien jälkeen heti katsottavissa. Liiga voisi katsoa mallia.
Olin menossa Liigan sivuille jälkifiilistelemään Ilves - TPS ottelukoostetta. Näen ensin 30 sekuntia mainoksia, koska videot Liigan ja MTV:n sivuilla eivät toimi jos adblock on päällä. Tämän jälkeen katson ottelukoosteen.
Ottelukooste kestää 1:21 ja se sisältää ainoastaan Virtasen tekemän 1-2 maalin. Ilman selostusta. Kaikista kuvakulmista. En olisi muita kuutta maalia halunnutkaan nähdä.
Tulin kysymään että onko siinä liigan uusilla sivuilla piilossa joku nopea nappi, mistä noille vanhoille sivuille pääsisi mutta olikin tuossa edellisellä sivulla jo mainittu, ettei "yhden klikkauksen taktiikkaa" taida olla. Ärsyttävää.
Veikkaan, että se johtuu siitä, että (lähes) kaikki käyttävät Liigan vanhoja sivuja. old.liiga.fi, käytä sinäkin.Kuvastaa hyvin kiinnostusta Liigan verkkosivuihin, että tänne ei kirjoituksia juuri tule, esim. nyt ei kahteen viikkoon.
Siitä huolimatta, että uudet sivut näyttävät jatkuvasti sarjataulukon väärin. Tällä hetkellä kahdeksan 15:sta joukkueesta on väärällä sijalla.
Surullisen surkeaa kykenemättömyyttä, kun tämä on jatkuvaa.
Varmasti johtuu vanhojen sivujen paremmuudesta.Veikkaan, että se johtuu siitä, että (lähes) kaikki käyttävät Liigan vanhoja sivuja. old.liiga.fi, käytä sinäkin.
Aika kultaa muistot pahemman kerran, jos vanhoilla sivuilla on muka aina ollut sarjataulukko ollut oikein... Se on mahdottoman vaikea koodaushaaste.
Onko liigan sivut edelleen sekaisin uudistuksen jälkeen? Kärppien Emanuelsson on tänään tehnyt sivujen mukaan kauden 14., 16. ja 19. maalin. Muutenkin nuo tilastot vaikuttaa mun laitteella (IPad) olevan miten sattuu.
Onko liigan sivut edelleen sekaisin uudistuksen jälkeen? Kärppien Emanuelsson on tänään tehnyt sivujen mukaan kauden 14., 16. ja 19. maalin. Muutenkin nuo tilastot vaikuttaa mun laitteella (IPad) olevan miten sattuu.
Ylen teksti-tv toimii yhä, niin telkkarissa kuin netissäkin. Löytyy pisteet, pistekeskiarvot ja jopa kolmen pisteen voitot ymmärrettävästi (vs. maikkarin umpisurkea teksti-tv).Ovelaa toimintaa, että oikean sarjataulukon näkee ainoastaan uusilta sivuilta, eikä old.liiga.fi sivuilta. Nyt on pakko käyttää tuota hirvitystä jos haluaa tietää sarjatilanteen ilman että laskisi itse.
En kyllä käsitä, miten noinkin iso toimija kuin Digia (taisi ottaa haltuun jossain välissä koko projektin kehityksen) ei saa kehitettyä tuollaista sivustoa kuntoon edes vuodessa. Hitto, meidän 7-henkisessä lafkassakin oltais paukutettu tuo kasaan kolmessa kuukaudessa suunnittelusta kehitykseen.Hyvin kuvaavaa kyllä tuo että kohta vuosi ollut sivut uudistettu ja edelleen on yksi kauheimpia sivuja mitä nähnyt. Luulisi että noita saisi edes vähän kehitettyä.
Jatkoajassakin on sarjataulukko. Etusivulta Liiga-> Tilastot jneOvelaa toimintaa, että oikean sarjataulukon näkee ainoastaan uusilta sivuilta, eikä old.liiga.fi sivuilta. Nyt on pakko käyttää tuota hirvitystä jos haluaa tietää sarjatilanteen ilman että laskisi itse.
Eiköhän se ennemmin ole sitä ettei vanhalle sivulle enää uusia ominaisuuksia tungeta, olisi tyhmää käyttää resursseja jonkin vanhan päivittelyyn kun uusikin on kesken.Ovelaa toimintaa, että oikean sarjataulukon näkee ainoastaan uusilta sivuilta, eikä old.liiga.fi sivuilta. Nyt on pakko käyttää tuota hirvitystä jos haluaa tietää sarjatilanteen ilman että laskisi itse.