Nimenomaan.Mistä se löytyy? Itse en ole onnistunut saamaan esille kuin 1.1. pelattavan HIFK-HPK:n vaikka mitä valitsisi kriteereiksi.
Urlille spontaani hymähdys, viidakkopa hyvinkin ja apinat webmastereina. Palautetta lähti.
Nimenomaan.Mistä se löytyy? Itse en ole onnistunut saamaan esille kuin 1.1. pelattavan HIFK-HPK:n vaikka mitä valitsisi kriteereiksi.
Urlille spontaani hymähdys, viidakkopa hyvinkin ja apinat webmastereina. Palautetta lähti.
Kun kuviteltiin, että SM-liiga ei kykenisi enää itseään ampumaan pahasti jalkaan, niin se ampuikin itseään päähän. Onneksi ketään fania ja kiekon seuraajaa ei historiatilastot ja mediasivut olisivat kiinnostaneetkaan. Oli loistava tapa tarkistaa asioita. Aivan järjetöntä toimintaa. NHL suorastaan perustuu tilastoille ja täällä ne on yhtä tiukassa kun Stasin arkistot. Voi jumalauta Vuorinen. Helkovaara takaisin, se ei sentään osannut uudistaa mutta eipä mikään vanha mennyt pilallekaan.Joko olette muut huomanneet, ettei media-osion tilastoja pääse enää ihmettelemään? Pistepörssistä näytetään vain top20. Loput pitää sitten varmaan itse kasailla joukkueiden pistepörsseistä. Mv-tilastot ja joukkueiden tilastot uupuvat kokonaan.
Ei tolle ole tosiaan löydettävissä mitään järjellistä selitystä. Ymmärrän, jos toimittajille on jotakin extraa, esim. "saatte kahvia ja pullaa tätä lipuketta vastaan". Mutta miksi peliajat ja loukkaantumiset eivät voi olla kaikille avoimilla sivuilla? Sekin oli vanhoissa mediasivuissa hyvä, että näki suoraan, ketkä eivät ole kokoonpanossa. Jos näitä tietoja ei näe jatkossa, se vituttaa aivan suunnattoman paljon.Onko tuo nyt sitten joku Petteri Sihvosen ja Ari Pusan salaliitto? Ei kerrota informaatiota, jotta ei päästäisi kritisoimaan toimittajien hörinöitä. Miksi kansalta pimitetään peliajat.
Ei taida nähdä enään, kuin maalintekijät.
Kyllä tämä: http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/34640.html antaa toivoa sille, että jatkossa löytyisi muutakin kuin maalintekijät - mutta se, että sivuston tietokantayhteydet eivät vielä kauden avauspäivänä pelaa on aika anteeksiantamatonta tämän tason liikevaihtoa pyörittävältä organisaatiolta.
Onneksi on teksti-tv.
Mun mielestä noiden uusien sivujen ulkoasu on ihan jees, mutta toteutus on vielä pahasti vaiheessa.
Tilastoissa on varattu pudotusvalikoihin paikat tasan tarkkaan alkavan kauden ja viime kauden pistepörsseille, ei muulle.
Tämä asia kyllä kummastuttaa kovastikin. Useamman muunkin kirjoittajan tavoin ihmettelen sitä ajatusmallia, että tilastot ovat vain median yksinoikeus.Mediasivujen pimitys on niinikään jotain uskomattoman idioottia toimintaa. Ei voi olla mahdollista tällainen...
Tämä asia kyllä kummastuttaa kovastikin. Useamman muunkin kirjoittajan tavoin ihmettelen sitä ajatusmallia, että tilastot ovat vain median yksinoikeus.
Viittaa siihen, että joku oululaisen viidakon apinoista näpytteli käsipelillä illan pelitapahtumia.HIFK:lla on riveissään Kimmo Kuhta sekä Kuhta, Kimmo. Miehet tekevät pisteitä erikseen.
HIFK:lla on riveissään Kimmo Kuhta sekä Kuhta, Kimmo. Miehet tekevät pisteitä erikseen. Kyllä tää on kauheeta. Ei veskareita, ei erikoistilannemerkintöjä. Eikö tätä järjestelmää voitu kokeilla lukuisissa harjoitusotteluissa kun tänään aletaan lotolla tekemään tilastoja.
Maalivahdeista ei meikäläisen kone puhu vielä sanaakaan, oliko matsissa edes kukaan maalissa?viereisessä laatikossa lukee Siirry tulosseurantaan
siellä näkyy jäähyt,maalintekijät ja syöttäjät.
Tosin laukaukset ja yv- ja av-maalien merkintä puuttuu..
Juuri tuota katsoin itsekin. Ei laukaisutilastoja?:D Mitä ihmettä? Muutenkin kohtalaisen perseestä tuntuu olevan tämä uudistus.Eikö tuosta otteluseurannasta näe mistään maalivahtien torjuntoja, vai olenko minä vaan sokea?
Juuri tuota katsoin itsekin. Ei laukaisutilastoja?:D Mitä ihmettä? Muutenkin kohtalaisen perseestä tuntuu olevan tämä uudistus.