Onhan noi Veikkausliigan sivut ulkoasullisesti paljon kauniimmat kuin Liigan. Paljon pirteämpi värimaailma eikä mainokset hajota koko sivua.
Kauneus on katsojan silmässä, mutta itse olen kiroillut Veikkausliigan sivujen toimivuuden puutetta koko kesän. Etusivulla hämmentävästi otteluita, jotka pelataan sitten joskus (nyt sentään vain tänään ja torstaina olevia pelejä, mutta joskus taisi olla reilusti yli viikon päähän) ja ainakaan minulla otteluiden tulokset eivät päivity itsestään, vaan sivu pitää aina ladata uudelleen, jos sattuu otteluiden tilanteiden kehtiys jostain syystä kiinnostamaan. Mobiilissa oli vielä joku ongelma, jota en edes muista, mutta ärsytti sen verran, että alkukesän jälkeen en ole suostunut Veikkausliigan sivuja puhelimella avaamaan, koska mieleen jäi lähinnä ajatus, että ei sieltä mitään kiinnostavaa tietoa (kuten 'paljonko peli just nyt?') löydä kuitenkaan.
Liigan sivuissa on myös runsaasti vikaa, mutta se itselle tärkein juttu siellä toimii ainakin siedettävästi: Näkee, missä pelataan just nyt, mitkä ovat tilanteet ja mikä on peliaika. Ja vielä ihan etusivulta ja helposti.
KHL:n sivuihin en niin ole tutustunut, joskus sieltä tosin puuttui tuo peliaika, joten jos Kohelon tulokset jostain syystä kiinnostavat, käytän Livetuloksia, mutta NHL:n sivuja tullut enemmän käytettyä. Tietokoneella hienot ja kivat, mutta mobiilissa aivan toivottomat. En edes muista, kuinka monta klikkausta, ja vielä muutama lisää kun arvasi polun väärin, tarvittiinkaan, että saisi parhaillaan käynnissä olevien otteluiden tilanteet näkyviin, mutta monta se oli.