Kuten sanoin: reilut 13 tuntia sitten mä vielä kikkailin juuri noiden tilastojen kanssa.
Lähetin viestini
TPS-osioon 19.11.2015 klo 00:59. Kyseisen viestin kirjoittamiseen mä käytin pohjatiedoksi sarjataulukkoa ja kuntopuntaria, joten olen käsitellyt myös tuota alasvetovalikkoa. Olisin takuuvarmasti huomannut, jos joukkuetilastot-sivuilla olisi ollut tuollainen "edistyneet" -vaihtoehto.
Mä kyllä suuresti ihmettelen sitä, että kaiken maailman pilipali-tilastoa tuodaan ennen kuin perustukset ovat kunnossa. Nykyäänhän tilastoista löytyvät jo sarjataulukot ja pistepörssit kausilta 1975-2015. Tämä on toki hieno asia, mutta miksi kiivetään perse edellä puuhun! Mihin kaikki tällaiset tilastot perustuvat? Ottelupöytäkirjoihin - toisin sanoen yksittäisten otteluiden tilastoihin! SM-liigan sivuilta ei löydy tällä hetkellä (uudistuksesta lähtien - siis yli vuoteen) ottelutulokset kuin kausilta 2014-15 ja 2015-16. Kuitenkin näihin ottelutilastoihin ja -tapahtumiin perustuvia tilastoja (sarjataulukot, pistepörssit) tuodaan esille. Toisin sanoen mennään niin perse edellä puuhun kuin vain olla ja saattaa!
Ensin perusasiat kuntoon - sitten voidaan ruveta näpertelemään ja kikkailemaan pikkuasioilla! EI toisinpäin!
@Sekera - jos sulla kerran on yhteys kunnossa Pärnäseen, niin kysäisepä asiaa häneltä.
Koska SM-liigan sivuille on tulossa ottelutulokset ja -pöytäkirjat (tai siis box scoret) kausilta 1975-2014?