Mitäköhän jengi oikeasti mahtaa uusilta sivuilta odottaa? Näitä lukiessa tuntuu, että Jeesuksen toinen tuleminen ei riittäisi vaan pettymys on pedattu jo alkuun. Mulle riittää, jos sivut on nykyaikaiset, toimivat ja tilastointi on kunnossa. Tärkeintä on saada seurattua pelejä ottelun aikana, kaikki muu on aikalailla sitten toisarvoista.
Jos minuun viittaat kun minua lainasit, niin noin alkuun ihan perusasiana olettaisin, että alle viikko ennen runkosarjan alkua sivut olisi päivitetty koskemaan kautta 14-15. Nythän näin ei ole.
Kuluvaa kautta tuolla sivuilla käsittelee käytännössä
ajankohtaista/uutiset-osion alle listatut suppeat tekstimuotoiset joukkue-esittelyt, CHL-uutisointi ja tekstimuotoon listattu sarjaohjelma. Esimerkiksi noista joukkue-esittelyistä ei ole edes hyperlinkkejä esiin nostettuihin pelaajiin (ei tietenkään ole kun kaikkia ei löydy edes näkyvästä kannasta)!
Kalenterista ei löydy koko 14-15 kautta ensinkään.
Joukkueosioon kun menee niin sieltä ei löydy listattuna edes oikeita sarjaan osallistuvia joukkueita vaan viime kauden tiedot viime kauden pelaajilla.
Kun tähän yhdistää viime kauden tilastointisekoilut ja sen ettei tuota asiaa saatu käytännössä koko kaudella toimimaan kunnolla niin luottamus siihen, että homma toimii viikon sisällä noiden sivujen kautta luotettavasti on aika matala.
Jos sivut on uudistumassa nyt ihan lähiaikoina kuten joku vihjasi niin aika käsittämätön ajoitus mielestäni. Markkinoinnillisesti oikea ajankohta olisi ollut joskus 2-3 viikkoa sitten.
Minulle riittäisi mainiosti joku visuaalisesti alkeellinen kyhäelmä jos siellä takana olisi sisältö kohdillaan. En sanoisi että odotukseni menee kovasti yli hilseen.