kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mm. aloitustilastot ja laukauskartat tilastoidaan tänä vuonna, ja käsittääkseni tulevat myös ihan "julkiseen levitykseen".
Kyllä meitä nyt hemmotellaan.
Mm. aloitustilastot ja laukauskartat tilastoidaan tänä vuonna, ja käsittääkseni tulevat myös ihan "julkiseen levitykseen".
Mitäköhän jengi oikeasti mahtaa uusilta sivuilta odottaa? Näitä lukiessa tuntuu, että Jeesuksen toinen tuleminen ei riittäisi vaan pettymys on pedattu jo alkuun. Mulle riittää, jos sivut on nykyaikaiset, toimivat ja tilastointi on kunnossa. Tärkeintä on saada seurattua pelejä ottelun aikana, kaikki muu on aikalailla sitten toisarvoista.Sivut muuttuu ensin plasmaksi ja haihtuu sitten kaasuna ilmaan kuten toimittajan tuki.
Mulle riittää, jos sivut on nykyaikaiset, toimivat ja tilastointi on kunnossa. Tärkeintä on saada seurattua pelejä ottelun aikana, kaikki muu on aikalailla sitten toisarvoista.
Heh. Tulipas vilkaistua Suuren ja Mahtavan ammattilaissarjan, Liigan, nettisivuja... Voi elämä. Ottelut-kohdasta ei löydy kuin joku uutinen missä on pelit, edelleenkään. Joukkueita ei ole päivitetty sivuille, nopeasti vilkaisin Kärppien kokoonpanoa niin JMA pelaa vieläkin siellä? Pari päivää sarjan alkuun. Ammattimaista puuhastelua.
Mitäköhän jengi oikeasti mahtaa uusilta sivuilta odottaa? Näitä lukiessa tuntuu, että Jeesuksen toinen tuleminen ei riittäisi vaan pettymys on pedattu jo alkuun. Mulle riittää, jos sivut on nykyaikaiset, toimivat ja tilastointi on kunnossa. Tärkeintä on saada seurattua pelejä ottelun aikana, kaikki muu on aikalailla sitten toisarvoista.
Itselle ei kelpaa enää mitkään selittelyt jos Liigan sivut on kauden alkaessa vielä sekaisin. "Loikkanen sitä, Loikkanen tätä" - jumalauta, ammattilaissarja ja ei vieläkään osata hoitaa asioita ammattimaisesti. Monta vuotta ollaan luvattu vaikka minkälaista uudistusta, mutta aina kun tulee mutkaa vastaan - päättäjillä alkaa kauhea selittely.
Samaa mieltä. Saa olla aikamoinen IT-guru, että pystyy omalla lähdöllään sekoittamaan pakan noin pahasti.. Jos halua ja kiinnostusta sekä rahaa löytyisi, uudet nettisivut saisi yhdessä yössä kasaan. Luulisi noita kaikkia kolmea löytyvän nyt jos koskaan, kun iso mörkö (KHL) on tullut omalle maaperällemme.
Samasta palkista luulisi muiden painikkeiden (uutiset, videot, ottelut..) lisäksi päästä etusivulle, mutta ainakaan vielä sitä ei ole. Vai hakkaanko turhaan tätä liigan logoa? Pieniä viilauksia vielä, niin kyllä se siitä.
Nykyään etusivu-painike jätetään usein pois, ja logosta usein siirrytään etusivulle. Minulla ainakin logosta siirtyy sinne.
Meikäläistä (itsekin websuunnittelija) vähän ahdistaa tuo kaikkien kuvien ja elementtien massiivisuus, vaikka se nykyään trendikästä onkin, mutta ehkä sen aiheuttaa tuo pelkkä tummapohjaisuus. Kontrastia ei oikein tahdo saada mistään.
Ei muutakuin kaikki antamaan palautetta sivuista ja kehitysehdotuksista, sinne kuuluvaan paikkaan