Juuri tuota katsoin itsekin. Ei laukaisutilastoja?:D Mitä ihmettä? Muutenkin kohtalaisen perseestä tuntuu olevan tämä uudistus.
Huonompaan suuntaan mennyt joo sivut, ainakin vielä tällä hetkellä.
Juuri tuota katsoin itsekin. Ei laukaisutilastoja?:D Mitä ihmettä? Muutenkin kohtalaisen perseestä tuntuu olevan tämä uudistus.
Tämä asia kyllä kummastuttaa kovastikin. Useamman muunkin kirjoittajan tavoin ihmettelen sitä ajatusmallia, että tilastot ovat vain median yksinoikeus.
Voin näin tunnukset tuonne omaavana kertoa, ettei kannata ihan vielä ainakaan vetää itseään jojoon. Mediasivujen sisältö on tällä hetkellä... pdf -tiedosto Mediaoppaasta.Mietin tuossa äsken vielä lenkillä tuota asiaa ja sehän on loistava hyväveli-veto heiltä. Toimittajat hyötyvät, kun lukijoilla ei ole samaa informaatiota käytettävissä. Voivat jatkossa heittää hatusta legendaa entistä helpommin ilman palauteryöppyä.
Heh, mulla ainakin näkyy vanha sivusto uudestaan ja päivän ottelun tilastot myös kuten ennenkin. Itse pidin osittain tuon uuden sivuston toteutuksesta, mutta valitettavasti se ei toiminut tänään..
Sivut ovat kyllä järkyttävää paskaa. Informaatiota lue tilastoja etc puuttuu niin paljon, että yläastelaisten tekemillä fanisivuillakin niitä on usein enemmän. Tähän menessä SM-liiga kusee omaa puuroonsa näilä sivuilla. Sivuja on varmaan alettu tekemään syyskuussa ja kauden alku pääsi yllättämään. Ei näin.
Deadline tullut selkä edellä vastaan? Missään tapauksessa uutta systeemiä ei kannata ajaa sisään preseasonilla jatkossakaan. Voi vielä hommat toimia ja uuden tuotteen/ palvelun lanseeraus olla onnistunut. Hiukan ihmettelen myös sivujen visuaalista ilmettä (taas kerran), onko tuo muka jääkiekonnäköistä layouttia?
Hiukan ihmettelen myös sivujen visuaalista ilmettä (taas kerran), onko tuo muka jääkiekonnäköistä layouttia?
Helpompaa se olisi kuin nykyinen pelleily. Vrt. vaikka NHL.comin statistiikkasivua. Siinä on karuudestaan huolimatta toimiva systeemi.
Useinhan näissä on kyse siitä, että sopimus edellisen sivujen toimittajan kanssa on umpeutunut ja sukset ovat menneet ristiin. Tällöin vaihtoehto on joko ei lainkaan sivuja tai uudet.Jos deadline tulee vastaan niin olisiko järkevämpää siirtää sitä kuin yrittää puskea täysin epäonnistunut ja keskeneräinen tuote "markkinoille".
Just. Kiitti vaan vitusti.
Mulla on ollut SM-liigan mediasivu selaimen suosikeissa kauan, koska tarvitsen päivämääriä ja tilastoja viikottain omiin harrastuksiini. Nyt annettiin paskat päin naamaa. Näkeekö noita sm-liigan kaikkia tuloksia mistään muualta netistä?
Tulokset näkyy esim. täältä: http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=ottelut
tai täältä: http://www.liigaporssi.fi/session/menu2/matches.php
Minusta tuo visuaalinen ilme ei ole yhtään pöllömpi, ehkä itse olisin pudottanut tuon vihreän pois ja mennyt pelkästään sinisellä ja oranssilla, mutta onhan tuo parannus edelliseen (synkähköön) ulkoasuun joka tapauksessa.