Mulla lukema on 5.Siellä ollaan näköjään verkkosivuja taas päivitelty.
edit. ulkoasua siis.
Wanhassa ulkoasussa näki yhdellä silmäyksellä 7 ottelua. Tässä uudessa lukema on 4.
Wanhassa ulkoasussa näki yhdellä silmäyksellä 7 ottelua. Tässä uudessa lukema on 4.
Minulla taas kätevästi 4,75.Mulla lukema on 5.
Sekava. Ja nyt kun katsoi esim. Lukko-Ässät tilastoja, niin Nymanin eka maali toi sille 3 maalia ja syötöt oli tuplana jne.Hieman jotenkin huonosti viimeistelty sivusto, toki ilmeisesti korjailu jatkuu kun lukee ” mikäli häiriöitä esiintyy voit edelleen palata käyttämään Liigan vanhaa sivustoa.”
^Kannattaa katsoa sitten teksti-tv:stä.
Jep, kännykällä on vielä paskemmat nuo sivut.Sen näki jo aika selvästi beta versiota kattellessa viime kaudella, että vituiks menee. Ja sitten sitä ei ole vissiin paranneltu oikein lainkaan? Kännykällä tuota ei ainakaan tule selattua, on niin hankala käyttää, kun jokaista asiaa pitäisi rullata ja vieritellä. Odotan innolla, kun saavat vielä mainokset tuonne, sitte se homma vasta leviikin.
Vielä on vähän matkaa maailmanluokkaan. Onhan tässä toki aikaa rakentaa...
Tämä on toki totta, mutta hyvällä suunnittelulla näitä pystyy parantamaan.Koodaamisen perusongelma on kompromissi. Käyttäjien odotukset/vaatimukset vs. toteutettavissa oleva realismi ovat usein kauheanlainen kompromissi.
Ilmeisesti iso kirjain menee Liigan mukaan aakkosissa pienen kirjaimen edelle. Eli TPS on Tapparan edellä, koska toinen kirjain on iso. Samoin JYP on Jukureiden edellä.Tuossa selailin otteluohjelmaa ja pisti silmään, että on ilmeisesti älyttömän vaikeaa saada joukkueita aakkosjärjestykseen.
Kuitenkin pelaajatilastoissa nuo ovat oikein. Ja nyt kun kikkaili noiden valikoiden kanssa, niin ne toimii ihan miten sattuu... Jos valitsee joukkueen pelaajatilastoissa, joutuu ensin valitsemaan "kaikki" jos haluaa katsoa toista joukkuetta, koska valikosta poistuu kaikki muut vaihtoehdot kuin se joukkue mitä katsoo ja "kaikki".Ilmeisesti iso kirjain menee Liigan mukaan aakkosissa pienen kirjaimen edelle. Eli TPS on Tapparan edellä, koska toinen kirjain on iso. Samoin JYP on Jukureiden edellä.
Aina voi käyttää vanhaa jos uusi ei miellytä: Etusivu | Liiga
Itse tulen tuolta vanhasta katsomaan, kun parempi tulostaulu..